Haar ogen lichtten op: "Oh, wauw," glimlachte ze, "ik ga de volgende zomer door het land als ik met pensioen ga.Nike Air Max 97 Mujer Ik kan bijna niet wachten! Ik ben nu mijn varken aan het uitrusten, alle weguitrusting voor de lange termijn, weet je. Ik en de oude man hebben dit voor altijd gepland. '
Ze liep terug achter de toonbank met een twinkeling in haar oog. Mijn vader boog zich naar me toe: 'Denk je dat ze je die rit van haar zou laten kruipen? Je kunt veel sneller thuiskomen ... '
De ontmoetingen en ervaringen die we elke dag hebben gehad, maken deze reis zo de moeite waard. Maar ik ben nooit uit het oog verloren dat de belangrijkste reden dat we dit doen, is om onze natie weer in vorm te krijgen, voornamelijk jong. Toen ik vanavond online kwam, merkte ik dat veel van de hardlopers die me de afgelopen dagen hebben vergezeld donaties aan Karno Kids hebben gedaan. Mensen vragen: "Hoe kan ik helpen?" En dat zijn ze duidelijk. Dus iedereen bedankt voor Nike Internationalist Herren je vrijgevigheid en toewijding om Amerika weer op het goede spoor te krijgen.
Het enige dat me naar dit stuk trok, was de lichte V in de nek. Ik draag meestal geen v-hals, maar deze leek subtiel genoeg om het eens te proberen. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Het heeft exact hetzelfde gevoel als de "Propel", wat betekent dat het super comfortabel is. De kleur is ook stijlvol en eenvoudig. Ik heb dit eigenlijk een paar keer gedragen om met wat broekjes te werken en heb verschillende complimenten ontvangen. Ik heb deze postrun ook gedragen om me warm te houden. Beste van twee werelden. Het heeft een mooi steekpatroon aan de achterkant dat wat karakter toevoegt aan het ontwerp. Het is licht, comfortabel en de lichte v in de nek gaat niet ver genoeg naar beneden om een ??onderhemd te dragen.
Het laatste item dat ik vandaag ga bespreken, is een korte trainingsshort. Ik ben Nike Cortez Mens altijd op zoek naar nieuwe hardloopshorts. Ik heb het al eerder gezegd dat de meeste hardloopshorts voor heren een effen kleur hebben, die erg eentonig kan zijn. Elke keer als ik iets zie dat anders is dan normaal, is mijn interesse meteen gewekt.
Mijn reizen hebben me naar Kentucky gebracht om de "Spirit of America" ??-prijs 2006 te ontvangen van de RV Industry Association. Ik ben hier de komende twee dagen en ga terug naar de plek waar ik ben gestopt, Burlington, West Virginia, op woensdag 29 november. Mijn vrouw en kinderen zijn teruggekeerd naar San Francisco, hopelijk net zo weer opgestart als ik na vier kostbare dagen samen met hen te hebben doorgebracht. Het was de beste vier dagen die ik ooit had kunnen wensen.
Tijdens de Thanksgiving-vakantie ontving ik heel triest nieuws. Een dierbaar lid van de Endurance 50-familie is overleden. Ik heb een speciale band met iedereen die betrokken is bij de Endurance 50, en dit verlies is vooral verwoestend. Hoewel we alleen Nike Blazer Low Damenhet grootste deel van een dag samen hadden doorgebracht, herinner ik me Brent Gibson alsof we al jaren vrienden waren. Hij was zo iemand. Briljant en vriendelijk, had Brent de hele nacht van Canada naar Billings gereden met zijn vriend Doug MacKenzie om samen met mij de Montana Marathon te lopen. Het waren pure Canadese, grappen en draaiende verhalen over de hele afstand, waarbij elke zin werd geaccentueerd met 'eh'.
Zowel Brent als Doug waren volleerde marathonlopers en Ironman, en ze trainden samen als broers. Het is grappig, als ik terugdenk aan die heldere herfstdag, 28 september, marathon nummer twaalf van de vijftig, herinner ik me duidelijk dat Brent een beetje worstelde. Doug zei tegen mij dat dit niet karakteristiek was, maar toch zou hij de marathon afmaken, hoe erg het ook pijn deed.
Het eerste wat me opviel toen ik Nike Air Force 1 Damen ze opzette, was de lengte. Ik draag GEEN korte hardloopshort. Je zult me ??nooit zien in een joggingbroek uit de jaren 70. Gaat niet gebeuren. Ik kan ook niet rennen in lange shorts of basketbal shorts. Deze shorts hadden de perfecte lengte. Ik wou eigenlijk dat al mijn hardloopshorts dezelfde lengte hadden. Als ik stil sta gaan ze tot ongeveer halverwege de knie. Dat betekent dat als ik ren, ze boven de knie zitten, maar niet helemaal tot mijn bovenbeen. Niemand wil dat zien.
Het tweede wat me opviel was dat ze wat gewicht hadden. Ze zijn niet wat ik een "zware" short zou noemen, maar ze zijn absoluut geen "light" short. Ze werken perfect voor runs in San Francisco waar het koel genoeg kan zijn om broeken te overwegen, maar zonnig genoeg om perfect te zijn voor korte broeken. Ik heb deze genomen op een paar 6-7 mijl runs en ze Nike Air Max Command Womens hebben geweldig gewerkt. Ik zou graag willen zien hoe ze het doen op wat langere afstanden. Het andere dat ik leuk vond, was dat deze een tweede kleur hadden toegevoegd over de bovenrug en langs de zijkanten. Het had ook een scherpe rode tekenreeks die echt opvalt. Dit was een van de belangrijkste kenmerken (ja, ik beschouw mode als een belangrijk kenmerk) van de shorts. Ik hou niet van hardloopbroeken in effen kleuren, dus deze zijn geslaagd voor de "oogboltest".
Mondetta Performance Gear was 3 voor 3 bij deze beoordeling. Ik heb genoten van het comfort, het uiterlijk en de stijl van alle drie de items. Ik heb ook bij verschillende gelegenheden complimenten ontvangen. Ik denk dat ik kan trekken van de "atleet look."