Ik had dit jaar bijna 20 lopers alleen al deelnemen aan de Marathon van Londen. Ik hielp een loper zich te kwalificeren voor de Boston Marathon, samen hebben we dit voorjaar veel marathon- en marathon-PB's verzameld en veel lopers hebben hun eerste marathon veroverd.
Ik heb dit jaar de ups en downs van de marathontraining meegemaakt zonder zelf een marathon te lopen. Elke keer als er een e-mail in mijn postvak belandde waarin werd gezegd Adidas Superstar Mujer hoe een race was verlopen - of het nu goed of slecht was gegaan - wist ik precies hoe die renner zich voelde, omdat ik daar ook was. En ik ben elke hardloper dankbaar dat hij me heeft laten deel uitmaken van hun reis, ondanks enkele frustraties met mijn eigen hardlopen, het heeft me een deel van de sport gevoeld.
Ik ben nu weer aan het rennen van 15 mijl per week en heb eindelijk mijn been bereikt. Ik ren langzaam en geniet ervan, verstandig zonder races aan de horizon.
Op dit moment schrijf ik trainingsplannen voor hardlopers die herfstmarathon en halve marathons doen. Het geeft me wel jeukende voeten elke keer als ik ga zitten om hun runs uit te zetten en ik heb absoluut onafgemaakte zaken met mijn halve marathon PB. Maar nu ben ik blij om vanaf de zijlijn toe te juichen.
Ik ben zo blij dat de Wasatch 100 race-organisatoren Asics Gel Lyte 3 Donna ervoor hebben gekozen om hun 40e verjaardag op deze manier te vieren. Het terugbrengen van deze 12 legendes van de sport en ze trakteren op een speciale begintijd, viert niet alleen hun prestaties en levensduur, maar maakt ook een prachtige verklaring over de kracht van geschiedenis en traditie in een sport die te vaak wordt geplaagd door een wat-hebben- je-gedaan-voor-mij-laatste mentaliteit.
Nadat ik Wasatch twee keer zelf had gelopen en er nog een handvol keer heen en weer was gelopen, kan ik bevestigen dat het niet alleen een fantastische test van grit en uithoudingsvermogen is, maar ook een gebeurtenis die unapologically trouw is aan zijn wortels. De race heeft geen fanfare of hullabaloo, je zult waarschijnlijk geen filmploegen op de baan vinden en de pre-race briefing duurt meestal ongeveer 15 minuten gedurende welke tijd John Grobben altijd en nu beroemd zegt: "We weten dat Nike Roshe Run Womens er veel snelle en bekende hardlopers hier om de race te rennen en we gaan er geen introduceren. ”
Ik wens alle 40/40 hardlopers dit weekend oprecht veel succes terwijl ze proberen iets buitengewoons te bereiken. Voor degenen onder u die houden van de ouderwetse wortels van de sport, moedig ik u aan om dit weekend mee te volgen, aangezien dit geweldige beproefde evenement 40 jaar viert in de klassieke Wasatch-stijl.
Terwijl dit artikel ter perse gaat, zullen de Wasatch 100-lopers dit jaar binnen enkele minuten aan hun avontuur beginnen. Dus tot ze terug zijn van hun weekend, zullen commenters waarschijnlijk bestaan ??uit hardlopers, pacers en bemanningen van voorgaande jaren. Laat een reactie achter om je eigen Wasatch 100-verhaal te delen, vroeger of nu. Laten we een leuke groep verhalen uit de lange geschiedenis van dit evenement verzamelen!
Veel mensen hebben dit weekend de London Marathon bekeken en zijn ge?nspireerd om deel te nemen. Het stembiljet wordt binnenkort afgesloten met potenti?le hardlopers die ontdekken of ze in oktober een felbegeerde plek hebben veroverd.
Maar voordat je je hoed in de ring gooit, zijn er een paar dingen om te overwegen.
Als je nog nooit eerder hebt gelopen, of in het verleden een stop-startrelatie hebt gehad met hardlopen, kan het kiezen van een groot doel om naar toe te werken een enorme motivatie zijn om eruit te komen en consequent Nike Air Max Command Herren te trainen. Maar omdat je niet weet of je een plek hebt tot oktober, zie ik veel mensen die uitstellen met hardlopen omdat ze wachten om het stemresultaat te ontdekken.
Dus in plaats van gemotiveerd te zijn om een ??paar keer per week tijdens de zomermaanden eruit te komen, verzamelen hun trainers nog steeds stof in de kast tot de herfst. Ze zullen de training afhandelen als ze een plaats krijgen.