Een tijdje geleden besprak ik hoe je de juiste race kon kiezen. Dat bericht werd ingegeven Adidas Superstar Herren door onderhandelingen tussen mij en een vriend over welke najaarsmarathon we dit jaar zouden nemen. Het is zijn eerste marathon en het is mijn tweede - hij wil in één stuk rondkomen en ik wil een half uur van mijn tijd afslaan, dus we willen allebei verschillende dingen van een race.
Loch Ness-marathon, Berlijn-marathon en New York kregen allemaal een vermelding tijdens enkele dagen e-mailchat. Maar uiteindelijk hebben we ons aangemeld Nike Air Max 270 Herren voor de Robin Hood-marathon in Nottingham. Het staat niet op ieders takenlijst met marathons, maar hier hebben we het gekozen.
1) Ondersteuning van het lokale publiek - het is dichtbij genoeg voor veel familie en vrienden die hebben beloofd met hun voeten te stampen, in hun handen te klappen en over het algemeen wat lawaai te maken wanneer ze ons zien.
2) Kosten - voor ongeveer £ 30 kunt u ook Nike Cortez Mujer de blaren en pijnlijke benen van de marathon ervaren. OK we weten allemaal dat het inschrijfgeld niet het enige prijskaartje is op een marathon - er is ook accommodatie en reizen. Logeren in het VK verlaagt die kosten en bovendien is Nottingham het New York van de East Midlands.
3) Wat andere hardlopers hebben gezegd - beoordelingen van eerdere Robin Hood-marathons waren vrijwel unaniem dat, hoewel het heuvels en sombere stukken heeft, het een goede marathon is. En dat komt van mensen die veel meer marathons hebben gelopen dan ik of waarschijnlijk ooit zal doen.
4) Datum - het is op 11 september van dit jaar, wat perfect is voor andere verplichtingen die we dit jaar hebben. Ik kijk er erg naar uit om deze zomer door de zomer te kunnen trainen in plaats van in de koude, donkere diepten van de winter.
We wisten allemaal dat het Nike Air Max 2017 Damen ging gebeuren. Toen het nieuws bekend werd dat Facebook Instagram voor een waanzinnig bedrag had gekocht, wisten we dat we op de hoogte waren gesteld: ? Wanneer zou Facebook Instagram vernietigen? ? In een paar weken heeft Instagram een ??grote hit in de publieke opinie.
De preview-optie is verwijderd van Twitter. Een deel van de voordelen van het gebruik van Instagram was de relatie met Twitter. Beleidswijzigingen waardoor uw foto's zonder kennisgeving kunnen worden gebruikt. Kortom, we kunnen foto's leveren voor de hele wereld. Dat is ook geen stuk. Facebook is van 'cool' naar een bedrijf gegaan dat op zoek is naar winst en wereldwijde dominantie. Dit is een lopend blog, dus ik ben hier niet om over technologie te praten en in de industrie te spreken. Ik was eigenlijk een fan van Instagram met een computervriendelijke site waar Adidas Zx Flux Heren onze foto's konden worden bekeken in plaats van alleen te worden beperkt tot de mobiele app. ? Ik zal mijn Instagram-account niet verwijderen, maar anders beheren. Ik denk dat 99% van de Instagram-gebruikers heel weinig bang hoeft te zijn, maar dit is hoe ik van plan ben om mijn Instagram-gewoontes te veranderen.
Dit is degene die me verdrietig maakt, maar ik kan de foto van een babymeisje niet Nike Air Max 90 Damen op een advertentie of pamflet laten verschijnen waarvan ik geen idee heb wat het verkoopt. Maak je geen zorgen, ik deel nog steeds foto's op de blog. Ik aarzelde al om haar foto te delen om mee te beginnen en taal als deze maakt me nog meer bezorgd. ? Minder foto's van mij. Ik gebruik Instagram voor de blog en deel graag foto's van mij terwijl ik met vrienden en in de stad loop. Ik zal ze niet allemaal verwijderen, maar zal voorzichtiger Nike Air Huarache Damen zijn met wat er wordt geüpload. Ik deel nog steeds afbeeldingen van mij in het product, omdat ik hier ben om mijn loopervaringen met u te delen. Geen zorgen, je krijgt nog steeds mijn dwaze gezicht te zien. ? Dit is geen break-up brief met Instagram. Het is meer een brief "Ik ga heel selectief met je zijn".