Mijn favoriete routes hier zijn een combinatie van de Grasslands Loop en Oak Canyon (het is bijna vier mijl - de AllTrails-kilometerstand is als je het lusgedeelte twee keer doet, perfect voor snelle runs met mijn hond), de Rim Trail en de Fortuna Loop Trail die je omhoog en over zowel de Noord- als Zuid-Fortuna Peaks brengt. Een waarschuwing: de kaarten en bewegwijzering van het park zijn ... niet geweldig. Ik gebruik de AllTrails-app om idee?n voor routes op te doen en op schema te blijven als ik in het Nike Roshe Run Womens park ben.
Ook onderdeel van Mission Trails is Cowles Mountain - de hoogste top in San Diego (stadsgrenzen, dat wil zeggen op 1.592 voet) ... en de drukste. Mijn beste tip is om op een doordeweekse Nike Blazer Low Mujer dag vroeg te gaan om de drukte te vermijden voor een korte maar uitdagende klim (ongeveer drie mijl heen en terug). Ik ben doordeweeks ook 's middags gegaan en het viel mee, maar dat zou ik in augustus (of tijdens onze sporadische hittegolven in september en oktober) niet aanraden. De enige manier om bij Pyles Peak te komen, de op één na hoogste top (1.379 voet), is over Cowles (het Pyles Peak-pad begint naast de Cowles-top). Dat pad krijgt veel minder verkeer en maakt je heen en terug ongeveer zes mijl.
En als je eenmaal Cowles and Pyles hebt gedaan, kun je net zo goed Kway Paay en de Fortunas beklimmen om de 5-Peak Challenge te Nike Air Max Command Mens voltooien.
Balboa is perfect voor kortere runs als je niet te ver wilt rijden. Net als Mission Trails zijn hun routekaarten en website super verwarrend, maar aangezien je midden in de stad bent, heb je mobiele service, dus het is moeilijk om te verdwalen.
Ik hou ervan om Florida Canyon op en neer te rennen (park in het Morley Field Dog Park; het pad begint aan de zuidkant). Je kunt naar beneden rennen totdat de paden eindigen bij Florida en Pershing Dr. en gewoon weer omhoog gaan, of een aantal lussen maken en kriskras heen en weer lopen (er zijn paden aan beide kanten van Florida). Ik hou ook van de Bridle Trail, die langs de westkant van de snelweg 163 loopt en wat meer schaduw biedt. Er is ook een heel leuk parcours dat volgens mij onofficieel is en bedoeld voor mountainbikers (er zijn veel kleine dipjes en sprongen). Zoek het in Nike Air Max Thea Donna de buurt van Balboa Dr. en Quince Dr .; het loopt een tijdje tussen Quince en de Bridle Trail voordat het naar de Bridle Trail gaat. Pas op voor motorrijders.
Dit domein is een van mijn favoriete plekken. Er zijn meerdere paden, de belangrijkste zijn ongeveer zes mijl aan weerszijden van Penasquitos Creek. Er is een (kleine) waterval in het midden die zorgt voor een goede ommekeer of plek voor een korte pauze tijdens een langere run. Side trails verbinden je ook met andere trail-systemen.
Ik werd vanmorgen wakker op het strand en mijn dag begon zoals vele anderen - met een boterham met zonnebloemboter en banaan op een Engelse muffin.
Onze vriendin Sarah doet volgend weekend een rit van een metrische eeuw (62 mijl) en moest vandaag 50 mijl op haar fiets rijden. Ik heb nog nooit meer dan 2Adidas Yeezy Boost 350 Femme 0 mijl op een fiets gereden, maar ik besloot toch met haar mee te gaan. (Waarom? Geen idee, behalve dat ik denk dat ik soms alles kan.)