Ik ben een grote fan van P! Nk in een lopende afspeellijst. Raise Your Glass, So What, Get the Party Start, and Just Like a Pil zijn er die in mijn afspeellijst zijn verschenen. Ben Nike Roshe Run Damen dol op haar geluid en in combinatie met Nate is het perfect. Als ze samen een album uitbrengen, zou ik het zo kopen. De 411: Haar naam is geen eerbetoon aan Kreeft en het is geen schreeuw naar haar roze haar toen ze voor het eerst in de popscene barstte, het is in feite een eerbetoon aan het personage van Steve Buscemi in Reservoir Dogs.
Dit nummer dook terug op mijn radar toen ze het op Glee uitvoerden en het klopte dagenlang in mijn hoofd. Graag gedaan als ik dat zojuist voor u heb gedaan. En kijk, ze waren de tijd vóór op het dragen van een skinny jeans (grapje). De 411: Depeche Mode heeft geen drummer. Ja, een band zonder drummer. In hun vroege optredens Nike Internationalist Womens maakten ze er een punt van, ofwel door een drumstel direct in het midden van het podium te plaatsen of op risers.
Toen ik klein was, had ik een atlas van de wereld. Ik zou er uren naar kijken, hoofdsteden onthouden, landen traceren. Het was een kinderatlas en naast alle verschillende continenten en landen heeft het feiten en informatie over hen. Een van de foto's Nike Air Pegasus 83 Mujer waar ik gefascineerd door was, was van Uluru in Australi?. Het leek helder rood te gloeien alsof er een gloeilamp in zat.
Ik heb veel leuke plaatsen rondgereisd: Cuba, India, Thailand, Marokko en heb een aantal geweldige avonturen gehad, maar ik ben nog niet bij die grote rode rots in de Outback gekomen.
Ik weet niet waarom, zolang ik me kan herinneren, mij aangetrokken ben om naar Australi? Nike Air Max Zero Femme te reizen. Misschien is het het feit dat het zo goed als ver weg van mijn huis in het VK is, of misschien is het de foto Nike Air Presto Femme in mijn oude atlas. Maar ik heb het daar nog steeds niet gehaald.
Op dit moment echter, aangezien deze post publiceert, zit ik in een vliegtuig dat me naar Sydney, Australi? zal brengen. Ik ga zelf een paar maanden rondreizen en hoewel dit me bang maakt, ben ik ook enthousiast. Als er iets is dat ik de afgelopen jaren heb geleerd, is het dat je meer kunt doen dan je ooit voor mogelijk had gehouden. Dat je het potentieel hebt om fysiek en mentaal sterker te zijn dan je je realiseert, en dat hard werken loont.
Ik heb ook het geluk gehad om vrienden en familie te hebben die me steunen als ik dingen zeg als 'Ik ga een marathon lopen' of 'Ik ga zelf naar de andere kant van de wereld' en zeg dingen als 'dat klinkt leuk' in plaats van 'vind je dat een goed idee'. Dus dankzij hen, omdat niet iedereen dat heeft.
Een paar jaar geleden was het idee van het lopen van een marathon me Nike Air Max Sequent 2 Damen helemaal vreemd. Het leek een bovenmenselijke prestatie en iets dat ik nooit zou kunnen doen. Op dezelfde manier was het soort mensen dat een rugzak kon oppakken en zelf naar de andere kant van de wereld kon gaan, waarheen ze hun zin ook hadden, niet het soort persoon dat ik mezelf ooit kon zien zijn. Maar we kunnen zijn wie we ook willen zijn. Dus ik heb ervoor gekozen om een ??marathonloper en een onverschrokken reiziger te zijn en dat is wie ik ben. Wees gerust, ik heb mijn hardloopschoenen bij me, ik ren terwijl ik weg ben en ik kom terug.
Ik heb dit bericht gelezen door een andere lopende blogger, geschreven aan de vooravond van hun eerste 100 mijlrace in de afgelopen maanden. Ik vind het leuk en ik denk dat jullie het allemaal moeten lezen.