Dat is het. U hoeft zich niet aan te melden, te registreren of iets anders. Je kunt het doen vanaf je desktop, tablet of mobiele apparaat. Het is heel eenvoudig en zou heel blij zijn met je steun.
Ik heb verschillende uitdagingen gedaan en deze klinkt absoluut episch. Ik ben belachelijk opgewonden (Nike Air Max 90 Femme en een beetje bang) over de mogelijkheid. De foto hierboven is van de driedaagse Golden Ultra die ik vorig jaar in de bergen van Canada heb gedaan, ik heb op dezelfde dag back-to-back marathons gedaan en heb verschillende echo's voltooid, waaronder twee 50-mijlraces.
Beat the Sun virtuele optie - je kunt ook deelnemen aan de langste dag van het jaar, 21 juni, en jezelf uitdagen in een race tegen daglicht.
We verwachten een nieuwe toevoeging aan de familie in september. Als je de wiskunde doet, betekent dit dat we het al een tijdje weten en dat we (meer zoals ik) gewoon op het juiste moment zaten te wachten om het met de interwebs te delen. Dat en ik moest een paar extra weken wachten voordat Nike Air Zoom Pegasus 35 Womens de onesie werd gemaakt (je hebt misschien een andere onesie hier gezien).
- Jij bent wat je herhaaldelijk doet. Een van de meest krachtige Adidas Zx 750 Hommedingen die ik de afgelopen maanden heb geleerd, is dat ik mijn manier van denken kan veranderen. Een van de katertjes om nooit zo goed te zijn in sport op school, is dat ik mezelf, als het op lichamelijke activiteit aankwam, altijd mentaal definieerde als het meisje dat in haar hockeyrok wurmde en probeerde de bal te vermijden, waarschijnlijk koud en geregend.
Vanwege al die uren training en het aanvinken van mijn voltooide runs, merkend dat mijn benen sterker werden en mijn lichaam voorheen ondenkbare afstanden beheersbaar vond, begon ik mezelf ‘een hardloper’, ‘fit’ en ‘sportief’ in mijn hoofd te noemen. Het verbazingwekkende is dat zodra ik mezelf die woorden vertelde, ik het echt deed. Nu kan Nike Internationalist Womens ik zeggen dat ik een ‘marathonloper’ ben en er is geen manier om terug te denken aan mezelf als de astmapati?nt achter in de cross country-klasse.
-Mensen. Terwijl ik geld inzamelde en publiceerde over mijn training, sprak ik met veel mensen. De verbeelding van mensen wordt aangewakkerd door een marathon - het heeft de mijne zeker gevangen - en ze waren zo ge?nteresseerd en ondersteunend. Er zijn ook de mensen die ik heb ontmoet, hetzij door het runnen van groepen of door liefdadigheids-trainingsdagen.
Zelfs mijn beste vriend Marty is heel sto?cijns een regelmatige trainingspartner geworden, om nog maar te zwijgen van een geweldige hardloper, en heeft me door een tempo tempo gelopen; en de winterharde Welsh-hardlopers in mijn familie beginnen me in een ander licht te zien. Dit komt neer op een totaal van fantastische positieve reacties waardoor ik me in gelijke mate bevoorrecht en opgewonden voel.