Zoals velen van jullie weten, neem ik een pauze van racen. Niet rennen, alleen racen. Ik heb 8 races gelopen in de eerste helft van het jaar, waarvan 6 marathonafstand of langer ... Ik moest mijn lichaam laten genezen. Rond vorige week begon ik de Nike Air Max 270 Mujer] "jeuk" te krijgen om wat langere afstanden te lopen.
Sinds Vaderdag 16 juni heb ik geen afstanden langer dan 16 km afgelegd (geven of nemen). Het is pas een maand geleden en mijn benen willen al een beetje verder gaan. Mijn basis is nog steeds solide, maar het is tijd om terug te keren naar het 18 mijls grondgebied.
Als onderdeel van het New-Skin-promotieteam heb ik kunnen profiteren van hun producten en ervoor kunnen zorgen dat de blaren uit de 50-mijlrace niet terugkomen zoals bij de Marathon van San Diego. Dankzij het vloeibare verband (hierboven) kon ik 2 weken later zonder problemen de SF-marathon lopen.
Tot op heden is het geen probleem geworden, maar als ik wist dat ik langer dan een paar uur onderweg zou zijn, zou ik waarschijnlijk wat vloeibaar verband aanbrengen om te zorgen dat ik aan de veilige kant ben ... wat www.lavieenlumiere.fr eigenlijk wat ik dit weekend ga doen. Of het nu zaterdag of zondagochtend is, ik denk dat een mooie run van 15 mijl op zijn plaats is ... ja, ik maak mijn schema terwijl ik dit schrijf. LOL.
Mijn volgende race is Labor Day weekend, de Disney Dumbo Double Dare (10k zat, halve zondag), en ik moet ervoor zorgen dat ik klaar ben om sterk te zijn op beide dagen. New-Skin zit in mijn koffer om ervoor te zorgen dat ik klaar ben om te gaan, want het is altijd het beste om voorbereid te reizen dan om te zoeken naar een onzekere oplossing. De anti-schurende spray kan van pas komen, afhankelijk van wat ik besluit dat mijn kostuum zal zijn. Alle problemen waarmee ik zaterdag te maken heb, worden zondag vermenigvuldigd. Voorkomen is beter dan genezen.
Wanneer mensen horen dat ik binnen zes weken twee marathons rijd, is hun eerste antwoord 'Wow' Adidas Zx 750 Femme of 'Liever jij dan ik'. Dit gebeurde eerder per ongeluk dan een al te zelfverzekerde planning, maar nu ik er voor train, ben ik minder onder de indruk van mezelf dan ik.
Trainen voor een marathon is moeilijk, neemt veel van je week in beslag yadd, yadda, yadda - dat weten we allemaal. Als je dit twee keer per jaar doet, Nike Air Max 2017 Femme kost dat twee keer zoveel tijd ... zou je denken. Dat is tenzij je ze zes weken uit elkaar zet. Ik doe maar één trainingscyclus - het is net iets langer dan normaal omdat er twee marathons in zitten. En zolang mijn benen herstellen na de Brighton Marathon (die ik meer behandel als een lange trainingsrun dan een race) op tijd voor Edinburgh Marathon, krijg ik twee marathons voor de prijs van een training voor twee.
Waar ik geen lopende deal voor krijg, zijn de financi?le kosten van twee marathons. Race, treinreizen Nike Air Vapormax Damen en een overnachting in een B&B zorgen alleen al voor Edinburgh voor £ 245. Wie zei dat hardlopen een goedkope sport is, is duidelijk bedoeld in vergelijking met de Formule 1.
Volgens een recent onderzoek van New-Skin? zei bijna een op de vijf hardlopers dat ze vaak of soms lichte verwondingen ervaren, zoals blaren of Nike Air Max Thea Damen schuren tijdens het hardlopen, joggen, power-lopen, enz. De producten van New-Skin hebben u bedekt, of je nu bal speelt, wandelt of geniet van een middag in de tuin.
Dit is een gesponsord gesprek dat ik namens New-Skin heb geschreven. De meningen en teksten zijn allemaal van mij.
Volgens een recent onderzoek van New-Skin? zei bijna een op de vijf hardlopers dat ze vaak of soms lichte verwondingen ervaren, zoals blaren of schuren tijdens het hardlopen, joggen, power-lopen, enz. De producten van New-Skin hebben u bedekt, of je nu bal speelt, wandelt of geniet van een middag in de tuin.