Toch is de hardloopcultuur net zo rijk als de koffie. Hordes hardlopers zijn te zien in de vroege ochtenduren, in perfecte harmonie dynamische opwarmoefeningen uitvoeren voordat ze een workout doen op de onverharde weg van de stad, of kilometers maken op omliggende landbouwwegen, of meer oefeningen doen in een nabijgelegen bos. We waren op zoek naar een estafette om met de meisjes in januari 2019 te rennen - die je ook kunt rennen!
Hardlopen is het enige gegarandeerde Adidas Zx Flux Damen element van plezier in de dagen van deze meisjes. Ze gaan 's ochtends oefenen, maar worden' Nike Air Max Tn Damen s middags gevolgd door school (alle middelbare scholen zijn een halve dag) en de rest van de dag wordt besteed aan landbouw of het helpen van hun ouders met ander werk. Ze zijn constant in beweging, waardoor ze extreem fit zijn, zelfs zonder te rennen. Maar het runnen van een volledig vrouwelijk team biedt een veilige, subgemeenschap binnen hun grotere gemeenschappen, en voor sommige meisjes kunnen ze professioneel gaan rennen.
Meisjes doen oefeningen in de praktijk in Bekoji, Ethiopi?. Foto: Jordan Beard Zoals Desta zei:
"De toegevoegde waarde van dit programma is dat meisjes vroeger niet meer naar school gingen of niet gingen trainen of aan sport deden. Ze zijn bang om een ??training te volgen. Nu zijn we niet bang en ik ben erg dankbaar Nike Internationalist Femme dat je hieraan hebt bijgedragen en ik wil dat dit programma wordt voortgezet. ”
Vier Nike Air Vapormax Damen deze meisjes door hun verhalen te delen Ik wil het verhaal van deze meisjes delen. Hoe gek is het dat een donatie van $ 600 een 14-jarig meisje in staat stelt op school te blijven ?! Hardlopen heeft mijn leven meer veranderd dan ik ooit zou kunnen doorgronden en daarom voel ik me echt verbonden met deze meisjes, omdat Girls Gotta Run dezelfde levensveranderende ervaring is als ze de beurs ontvangen. Het programma uit de eerste hand zien en hoe het zo vloeiend werkt binnen een door mannen gedomineerde cultuur is verbazingwekkend indrukwekkend. Kayla Nolan en de rest van het GGRF-personeel veranderen echt en ik wil dit programma delen zodat het kan uitbreiden en meer beurzen kan aanbieden.
Hallo, kan iemand me helpen uitzoeken hoe ik endorfines kan Nike Air Max 2017 Mujer bottelen? Omdat ik nog steeds een serieuze endorfine high berijd en ik nooit Nike Air Max 2017 Damen naar beneden wil komen. Vanaf de dag dat ik meedeed aan de marathonloterij tot ik gisteren naar de startlijn ging, was ik zenuwachtig over hoe ik marathondag emotioneel zou aanpakken. Van gewoon verdrietig te zijn dat mijn moeder er misschien niet zou zijn omdat ze te ziek was, tot verwoest dat ze er niet zou zijn omdat ze niet langer bij ons was, was ik doodsbang voor deze dag. Ik denk dat ik op een bepaald niveau pas met september begon te trainen omdat ik de marathon niet wilde zien zonder haar na haar dood. En toen trok ik mezelf samen en besefte ik dat ik verdrietiger zou zijn als ik het niet zou doen. Hoe dan ook, ik zou gisteren een beetje verdrietig zijn geweest; Ik kan net zo goed het verdomde ding besturen, toch? Mijn moeder was twee jaar Nike Air Max 90 Womens geleden aan mijn zijde voor mijn Junior League-brunch, dus ik zorgde ervoor dat ik mezelf deze zaterdag omsingelde door vrienden en ik maakte mijn beste vriend naast me, klaar om mijn hand te grijpen terwijl ik snikte. Ik huilde om me klaar te maken, maar ik weet niet zeker of het een rare combinatie van angst en dankbaarheid was, maar ik haalde de brunch zonder te huilen.