Ik heb de afgelopen twee jaar de Rock'n Roll San Diego Marathon gelopen en ik ben opgewonden om eind mei terug te gaan naar Zuid-Californi?. Dit jaar ga ik de REMIX-uitdaging aan om de 5K op zaterdag en de helft op zondag te lopen (je kunt ook de volledige wedstrijd doen).
Je kunt de medaille-opstelling hieronder zien. De eerste is de 5K, de tweede groep zijn de medailles voor de volledige / halve / estafette, en de laatste is de REMIX-uitdagingsmedaille als je de race van zaterdag EN zondag voltooit (het draait!).
Nike Air Max 2017 Damen Ik wilde onder de 45 minuten eindigen, maar op de laatste 100 meter vertelde de klok me dat dit niet zou gebeuren. Toch liep ik hard en eindigde in 45:16, een PB met 30 seconden - dat is 10 seconden per jaar, ik ben een professional tegen de tijd dat ik 60 ben.
Het is een tijdje geleden dat ik een race heb gereden om mijn tijd te verbeteren, vooral een kortere race. Deze week heb ik het twee keer gedaan. Tijden zijn niet altijd belangrijk en ze zijn allemaal relatief, maar voor mij betekenen deze twee keer dat ik deze marathontrainingscyclus goed voor me inga. Laten we hopen dat ik het nog beter Nike Air Max 270 Womens afmaak.
Het beste aan hardlopen is dat iedereen deel kan uitmaken van de community. Of je nu rent voor recreatie, vaak racet of concurreert tussen de elites. Voor degenen die het hele jaar door hardlopen, is het belangrijk om de juiste uitrusting te hebben. In mijn hardloopkast vind je allerlei soorten uitrusting over het hele spectrum van fitnessmerken.
Een van de geweldige dingen van het merk Champion? is dat ze een kwaliteitsproduct leveren tegen een eerlijke prijs. Als je bent zoals ik, dan ben je door Target gelopen en naar het fitnessgedeelte gekeken en "oh" gezegd. En zomaar is er iets aan je hardloopkast toegevoegd. Het gebeurt zo gemakkelijk.
Vandaag gaan we een aantal items in de voorjaarscollectie 2015 bekijken. Ik ontving (2) heide herenoverhemden met Champion Vapor?-technologie (voert vocht af voor zweetvrij Nike Air Max Thea Womens comfort). Een paar 6,2 herenshorts met mesh zijpanelen en reflecterende highlights, en een paar PowerTrain print gebreide shorts met Double Dry ? vochtafvoerende technologie.
Ik heb recentelijk een paar marathons gedaan zonder jou. Ik heb je verwaarloosd voor dat nieuwere kind op het blok Ultra Training. Je bent niet zo verschillend, maar je hebt wel je verschillen. Ik heb Ultra Training gebruikt om me te helpen marathonmedailles te verzamelen dit jaar in Manchester, Londen en Kopenhagen. Het deed het werk, maar niet zo goed als je zou hebben gedaan.
Ik denk dat het meer dan een jaar geleden is dat ik je voor het laatst heb ingecheckt. En zelfs toen probeerde ik met je te jongleren met Triathlon Training. Dat was het slechtste drietal ooit. Geen wonder dat ik gewond raakte. Ik gaf je de schuld voor mijn scheenbeuken en keerde je Asics Gel Lyte 5 Mujer een tijdje de rug toe. Maar ik heb echt niemand de schuld, behalve ikzelf.
Ik heb mensen alles over je verteld. Ik heb je verbonden met veel lopers die ik coach en ze lijken het goed met je te kunnen vinden. Bedankt dat je voor ze hebt gezorgd.
Ik denk dat ik probeer te zeggen, zullen we het nog een keer proberen? Ik heb sinds de vorige keer veel geleerd. Ik begrijp je meer en ik zal proberen meer tijd voor je te maken. Ik zal je niet verwaarlozen en ik zal luisteren naar wat je me vertelt.
Hoe zit het daarmee? Ben je klaar voor een zomer van vroege ochtenden en late avonden? Van lange weekenden en wat snelle en furieuze midweekacties? Ik denk dat we samen geweldige dingen kunnen doen, en ik weet dat dit nogal aanmatigend voor me is, maar ik heb al een datum vastgelegd. Ik denk dat de herfst in Bournemouth perfect voor ons zou Nike Air Max Command Femmezijn. Ik ben een game als jij dat bent?
Ik ben begonnen met trainen voor Marathon Nummer 15 en ik ga op zoek naar een PB. Ik heb een tijdje niet specifiek getraind voor een marathon en ik ben eigenlijk heel opgewonden om terug te keren naar een gericht plan deze zomer. Ik hou je op de hoogte van hoe ik verder kom.