Dus welk advies heb ik voor hardlopers die zich in dit soort funk bevinden? Niet veel. Geen toverdrank tenminste.
Mijn vriend Liz Goodchild weet een beetje over dingen Nike Air Odyssey Donna voor elkaar krijgen. Ze praat veel over bouwgewoonten. Omdat motivatie vluchtig is, maar gewoonten houden je aan de gang. Dus als je op een dinsdag altijd naar je werk rent, heb je minder zin om uit bed te komen en je uitrusting aan te trekken. Als het dinsdag is, is dat wat je doet.
Evenzo helpt het om plannen te maken om met andere mensen samen te werken. Verantwoording aan hen afleggen en het in je dagboek hebben, neemt een deel van die zelfonderhandeling weg van 'Ik loop morgen' als je plannen hebt gemaakt voor Nike Air Force 1 Damen vandaag. Mijn hardlopers vertellen me vaak hoeveel gemakkelijker het is om met de groep te verschijnen en te rennen dan zichzelf te laten overlopen.
Het hebben van een doel, iets waar je naartoe werkt en het aanvinken van je runs van een trainingsplan werkt ook. Als elke sessie over uw plan een paar stappen dichter bij een Nike Roshe Run Damen grote glimmende PB in een paar maanden tijd ligt, is het gemakkelijker om het als belangrijk te zien en te kwantificeren waarom u echt wilt gaan hardlopen vandaag.
De laatste keer dat ik deze race reed, begon ik 5 uur voor iedereen en had ik 26,2 mijl gelopen VOOR de race zelfs begon. Dat was in 2014 toen ik de Ultra-afstand rende voor de Marathon van San Francisco. Vorig jaar nam ik een pauze en ging ik op de cheerleaderroute. @nycsweat liep de 52.4 mijl ultra, dus ik ontmoette hem aan het begin om middernacht, Nike Air Max Thea Damen liep een paar mijl met hem langs Great Highway en zette vervolgens een kamp op in Golden Gate Park om de lopers toe te juichen.
Bij de fontein op de hoek van Howard / Embarcadero - dit is buiten de golf 2/3 koralen, en ook een paar blokken verwijderd van de shuttle-pick-up voor de 2e halve marathon (voorbijzwaaien en hallo zeggen).
Iedereen. De #WeRunSocial-crew zal er zijn, we hopen dat de SF November Project-stam onze kant op zal komen, en iedereen is welkom om op een foto te springen, een knuffel of een high-five te delen en elkaar een sterke ren wensen vibes als we ons klaarmaken om door de straten van San Francisco te rennen.
Dit zal mijn 7e keer zijn dat ik deelneem aan SFM-weekend. Ik liep volledig uit (’07, ’08, ’09, ’13 en de 52.4 in ’14). Ik heb de helft eenmaal gerund, in 2010. Ik heb mijn ups en downs op deze baan gehad, Nike Air Max 270 Mens de meeste daarvan waren een worsteling in de beginjaren omdat ik nog steeds probeerde dit uit te zoeken. Mijn beste run op de baan was in 2013, waar ik een episch consistente race startte met bijna identieke splits (1:55:53, 1:55:14) voor een finish van 3:51. In 2014 had ik een geweldige ervaring met de ultra, een die ik nooit zal vergeten. Ik wilde het dit jaar opnieuw doen, maar het zat gewoon niet in de kaarten. Met die prachtige momenten gezegd, heeft deze cursus me ook tot tranen gebracht, ik heb mezelf verwond www.pepegrafie.de en ben vernederd. Hardlopen in je eigen achtertuin kan een lastige zaak zijn, en net als de meeste runs, weet je soms niet zeker wat je kunt verwachten.