Mijn plan was nu om elke minuut 1 minuut te lopen. Ik wist dat 3:35 niet zou gebeuren, dus ik wilde gewoon eindigen zonder dat het de hele dag zou duren. Zes mijl zou een lange weg zijn om te lopen. Die eerste overgang terug www.angeloazzollini.it van lopen naar rennen was moeilijk. De 21 mijl marker halen was nog moeilijker. Maar het gebeurde en ik merkte dat ik spelletjes in mijn hoofd kon spelen om mezelf af te leiden.
Met nog 3 mijl te gaan deed ik de wiskunde en zelfs tijdens mijn run 1 mijl, loop ik 1 minuut tempo, kon ik nog steeds thuis komen onder 3.45 uur. Dus toen ik weer begon te rennen op mijl 23, bleef ik doorgaan met de mantra die ik al vaker heb gebruikt "je kunt langzamer maar je kunt niet stoppen".
Toen we de laatste 800 meter bereikten, was de finishlijn in zicht. Ik zag de banaan nog een laatste keer en Josie hield hem vast met een telefoon tegen haar oor en praatte met mijn supporters verderop in het eindtraject. Ik zag mijn vader, mijn partner en mijn baby, en een beetje verder, mijn moeder.
Ik overschreed de grens in 3:42:52. Ik heb er geen Nike Cortez Femme spijt van dat ik stoutmoedig ben begonnen. Ik nam een ??kans en ging all-in. Misschien heb ik deze keer mijn ticket naar Boston niet geboekt, maar ik ben er trots op dat ik vanaf mijl 23 een tweede wind heb gehaald om een ??kwalificatie voor Londen Good For Age te verzamelen. Dus misschien dit jaar volgend jaar, probeer ik het nog een keer in Londen. Een jaar ouder, waarschijnlijk niet wijzer.
Dank aan al mijn aanhangers en dank aan mijn lichaam dat ik weer marathons mocht lopen. Oh, en voor het nog twee dagen uitstellen voordat ik mijn eerste menstruatie in twee jaar afleverde (volkomen normaal dankzij zwangerschap en borstvoeding), dus het kwam niet op de raceochtend aan.
Eerlijk gezegd werd de #SportsBraSquad geboren uit wanhoop. Het was een hete, vochtige zomerdag en ik kreeg een late start op een lange termijn. Ongeveer een mijl binnen, ik stierf in mijn capri en shirt, maar ik was doodsbang om een ??laag te graven en de volgende veertien mijl door New York City te rennen in slechts een sportbeha. Ik was ervan overtuigd dat iemand de vreselijke dingen die ik tegen Nike Air Max 180 Damen mezelf zei zou bevestigen als ik mijn lichaam zag als ik in de spiegel keek.
En laten we de schade niet vergeten die het opgroeien van vrouwen in de Verenigde Staten doet aan het lichaamsbeeld. Tientallen jaren van verkrachtingscultuur, vrouwenhaat en de seksualisering van het lichaam van meisjes en vrouwen gaf me het gevoel dat als ik in mijn sportbeha rende, ik de mannelijke blik uitnodigde.
Maar het starten van #SportsBraSquad heeft mijn leven veranderd. Het hielp me de kracht te zien die ik mijn hele leven had besteed, ervan overtuigd dat ik mager moest zijn om dat te bereiken. Het hielp me van mijn lichaam te houden omdat het alles al doet in plaats van hoe het er niet uitziet. En het gaf me een niveau van vertrouwen waardoor ik me niet te stoppen voelde.
Ik rende meer dan 40 km per week, ging naar de sportschool en at Adidas Superstar Femme gezond ... waarom was ik niet magerder? Waarom had ik niet het dunnere lichaam dat ik dacht nodig te hebben om mooi te zijn?
Die dag sloot ik mijn shirt, haalde mijn koptelefoon uit en maakte me klaar om te schreeuwen tegen iedereen die een opmerking over mijn lichaam durfde te maken of me dik zou noemen. En tot mijn totale en volledige verbazing sloeg niemand een oogje dicht. Niemand zei iets.
Na die run besloot ik dat ik klaar was met het verbergen van het lichaam waarvan ik overtuigd was dat ik me er niet trots op mocht voelen. Ik heb mijn ervaring op Instagram gedeeld en de #SportsBraSquad was geboren.