Als je me volgt op Twitter, weet je dat ik net zo inspirerend kan zijn als 140 tekens als ik duizenden krijg. Waarom slechts twee dagen geleden ik dit juweel tweette: “Ik ben dronken maar heb een hardloopset aan. Ik weet niet of dat het beter of slechter maakt. Dat zijn alleen de feiten van vandaag. ”Soms tweet ik ook terwijl ik nuchter ben.
Facebook Ja, je bent misschien op Facebook, maar laat je het werken voor je hardloopambities? Als je Facebook-feed vol staat met foto's van de baby's van je vrienden (niet leuk) en mensen met wie je ooit naar school bent geweest maar nooit praat over opscheppen Adidas Ultra Boost Damen over hun nieuwe auto / huis / vriendje - moet je het een beetje door elkaar halen.
Begin dingen te 'liken' die je echt leuk vindt. Dingen die enige motivatie in je stream zullen brengen - merken zoals Nike Running UK of Marathon Talk zijn een goede plek om te beginnen. Je krijgt motivatie en de kans om betrokken te raken bij een debat. En nu kun je me zelfs volgen op Facebook, waar ik je veel zweterige foto's kan beloven van me racen.
De vrij nieuwe jongen op het sociale-mediablok, Pinterest is een Nike Air Max Command Mens online prikbord. Je kijkt naar prikborden van andere mensen en 're-pin' foto's die je leuk vindt. Daar vind je veel visuele motivatie voor hardlopers, foto's van kit om te kwijlen, gezonde recepten en een aantal mooi ontworpen hardloopmantra's.
Het nadeel van het doorlezen van het ‘gezondheids- en fitnessgebied’ van Pinterest zijn de Nike Air Zoom Pegasus 32 Womens ongezonde afbeeldingen die als inspiratie zijn vastgezet door mensen die naar het lichaam streven. Vermijd die en het is best goed. Ik kan geen ‘Hoe krijg ik keiharde buikspieren in 10 minuten’ of foto's van magere minnies pinnen op mijn bord garanderen. Dus bekijk het hier.
Zijn er andere sociale media die je gebruikt om je te helpen hardlopen of om je met andere hardlopers te verbinden? Laat het me weten in de reacties. En als ik je nog niet volg, laat me je twitternaam achter.
Ga gewoon naar binnen Nike Air Max 2017 Damen via de onderstaande rafflecopter. De wedstrijd eindigt op 31 augustus - EN VERGEET niet dat je dagelijks (via rafflecopter) kunt meedoen door de wedstrijd te tweeten of een foto op Instagram te plaatsen. Het was een makkelijke manier om wat extra inzendingen te krijgen en je winkansen te vergroten.
Running kit lijkt zijn spel de laatste tijd op te voeren. Nu fabrikanten de wiekende stoffen hebben genageld, zodat we niet langer hoeven te rennen terwijl we een paar pinten eigen zweet in onze t-shirts dragen, hebben ze besloten hun aandacht erop te richten om het er leuk uit te laten zien. Veel boetieksportmerken gericht op vrouwen die graag meer uitgeven aan een capribroek dan waar ik voor een avondje uit in Londen voor zou uitgaan, duiken op. De hardlooprok is uitgevonden (als je The Angry Runner niet op hardlooprokken hebt gelezen, Nike Air Pegasus 83 Dames zou je dat moeten doen). De boodschap is dat je er tijdens het sporten geweldig uit kunt zien. Dit is natuurlijk onzin. Zoals ik al eerder zei, je kunt er tijdens het hardlopen niet goed uitzien, maar je kunt er geweldig uitzien.