Blijkbaar was het water op bij een van de waterstops. Vroeg ook, zoals ik het hoorde van een paar lopers van minder dan 2 uur en 10k mensen 5k vanaf 4 uur na het begin van de Halve Marathon en 10k. Het is zo'n soort liefde / haat soort races. Er zijn een Nike Cortez Uomo aantal echt GEWELDIGE dingen die deze race doet, maar het heeft gewoon te veel kleine misstappen die hardlopers frustreren. Net als zonder voedsel / water. Dingen die de meeste hardlopers vergeven voor een eerste race of een kleinere race, maar deze zou deze dingen nu wel moeten weten. Oké, nu op de samenvatting.
Het doel was om een ??tempo van 9-9: 30 te handhaven voor de meeste van de 13,1 mijl. Omdat de eerste 3 mijl van de race overbelast waren, eindigden we in het versnellen en versnellen van ons tempo in bepaalde segmenten. Het was een heen en terug parcours met DIT als de ommekeer.
Enigszins ge?rriteerd door de organisatoren van Brighton Marathon omdat ze ons de dag voor de race naar beneden brachten om ons nummer te verzamelen, besloten SportyGirl en ik dat we net zo goed konden genieten van onze dagtocht naar de kust. De Nike Air Max 90 Mujer beslissing om geen racenummers in de post te sturen was duidelijk winstgedreven en bedoeld om meer lopers naar de expo te krijgen, zodat degenen die daar exposeren meer in rekening konden worden gebracht voor hun velden. Na een rondwandeling over de marathon-expo (alle vijf minuten) gingen we naar de pier.
Behoorlijk goede foto opp en ik was blij om een ??foto te maken. Het was toen een direct schot terug naar de finish. Mijn vriend Larry traint in de herfst voor een Full en hij moest de laatste 3 mijl in een tempo van 7:30 rennen. Hij vertelde me dit al vroeg en ik vertelde hem dat hij hoogstwaarschijnlijk alleen zou vliegen omdat ik niet echt op zoek was naar 'snelle' kilometers ... maar we weten hoe dat afliep, toch?
Race nummer: check; veiligheidsspelden: controleren; trainers: check. Het is vrij duidelijk de dingen die je moet inpakken voor je marathon. Maar heb je nagedacht over wat je nodig hebt nadat je klaar bent? Nee? gelukkig voor jou heb ik dat gedaan.
Ik kan je de jaloerse blikken die ik van andere hardlopers heb gehad niet vertellen aan het einde van een race terwijl ik rondloop in mijn slippers. Je hebt blaren, gezwollen voeten en zwarte teennagels. Doe je trainers uit en zelfs als je je opgeblazen voeten erin kunt doen, is dit het laatste wat je wilt doen. Dus pak wat slippers in.
Zorg dat je genoeg geld in je tas hebt voor de essentie - zoals een biertje na de race en wat eten. Je vrienden vinden na een grote rcae kan lastig zijn, maar als je genoeg wisselgeld hebt om een ??pint voor jezelf te kopen, ga dan naar de dichtstbijzijnde pub en laat ze je vinden.
Als je race Nike Air Vapormax Mujer een van die is die het racet-shirt de dag ervoor uitdeelt (Nottingham-marathon en Thailand Halve Marathon deden dit allebei), wil je het handig hebben om aan te trekken nadat je klaar bent. Er is een heel klein venster voor het dragen van racet-shirts wanneer je niet rent: het begint op het moment dat je over de streep gaat en sluit na ongeveer twee uur.
Soms komen idee?n iets te laat. Gisteren heeft een vriend Jason me een bericht gestuurd over mogelijk 200 mijl rennen in augustus. Klinkt belachelijk. Ik ben meestal blij als ik 100 kraken en meestal ergens tussen die en 150 dobber.
Ik besloot te kijken of ik ooit in de buurt was gekomen. Ik hoefde niet te ver terug te gaan, omdat ik in september september en 190 in februari van dit jaar 203 bereikte. Hmmm ... ik zou 200 kunnen kraken ... zien hoe snel ik door dit konijnenhol kan Adidas Zx 750 Homme gaan?
Het begon allemaal met plezier maken in de Nike + app. VOLG @PavementRunner HIER NIKE. Het volgt uw mijlen die u synchroniseert met uw Nike-horloge of de Nike-app en stelt u in staat om te vergelijken met andere hardlopers. Ze hebben een nieuwe functie opgezet met de naam 'Uitdagingen', waar je start- en einddatums en een afstand kunt instellen om je vrienden uit te dagen. In de toekomst zou ik er een aantal willen opzetten, maar we zijn al een paar dagen in augustus en je kunt eerdere trainingen niet meenemen aan een nieuwe uitdaging. Weird. Maar we zullen er mee werken.