Ik ben dol op mijn Patagoni? Houdini-jas omdat deze in de palm van mijn hand past en in mijn broekzak kan worden geritst. Er zijn verschillende regenjassen die deze functie hebben. Ze zijn leuk als je 's ochtends rent of in een klimaat waar het vaak dreigt te regenen. U kunt dit item ook buiten gebruik gebruiken.
Dit is mijn favoriete item voor hardlopen, reizen en verkennen. Dit artikel is multifunctioneel. Je kunt het gebruiken om warm te blijven, je kunt het in koud water doven om je nek af te koelen, het is een zonbeschermer en je kunt het gebruiken om je vette, ongewassen, reizende busreis voor twee dagen haar uit je gezicht te houden. Je kunt het Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen ook gebruiken om je zonnebril te wassen of als washandje, ongelooflijk veelzijdig. Dit is een must-pack item en ze zijn Nike Air Max 270 Mujer] erg klein.
Zelfzorg! Na een lange rit, een 12-uur durende busrit of slapen op een luchthaven, het uitrollen van je voeten, schouders, etc. voelt geweldig. Dit item houdt je verfrist met blije spieren en de mogelijkheid om elke run aan te pakken.
Hoogstwaarschijnlijk zul je rennen op een plaats waar de zon schijnt en op je neer slaat. Een hoed is een geweldig item om in te pakken omdat het tijdens alle reis- en hardloopactiviteiten kan worden gebruikt.
Of je nu begint te rennen voordat de zon opkomt of je een weg terug moet navigeren naar het hostel op een afgelegen eiland dat alleen elektriciteit heeft van de middag van 18.00 tot 18.00 uur, een koplamp is een geweldige metgezel tijdens het backpacken. Toen ik Nike Air Max Command Femme bijvoorbeeld aan het fietsen en rennen was in Siem Reap en Angkor Wat, Cambodja, begonnen mijn dagen vóór de zonsopgang. Het Nike Air Max 95 Femme is geweldig om de zonsopgang te zien in de belangrijkste tempel van Angkor Wat. Daarom gebruikte ik mijn koplamp elke ochtend toen ik elke ochtend de drie mijl lange reis van mijn hostel naar de tempel maakte.
Afhankelijk van waar u reist, heeft u dit mogelijk wel of niet nodig. Als u in een gebied met toegang tot schoon water gaat lopen, hoeft u zich geen zorgen te maken over dit item. Toen ik door Zuidoost-Azi? reisde en rende, pakte ik de ultralichte, reisvriendelijke Life Straw in. Jodiumpillen zijn ook geweldig omdat ze klein, goedkoop zijn en in elke fles water kunnen worden gegooid. Het enige probleem is dat je minstens 30 minuten moet wachten tot de pillen het water hebben gesteriliseerd, geen groot probleem, maar wel iets om te overwegen.
En daar heb je het! Zestien items om in te pakken die rennen overal ter wereld een Nike Roshe Run Femme briesje maken, of op zijn minst beter beheersbaar. Hardlopen in enkele van de grootste steden ter wereld hebben hun eigen uitdagingen, maar je uitrusting hoort daar niet bij te horen.