Afgelopen weekend was ik in Philadelphia voor de Rock'n' Roll 5K en Halve Marathon. Met de helft op een "snelle" koers, had ik hoge ambities voor het instellen van een PR en kwam binnen op minder dan 1:37. Ik rende de race als onderdeel van Team Chocolate Milk en was enthousiast over een vlakke baan - waar we niet veel van krijgen in San Francisco. Maar daarvoor nam ik deel aan de Remix-uitdaging om de 5K op zaterdag EN de helft op zondag te lopen.
Geen plannen voor snelheid, alle plannen voor plezier. Ik gebruikte dit als een shake-out run en was daar om dingen gewoon los te maken voor de volgende dag. Het was een goed formaat publiek en het omvatte de laatste 1,5 mijl van de helft Nike Air Max 97 Womens van zondag, dus het Nike Air Max 90 Heren zou een geweldige preview zijn. Ik eindigde om 27:30 met 9:21, 9:15 en 7:51 splits, waarbij ik de eerste twee heel gemakkelijk nam en het een beetje oppakte op de laatste mijl. Het was precies wat ik nodig had en zaterdagochtend zat vol met rondhangen met vrienden en gedenkwaardige foto's maken, waaronder die hierboven met Kara Goucher - kon mijn glimlach ELK groter zijn ?!
De officials haalden onze chips van ons af en noteerden onze cijfers. "Er komt een busje om je terug te brengen." Ik vroeg of ik in plaats daarvan terug kon fietsen. Ik wilde niet in een busje zitten met mensen die medelijden met zichzelf hadden of vals speelden omdat ze niet konden finishen, en daarnaast waren de wolken verdwenen en het was een mooie dag voor een cyclus.
"Ik ben meer dan prima. Ik heb slechts 60 mijl afgelegd. 'Ik liep weg en dacht na over wat ik had gezegd. ‘Slechts 60 mijl’. Zes maanden geleden was 60 mijl fietsen een groot probleem geweest. Ik heb misschien geen finishersmedaille, maar dat zou alleen in een la liggen. Wat ik wel heb, zijn benen die zonder problemen 60 mijl kunnen fietsen.
Ik haalde mijn fiets uit, had een douche, werd herenigd met mijn supporters en ging toen naar de finish. We dronken bier, zagen de eerste vrouw finishen, dronken meer bier en gingen toen terug naar buiten om de concurrenten te juichen die rond de tijd waren klaar die ik had gepland om de race te voltooien. Ik was niet verdrietig dat ik niet een van hen was.
Ik heb geen idee of ik opnieuw zal proberen een Ironman af te maken. Ik heb een geweldige tijd gehad voor deze Nike Air Max Command Femme race en het heeft Nike Air Max Thea Mujer me dingen laten doen waarvan ik nooit had gedacht dat ik het kon doen. Ik heb geen dringende behoefte om een ??ander te doen, maar wie weet.
Ik heb het gedicht hieronder de afgelopen weken vele malen gelezen. Het zegt alles wat ik tegen mezelf wil zeggen als ik me op de Ironman op zondag voorbereid. Er zijn vele keren dat ik de afgelopen twee jaar had kunnen falen sinds ik besloot om een ??Ironman te doen, ondanks dat ik niet kon zwemmen. Tot zover heb ik dat nog niet gedaan. Dat wil niet zeggen dat het zondag niet zal gebeuren. eerste tri Ik ben niet bang om te falen. Zoals Katie, mijn triatlon-mentor, vaak tegen me zei: "Als het een keuze is tussen falen en niet eens starten - dan kies ik altijd voor een race". Het is een goede levenshouding.
Dus ongeacht wat er daarna gebeurt, ik zal het opstellen op Adidas Zx Flux Femme zondagochtend als Asics Gel Quantum 360 Womens een succes beschouwen. Het was een leuke training van 30 weken. Bedankt dat je erbij bent geweest. Ik zie je aan de andere kant.