Ik heb de afgelopen twee jaar de Rock'n Roll San Diego Marathon gelopen en ik ben opgewonden om eind mei terug te gaan naar Zuid-Californi?. Dit jaar ga ik de REMIX-uitdaging aan om de 5K op zaterdag en de helft op zondag te lopen (je kunt ook de volledige wedstrijd doen).
Je kunt de medaille-opstelling hieronder zien. De eerste is de 5K, de tweede groep zijn de medailles voor de volledige / halve / estafette, en de laatste is de REMIX-uitdagingsmedaille als je de race van zaterdag EN zondag voltooit (het draait!).
Nike Air Max 2017 Damen Ik wilde onder de 45 minuten eindigen, maar op de laatste 100 meter vertelde de klok me dat dit niet zou gebeuren. Toch liep ik hard en eindigde in 45:16, een PB met 30 seconden - dat is 10 seconden per jaar, ik ben een professional tegen de tijd dat ik 60 ben.
Het is een tijdje geleden dat ik een race heb gereden om mijn tijd te verbeteren, vooral een kortere race. Deze week heb ik het twee keer gedaan. Tijden zijn niet altijd belangrijk en ze zijn allemaal relatief, maar voor mij betekenen deze twee keer dat ik deze marathontrainingscyclus goed voor me inga. Laten we hopen dat ik het nog beter Nike Air Max 270 Womens afmaak.
Het beste aan hardlopen is dat iedereen deel kan uitmaken van de community. Of je nu rent voor recreatie, vaak racet of concurreert tussen de elites. Voor degenen die het hele jaar door hardlopen, is het belangrijk om de juiste uitrusting te hebben. In mijn hardloopkast vind je allerlei soorten uitrusting over het hele spectrum van fitnessmerken.
Een van de geweldige dingen van het merk Champion? is dat ze een kwaliteitsproduct leveren tegen een eerlijke prijs. Als je bent zoals ik, dan ben je door Target gelopen en naar het fitnessgedeelte gekeken en "oh" gezegd. En zomaar is er iets aan je hardloopkast toegevoegd. Het gebeurt zo gemakkelijk.