Vandaag had ik een vrije dag en de zon scheen dus ik besloot om in een vrij langzaam tempo te gaan rennen, mijn tijd te nemen en te verkennen. Omdat Blogger Stats me vertelt dat veel van mijn lezers buiten het VK wonen, dacht ik dat ik onderweg wat foto's zou maken, zodat je kunt zien hoe mijn kleine hoekje van Engeland eruitziet. Als je in het VK bent en vandaag aan je bureau zit, voel ik voor je. Misschien wilt u niet verder naar beneden scrollen ... Ik begon door die heuvel op te rennen (omdat het me sneller maakt) naar Wimbledon Village. (Excuseer de wazige foto's en het feit dat mijn arm zich in de helft bevindt).
Ik rende door het dorp en een steile heuvel af. Wat Nike Internationalist Herren nu naar beneden gaat, moet omhoog - dus ik zou deze kant op moeten rennen, daarom ga ik meestal niet deze kant op. Maar ik hou nu van heuvels - of, eerlijk gezegd, ik hou van dat heuvels me sneller maken, dus ik rende eraf en kon me niet schelen. Beneden liep ik langs de All England Lawn Tennis Club - daar wordt elk jaar Wimbledon gehouden.
Verzinnen. Als je het niet draagt, kun je net zo goed stoppen met het lezen van dit bericht omdat het lijkt alsof het in het Latijn is geschreven. Maar voordat je gaat, laat me zeggen dat ik jaloers op je ben.
Ik ben ook jaloers op velen van jullie die nog niet op de ‘terug’ knop hebben gedrukt. Degenen onder jullie die make-up dragen zoals het hoort te worden gedragen - omdat ik dat niet kan. Ik bedoel niet dat ik mascara op mijn wangen wrijf of lippenstift op mijn oogleden doe, alleen dat als Nike Air Max 270 Herren ik iets anders probeer te doen dan mijn gebruikelijke geperste poeder, mascara, rouge-routine - ik er uiteindelijk uit zie als Pat Butcher.
Ik draag geen make-up om mijn keuze te verliezen. In een weekend zal ik geen make-up opdoen gewoon om te gaan rennen, want dat zou raar zijn. Ik ben echter geen onbekende voor een snelle veeg van waterdichte mascara voor een race - weet je, voor de foto's van de finishers. Maar ik draag make-up op het werk, dus als ik rond lunchtijd ren, ren ik in make-up - soms loopt mijn make-up ook op.
Dus renner tot renner, nu we de mensen hebben verwijderd die vreemden zijn om te blozen, wil ik graag een bekentenis afleggen. Vorige week ging ik rond lunchtijd hardlopen. Daarna heb ik gedoucht in de douches op kantoor MAAR ik heb mijn make-up niet afgewassen. Ja, dat klopt, ik keek in de spiegel en hoewel Nike Air Max 720 Womens 'hmmm, niet zo zweterig vandaag' en ik depte er wat meer bovenop.
Ik weet dat dit walgelijk is. Bij hardlopen loop ik al in struiken, blaas ik mijn neus op mijn t-shirt en draag ik een set die niet in maanden is gewassen, maar dit is een stap te ver. Dus ik beloof het niet nog een keer te doen. Het probleem is echter dat ik lui ben. Make-up opdoen is 's ochtends een karwei van 4 minuten op zich. Het halverwege de dag opnieuw doen is niet mijn idee van plezier.
Ik weet dat sommigen van jullie zullen zeggen 'make-up gratis gaan' en ik heb dit geprobeerd. Tijdens de marathontraining vorig jaar besloot ik om geen make-up te dragen naar het kantoor op dagen dat ik liep. Ik was in orde met hoe ik eruit zie zonder make-up, maar nadat de 100e persoon vroeg: "voel je je goed?", Was ik dat niet. Maar als er ooit weer de gedachte bij me Nike Cortez Hombre opkomt dat ik weg kan komen zonder tenminste mijn gezicht te spetteren na een lunchrun - zal ik weer in totaal gaan.