Mijn man en ik zullen misschien nooit een baby krijgen. Dat is oke. Ik heb er vrede mee gesloten. Toen ik mijn eerste 50K afgelopen jaar voltooide, was hij er om me te bemannen en te ondersteunen. Hij weet dat ik iets heb gevonden dat me weer leven heeft gegeven. Nike Air Max 90 Donna Als ik nooit voor die marathon had getraind, zou ik me nooit sterk genoeg hebben gevoeld om trailrunning te proberen. Ze zeggen dat dingen met een reden gebeuren. We zullen misschien nooit weten waarom het leven zich ontvouwt zoals het doet. Vanwege mijn tragedie heb ik me echter omringd door de schoonheid van de Adidas Zx 750 Dames natuur, iets doen waar ik van hou, hardlopen. Ik heb een gemeenschap van hardlopers gevonden die elkaar op het pad ondersteunen en die de liefde voor de natuur delen.
Ik hoop alleen dat het delen van mijn ervaringen en tragedies andere vrouwen kan helpen die hetzelfde hebben meegemaakt. Het is prima om te voelen hoe je wilt over je miskraam. Het is een heel persoonlijke ervaring en niemand kan je vertellen hoe je je moet voelen. Het is niet eerlijk en het spijt me dat het jou is overkomen. Voor mijn zusters die een miskraam Nike Internationalist Mens hebben meegemaakt, hoop ik dat ook jij ooit vrede kunt vinden. Ik zal altijd rouwen om het leven dat had kunnen zijn. Ik zal echter altijd dankbaar zijn voor wat hardlopen me over mezelf heeft geleerd en wat de paden me blijven tonen. Met de liefde en steun van mijn man, familie en vrienden heb ik alles wat ik Nike Air Pegasus 83 Mujer nodig heb. Als ik langs de boomgrens loop, weet ik hoe gelukkig en gelukkig ik ben, ongeacht mijn tragedie.
Fit + Feel: dit Nathan-vest past comfortabel en stuitert niet wanneer je over paden rent. De achterkant van het vest en de bandjes zijn gemaakt van zacht, ademend materiaal dat zich gemakkelijk naar je lichaam vormt. De Nathan VaporAiress 2.0 valt op maat. Verstelbaarheid: Er zijn zes verstelpunten op de VaporAiress - twee bij de ribben, vier bij de riemen. Het Adaptive-Fit ontwerp stelt u in staat om het vest aan te passen met een snelle trek aan een koord dat in een zak op elke armriem is gestopt. De borstbanden kunnen eenvoudig omhoog of omlaag worden verplaatst [geen haken nodig!]. Hydratatieopties: de VaporAiress is compatibel met een hydratatieblaas en twee handflessen in de voorste riemen. Voorzakken: zes zakken in Adidas Stan Smith Womens totaal - twee met ritsen, twee met bungees, twee met elastiek en klittenband. Achterzakken: vijf zakken in totaal - één met een ritssluiting, één kangoeroezak, drie onbeveiligde zakken. Trekking Pole Storage: Ja, op de rug of in het kangoeroezakje. Wat we zouden veranderen: het ontwerp van de Adaptive-Fit heeft veelbelovend, maar is een beetje ingewikkeld om te gebruiken omdat het is opgeborgen in een ritsvak dat extra moeite kost om toegang te krijgen als je een volledig pakket draagt. Ten slotte zouden we graag een bungee op de handzak aan de voorkant zien om een ??zachte fles tijdens het rennen te beveiligen.
Het CamelBak Ultra Pro hydratatievest is een zeer eenvoudig vest met een grote zak aan de achterkant en andere kleinere zakken rond de riemen en ribben. De opbergzakken langs de ribbenkast zijn een geweldige plek om lagen, Nike Air Pegasus 83 Dames handschoenen of een hoed op te bergen waar je onderweg gemakkelijk bij wilt. Er is geen manier om de Ultra Pro langs uw ribbenkast aan te passen, wat de flexibiliteit van pasvorm voor elke vrouw met een kleinere borst of smallere ribbenkast beperkt [het CamelBak-circuit heeft aanpassingen langs de ribben!].
Met de Ultra Pro deelt je waterzak de grote achterzak met alle spullen die je daar wilt bewaren. Dit is geen probleem als je onderweg bent, maar het kan je een beetje vertragen als je stopt om bij te vullen, omdat je ook een beetje reorganisatie van je spullen moet doen.