Wat zijn echt de componenten van een goed avontuur? Wat is het doel? Wat zou het resultaat moeten zijn? Onderzoek elk sprookje, mythe of epos. Een gebrekkige krijger Nike Air Max Command MensNike Tanjun Mujer waagt zich aan het onbekende, overwint een lichamelijke en geestelijke proef en doodt een draak. In het proces worden ze een betere krijger en keren terug naar hun stam wijzer, barmhartiger, nederiger en meer tevreden.
Draken van de echte wereld van de 21ste eeuw zijn gemakkelijker te vinden dan je zou verwachten. Ze verstoppen zich in onze hersenen, harten, smartphones en relaties. Maar we weten allemaal dat onze draken kunnen worden 'bestreden' met het ongemak, de onzekerheid en, laten we eerlijk zijn, de frisse lucht die op een goed avontuur komt. De beleefde samenleving van vandaag neigt naar zelfopgelegd ongemak en noemt het masochisme. (Hoewel ik als iRunFar-lezer zou durven raden dat je jezelf misschien niet als een deel van de beleefde samenleving beschouwt!) De Engelse historicus Edward Gibbon stelt: "We verbeteren onszelf door www.hurtadoquesada.es overwinningen op onszelf. Er moet een wedstrijd zijn en we moeten winnen. '
De samenvatting van wat ik probeer te zeggen is dat, hoewel we beperkingen in onze tijd of bekwaamheid kunnen waarnemen, er realistisch gezien heel weinig dingen zijn die ons vermogen voor een goed avontuur beperken. De draken waar we het over hebben, zijn ons onvermogen om onze verbeelding en droom te gebruiken. Dus in de wedstrijd met jezelf, laat elke neezegger in je slapen en maak de dromer wakker!
'Waarom' is voor mij altijd een mild irritante vraag. "Waarom rennen?" We zijn allemaal 100 of meer keer gevraagd. "Waarom doen dingen die moeilijk zijn?" Dat wordt ons ook gevraagd. Ik heb duizenden antwoorden gebruikt, zoals "Omdat het is wat ik altijd heb gedaan", "Omdat het goed voelt om pijn te hebben", en "Ik hou van blaren." Een reden is dat een trailrunning Nike Air Max Command Mujer avontuur (en misschien meer in het bijzonder de onzekerheid, het ongemak en de vreugde die er allemaal bij horen) vormen hardlopers in de mensen die we willen zijn.
Als je hier bent en dit artikel over hardlopen leest, hou je waarschijnlijk van leren en wil je waarschijnlijk meer leren over jezelf en / of de natuurlijke wereld. Avontuur is een geweldige leraar, en trailrunning is een geweldig middel om te avontuur.
Dus waarom is hardlopen een uitstekende manier om op avontuur te gaan? Ten eerste kan men veel sneller de grond bedekken dan lopen. Hierdoor zou je verder van je comfortzone moeten komen en meer kunnen zien. Ten tweede kan hardlopen ongemakkelijk zijn, en met ongemak kun je jezelf afbreken, zodat je jezelf nog beter kunt opbouwen. Bovendien is trailrunning redelijk goedkoop in vergelijking met veel andere buitensporten. Adidas Superstar Womens Je hebt niet veel spullen nodig en je hoeft je spullen niet te upgraden elke keer dat je als atleet vooruitgaat. Het enige dat nodig is, is een paar goede trailrunningschoenen en een klein hardlooppakket voor een eerste avontuur.