Na de baantraining bevindt dit me op ongeveer halverwege. De eerste 10 mijl zijn nu opgedeeld in twee afzonderlijke kleinere Nike Air Max Command Femme runs: naar de training en de training. Beide voelen zich gescheiden en anders. Met nog maar 10 mijl te gaan, is het gemakkelijker om alleen die afstand te verwerken.
Een van de voordelen om dit voor het werk te doen, is dat ik weet dat ik de run en de afstand moet afmaken, omdat de finish mijn werkelijke werkplek is. Ik heb het geluk daar te douchen en kan mijn kleren de dag ervoor aan mijn bureau laten liggen. Er is niet echt een "ik ben moe en ga hier stoppen" -optie wanneer je 10 mijl verwijderd bent van waar al je spullen zijn. Hoewel (voeg hier de naam van de app voor het delen van de auto in) altijd bij me op.
Zwerver op stoel, kopje thee in de hand en we gingen voor week vier. Angie beloofde ons in de eerste paar minuten dat 'dit is waar het spel begint'. Wiens spel - competitie tussen de deelnemers, rivaliteit tussen Nike Air Max 270 React Dames Richard en Angie of manipulatieve trucs van de productieploeg - ze verwees naar wat we nog moesten ontdekken. Maar het bleek dat het alle drie was.
Wat is je favoriete herinnering van school? Komt het in de rij voor PE in de hoop dat u niet de laatste bent die wordt gekozen voor het netbal / voetbal / hockeyteam? Nou, de gelukkige deelnemers gaan dat gevoel van angst en vernedering herbeleven terwijl ze in de rij stonden en Angie en Richard besloten wie ze in hun teams wilden. Het was echter OK, want in plaats van weg te gaan tot het laatst betekent dat je ofwel de meest impopulaire of minst goede bent in een bepaalde activiteit - door hier te blijven tot het laatst, zeiden Ang en Dick 'we denken dat je de minste kans hebt om te zetten enige inspanning en afvallen '. Zie je, het was motiverend. Dus het zwarte team: Claire (ex Nike Air Vapormax Mujer geel), Paddy (Iers ex groen), Rob (grijs team van één), Zandela (een van de roze tweelingen - nog steeds in de war waarover dat is) werden geleid door Angie. Ze waren in Twickenham head-to-head op een belachelijke taak van het op en neer rennen van de stadionstappen tegen het blauwe team: Karen en Mark (het Jordie blauwe team), Ayanda (de andere tweeling - denk ik) en Wil (de één in het groene team dat niet Iers was - Go Wil!). Ik was zelf van de trap naar Wembley gevallen en zag dit van achter een kussen. Er stond een belangrijke prijs op het spel. Het verliezende team zou een dag zonder hun trainer blijven. Verrassend genoeg heeft het team van Angie deze uitdaging 'verloren'.
Er werd nog wat cake gegeten bij de deelnemers die met stokken werden geprikt en toen gingen we naar de weging. Het team dat als groep het minste gewicht had verloren, moest iemand kiezen om naar huis te gaan. Niemand had deze week zoveel gewicht verloren - je zou zelfs de 3 pond of 4 pond kunnen noemen die ze aan het verliezen waren als een belachelijk ‘gezond percentage’ Nike Air Presto Mujer van gewichtsverlies. Het was dichtbij, maar deze week was het zwarte team van Angie voor het hakblok, dus we dachten allemaal dat Zandela - die elke vijf minuten had gezegd hoe ze naar huis wilde gaan en haar zoon wilde zien, weg zou zijn. Maar nee. Zoals Angie ons heeft beloofd, hier begint het spel. Dus Zandela, Paddy en Rob stemden allemaal om Claire af te trappen - die 6 pond had verloren, het grootste deel van iedereen in het team door een lange weg. Claire niet! Ik was ontdaan - ik heb Paddy of Rob nooit leuk gevonden en nu heeft Zandela me reden gegeven om haar ook te willen aftrappen. Ooh het wordt goed!
Niet iedereen zal een baantraining hebben om in zijn run op te nemen, maar hier zijn 5 tips om je lange runs te be?indigen.
Ren naar een evenement. Als er een lokale 10k of de helft is, neem dan die afstand op in Nike Internationalist Hombre je run. Een lange run afwerken met een echte finishlijn is best cool. Voer bijvoorbeeld een 10 km uit als de laatste 6 mijl van een 18 mijl run. Neem contact op met uw plaatselijke winkels / groepen. Als er een runclub of georganiseerde run is, is hardlopen voor of na de groepsrun een geweldige manier om afstand toe te voegen en het solo-gevoel te verbreken. Vraag vrienden om mee te doen voor delen van de run. Als je 10 mijl hebt gepland, maar je vriend heeft 4, voer de 6 eerder uit en eindig samen. Kies een locatie en tijd om af te spreken. Voorbeeld: plan om een ??vriend te ontmoeten in een koffiehuis om 9.00 uur, doe uw 3-mijlen heen en terug voordat uw vriend arriveert en voer dan samen de 4 uit. Breek je aanloop tot 2 gescheiden uit en rug in verschillende richtingen. Ik begin graag in koffiehuizen (geweldig voor verfrissingen Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme en onbenullige pauzes), maar je kunt beginnen in een lokaal park of een hardloopwinkel. Probeer deze niet vanuit je huis te doen, als je wilskracht niet sterk genoeg is, kun je ervoor kiezen om gewoon de run te stoppen. Voorbeeld: Begin met een heen en terug 4 mijl in één richting. Ren dan de volgende 4 mijl heen en terug in de andere richting. Het is 16 mijl in totaal, maar twee afzonderlijke 8-mijl runs. Het werkt ook in een badkamer en plaats voor tanken in het midden. Neem een ??loopband op in je volgende avontuur. Als je niet al je lange runs op de molen wilt doen, doe dan een paar kilometer buiten. Dit is vooral handig als je vroeg wilt beginnen, maar niet alleen in het donker wilt rennen.