Ik houd van het perspectief van Ashley hierop - we doen wat we kunnen, wanneer we kunnen. Voor ons, als professionals in de stad in de 30, kunnen we overdag controle Nike Air Max Thea Womens uitoefenen. Nachten kunnen de wildcard zijn met professionele en sociale verplichtingen. Ik hou ook van wijn. Dat heb ik nooit gezegd, toch? Het is een leuke manier om te ontspannen met een vriend. Ashley heeft dus uiteengezet dat we ons best zouden doen om dagelijks te bewegen - wandelen of yoga doen als we een langere, intensievere training niet aankunnen. Vanuit dieetperspectief ga ik deze keer gebruiken om te experimenteren met het bijhouden van mijn macro's. We hadden trainer Mike Vacanti vorige week binnenkomen om ons op het werk te spreken. Kijk op zijn website - HIJ HOUDT VAN IJS EN PUPPIES. Zijn aanpak is erg macro-gericht. (Dat wil zeggen, gericht op de Nike Air Pegasus 83 Herren belangrijkste macronutri?nten: vet, eiwitten, koolhydraten.) Enkele andere dames op het werk en ik heb het over het volgen van onze macro's. Ik ben nooit succesvol geweest Nike Internationalist Femme met het bijhouden van de calorie / macro die ik eet. Toen ik altijd blogde wat ik at, was dat over het algemeen vanwege de kwaliteit van het eten. Een van onze collega's suggereerde de methode van Fitocracy om doelmacro's te vinden.
Aangezien mijn fitnessdoelstelling in juni is om sterker te worden, ben ik ge?nteresseerd om hier een paar weken mee te experimenteren. Ik denk niet dat het goed zal zijn als ik snel met marathontraining begin, omdat hardlopen niet als een 'trainingsdag' wordt beschouwd. (Het zijn dagen dat je spieren opbouwt en werkt aan spierwinst.) Maar voor nu is het slechts een experiment om te zien wat ik aan het eten ben. En echt om op de koolhydraten te bezuinigen. Hoewel IIFYM (waar dit een lite-versie van is) de bron van de koolhydraten (/ prote?ne) niet kan schelen, krijg je natuurlijk betere resultaten met Adidas Gazelle Damen de hoogwaardige dingen die je eet. Ik ga mijn best doen om dit zo nauwkeurig mogelijk te volgen om meer te weten te komen over wat ik in mijn lichaam doe, en hier * een * van te documenteren. Ik moet vandaag teruggaan en loggen, maar ik heb me verslapen en wist dat ik plannen voor na het werk had, dus zou ik niet kunnen trainen vanavond, dus het was een totale rustdag anders dan wat lopen naar en van plaatsen in de stad / metro. Je hebt verschillende macrodoelen voor rustdagen en trainingsdagen, dus ik ging voor rustdagmacro's, inclusief 50 gram koolhydraten. 50G KOOLSTOF. WEET JE ZELFS WAT DAT BETEKENT? Ik ging weer aan het werk en overwoog te stoppen voor een lange ijskoude latijn. Ik heb mezelf altijd voor de gek gehouden door te denken dat het niet zo erg voor me is - het heeft soja, toch? Eiwit? In het beste geval kan ik het Nike Air Presto Damen online vinden, het heeft 13 g koolhydraten. Geen bueno. Dat was genoeg om me te laten stoppen bij Dunkin in plaats van een gewone koffie.
“Ik wilde je alleen maar een eerlijke waarschuwing geven,” keek hij om ons heen, “trailrunning is verslavend.” We lachten allemaal, inclusief ikzelf omdat ik dacht dat dit een eenmalige zaak was, en stonden klaar voor de start. Ik had me aangemeld voor de 5k, ik wist niet zeker hoe ik met de hoogtewinst zou doen, ik had nog nooit echt op paden gelopen en ik dacht dat ik klein moest beginnen. Terugkijkend is dit een van de beste beslissingen die ik nam toen ik begon met trailrunning. Het is niet hetzelfde als hardlopen op de weg, het moeilijkheidsniveau is moeilijker, de gebruikte spieren zijn anders en beginnen met een kortere afstand was absoluut de beste keuze.
De race begon en ik voelde me Adidas Zx 850 Mujer goed. Toen we echter klommen en klommen en klommen, en ik geen downhill in zicht zag, begon ik te doen wat ik altijd doe op momenten als deze, twijfel aan mijn gezond verstand. Ik vroeg me af waarom ik dit op vakantie zou doen, waarom ik niet in bed lag met mijn lieve baby en echtgenoot, waarom ik iets zo moeilijk had gekozen als ik mezelf op een andere manier had kunnen uitdagen, zoals het leren van kalligrafie of haken.
Om eerlijk te zijn, ik had het moeilijk. Ik zat in mijn hoofd en zei tegen mezelf dat ik misschien nooit meer zou rennen, waarschijnlijk nooit meer zou sporten en dat ik de rest van mijn leven een heel langzame wandelaar zou kunnen worden. Toen gebeurde er iets geweldigs en volkomen typisch in de trailgemeenschap dat van gedachten veranderde en me op de been hield. Een man, waarschijnlijk 65 jaar oud, kwam achter me aan en toen ik van de enkele baan stapte om hem Nike Cortez Heren te laten passeren, stopte hij naast me en zei: "Kom op."