Aanvankelijk trok de WURL niet veel aandacht, herinnerde Campbell zich. Tien mensen maakten het hoefijzer af in zijn eerste decennium van bestaan. Tussen 2014 en 2019 hebben meer dan drie dozijn extra mensen het voltooid, sommige meerdere keren.
“De WURL wordt steeds populairder, zoals een ereteken als je van ruggen geniet of in en rond het gebied woont. Ik had nooit gedacht dat de WURL zo zou komen toen ik ermee begon. Het bevindt zich in dat wazige gebied tussen wat een klimmer en hardloper zouden kunnen doen. Er zijn niet veel mensen die voldoende vaardigheden in beide categorie?n hebben of die het zouden willen doen. Maar onze sporten vervagen Nike Air Max 2017 Damen veel meer, tussen mensen met het uithoudingsvermogen van langeafstandslopen en vaardigheden op technisch terrein, ”zei Campbell.
Een van zijn minder bekende, meest favoriete zelfgeschreven duurevenementen is een niet-traditionele triatlon in Zion National Park, die hij Zironman noemde, met canyoneering, klauteren en rennen voor een duw van 55 mijl die hij en twee vrienden over 28 uur om te voltooien. Sommige van deze andere uithoudingspogingen waren onder meer de Uinta Highline Trail, een 22-uur durende run die afgelopen augustus iets meer dan een uur eindigde bij zijn voordeur. Hij koppelde ook alle 12.000-plus-voet pieken van Idaho en de 13.000-plus-voet pieken van Utah, in twee afzonderlijke uitstapjes met Nelson. En hij is klaar met de 14-lijn van de Nolan in Colorado, een route die veertien 14.000-plus-voet bergen verbindt, Nike Air Max 95 Womens een ongelooflijke drie keer.
Campbell's training voor Barkley bracht hem ertoe om Running Up For Air (RUFA) te lanceren, een uitdaging voor het uithoudingsvermogen en de berg om geld in te zamelen ter ondersteuning van de strijd voor verbeterde luchtkwaliteit voor degenen die langs het Wasatch Front wonen. Barkley vindt plaats in april, dus hardlopers moeten in de winter beginnen met trainen. "Je kunt beter in de winter hard slaan. Ik liep veel in januari en februari, en dat betekent vaak in Salt Lake City dat je echt in slechte lucht rent. Ik dacht, ik ga mezelf hier doden, en ik begon in een gasmasker te rennen om mezelf tegen de slechte lucht te beschermen. Ik werd ziek. Ik rende zeven dagen per week en dacht erover na hoe slecht het voor mijn gezondheid moest zijn. Het dwong me om mezelf te onderwijzen, 'zei Campbell. "Ik zou Asics Gel Lyte 5 Womens deze pieken op en neer kunnen gaan en niemand hoeft het te weten, of ik zou dit kunnen veranderen in iets constructiefs of positiefs."
Ik had echt geluk toen ik voor het eerst ontdekte dat ik zwanger was om te praten met mijn geweldige huisarts wiens advies was: "Blijf gewoon doen wat je doet zolang je je goed voelt, maar maak geen eigen mayonaise", (wijze woorden voor iedereen echt).
Ik wist dat ik me niet aan marathontraining zou kunnen binden, dus weigerde ik de inzending. Maar bleef een paar keer per week rennen, een beetje langzamer dan normaal hoor. Ik bleef onze club langlaufwedstrijden houden, acht races uitvoeren tijdens de zwangerschap, waaronder de Southerns en de nationale kampioenschappen die, ik ga niet Nike Air Zoom Pegasus 32 Womens liegen, behoorlijk slechte kont voelde.
Ik bleef de eerste twee maanden fietsen naar mijn werk en bracht een TfL Baby on Board-insigne op mijn rugzak. Ik merkte niet dat voertuigen anders handelen en er kwam een ??moment dat het risico om geraakt te worden door een voertuig, deur of voetganger te groot werd om door te gaan. Het maakte me echt boos dat ik iets moest opgeven waar ik zoveel van hield, niet vanwege mijn eigen grenzen, maar vanwege onveilige infrastructuur. Ik schreef een brief aan mijn plaatselijke gemeenteraadslid en Will Norman, de Walking and Cycling Commissioner van Londen, waarin ze de echte impact van hun (gebrek aan) veilige fietsinfrastructuur uitlegde en ik voelde me een beetje beter.
Ik had altijd verwacht actief te blijven tijdens de zwangerschap en daarna, maar ik had nooit echt een duidelijk beeld van Nike Internationalist Damen hoe dat eruitzag. Ik denk dat het veel zegt over wie ik volg op sociale media, maar ik heb veel zeer actieve en zeer zwangere vrouwen gezien, dus het leek me normaal om te blijven doen.