Hier is wat er in mijn July Box kwam, getiteld "Snack Freely":
Zesta Fiesta Mix (snackmix met een trap), Sunny Trails (medley van gedroogd Adidas Zx 750 Mujer fruit), Lemon Pucker Pistachios, Garden Tomato Crunchies (amandelen met een pittige zomerse tomatensmaak) en Southern BBQ-zonnebloempitten.
Tot nu toe heb ik de Sunny Trails en de Garden Tomato Crunchies verslonden en wachtte ik vol spanning op de anderen. Ik denk niet dat ze de week doorkomen, want ik wil ze allemaal proberen en ik wil ze nu proberen. Maar wat cool is aan de snacks, is dat je ze niet meteen hoeft op te eten. De verpakking houdt ze heel lang vers en ze zijn gemakkelijk draagbaar om mee te reizen. Ik houd ze aan mijn bureau op het werk om de reis Adidas Yeezy Boost 350 Dames van 3 uur naar de automaat te voorkomen. Als je een andere reden nodig hebt, zijn ze ook een bedrijf in Noord-Californi? en steun ik graag lokale bedrijven.
NatureBox is er zo zeker van dat u van hun maandelijkse dozen zult houden dat ze u hun dozen zonder risico laten proberen. Als je niet 100% tevreden bent, laat ze dit dan weten en ze zullen je geld teruggeven. Niet alleen dat, ze hebben me een doos gegeven om met je te delen. Dat betekent dat het GIVEAWAY tijd is:
Niet vereist, maar zou super cool zijn als je dat deed. Sorry, dit zal je geen extra inzending geven, maar het maakt je mijn nieuwe beste vriend.
Vind PavementRunner leuk op Facebook Abonneer je op het PavementRunner YouTube-kanaal - het heeft meer coole video's, zoals hierboven, dat beloof ik. Like NatureBox op Facebook en vertel ze dat PavementRunner je heeft Adidas Superstar Donna gestuurd. Inzendingen sluiten zondag 19 augustus om 20.00 uur. (PST) en een willekeurige winnaar worden maandagochtend bekendgemaakt. Daar heb je het. Ga zeker naar de website van NatureBox om eerdere vakken te bekijken en meer te leren over hoe je gezonder kunt snacken.
Week twee eindigde met een 6-mijlsloop die me door Wimbledon Common, door Richmond Park voerde en eindigde in Kingston, waar ik mezelf beloonde met een enorm ontbijt. Hoewel ik om 11.30 uur was vertrokken, kwam de zon ook laat op zaterdag, dus ik was in staat om te rennen voordat het echt heet werd. Nike Air Max Motion Mujer Bij mijn aankomst in Kingston werd ik begroet door een regenbui die hielp het zweet te verbergen en me weerhield van het alarmeren van de vele shoppers in het centrum van de stad.
De luie jongen kwam met me mee op zijn fiets met een fles water, een andere kleren Nike Air Pegasus 83 Mens aan en fungeerde als mijn eigen supportploeg. Ook hij was van de bank gelokt door de belofte van een groot ontbijt in Kingston. Het was echt een leuke route en het maakt echt een verschil om iets leuks te hebben om naar te kijken terwijl je verder ploetert.
Maandag was mijn ‘easy’ 2-miler die 20 minuten door de regen ploeterde. gelukkig was het ‘eenvoudiger’ dan de gemakkelijke run van vorige week - misschien zal de naam uiteindelijk kloppen.
Dat brengt me zo ongeveer op de hoogte. Ik ga vanavond op zoek naar een run van 5 mijl met een temposectie van 3 mijl. En Nike Air Pegasus 83 Femme morgen - spannende dingen - ga ik voor mijn eerste sportmassage ooit. Blijf op de hoogte voor een volledig rapport (geen foto's).