Het meest verrassende en blijvende patroon was een angst die ik ontwikkelde terwijl ik in mijn huis was. Eerst was het alleen toen ik alleen thuis was, maar het begon te sluipen in de tijd dat mijn vriend bij mij thuis was. Ik heb altijd het gevoel gehad dat iemand in ons huis was en achter me zou komen. Ik heb nooit iets tegen iemand gezegd omdat ik me zo parano?de en belachelijk voelde omdat ik dit dacht. Het was pas kort geleden toen ik aan het piepen was, hoewel een deel van wat er gebeurde dat ik me realiseerde dat Nike Internationalist Womens deze afwijkende angst een reactie was op de benadering van de mannen van achteren. Ook gebeurde het incident bijna net buiten mijn huis, wat hielp verklaren waarom mijn huis een onveilige ruimte begon te worden. Het was verbazingwekkend wat dit kleine besef deed om me vooruit te helpen!
Ik schrijf dit alles vanuit een meer gecentreerde ruimte dan toen het incident in eerste instantie plaatsvond. Toen ik mezelf toestemming gaf om te voelen wat er aankwam en niet meer tegen mezelf zei dat ik zwak of dramatisch was omdat ik bang was, kon ik een deel van mijn kracht en kracht herwinnen. Ik weiger nog steeds iemand de mogelijkheid te geven mijn macht van mij te ontdoen, maar het kan veel tijd kosten om bedreigende incidenten voor ons te verwerken. En dat is honderd procent goed.
Mijn ogen zouden elke avond op hetzelfde tijdstip open Nike Air Zoom Pegasus 31 Damen springen. Ik zou me omdraaien om mijn telefoon te pakken en te controleren, maar het was bijna altijd 3:30. Terwijl ik daar lag met het maanlicht dat de sequoia's buiten mijn raam verdronk, voelde ik de honger in mijn maag beginnen te roeren. Dit was geen buikgorgel, maar een diep pijnlijk gekreun van iets. Omdat ik gewend was geraakt aan dit nachtelijk lijden, wist ik dat ik twee opties had. Ik kon een vergeefse poging doen om te wachten tot de slaap kwam, wetende dat het door lage bloedsuikerspiegel werd uitgeschopt of mijn kont omhoog en naar de keuken te krijgen waar ik de kans had om het vuur te doven en weer in slaap te vallen.
Dit was mijn realiteit bijna elke avond in het afgelopen jaar voordat ik weg moest lopen van mijn ultramarathontraining. Als ik toen wist dat Nike Roshe Run Damen mijn slapeloosheid werd veroorzaakt door een lage Nike Internationalist Dames bloedsuikerspiegel vanwege de enorme hoeveelheden stresshormonen die door mijn lichaam stroomden, had ik misschien het gevoel om op te staan ??en wat crackers te eten. Ik had misschien het gevoel de volgende ochtend mijn run over te slaan om mijn lichaam te laten herstellen van mijn run eerder die dag. Ik heb misschien twee keer nagedacht over de 50 miler die ik een paar weken later had gepland. Ik heb geen van deze dingen gedaan. In plaats daarvan bleef ik tegen mezelf zeggen dat ik het moest opzuigen, de volgende nacht eerder naar bed moest gaan en toch de run moest maken. Ultramensen stoppen tenslotte niet als ze moe zijn, maar stoppen als ze klaar zijn. Of tenminste, dat is wat ik dacht.
Mijn eerste teken dat er iets mis was, was dat ik geen menstruatie meer kreeg. Het was Nike Cortez Dames een beetje passend dat ik mijn laatste menstruatie kreeg Nike Internationalist Mens vóór een pauze van bijna vijf jaar op nieuwjaarsdag; zoals een omgekeerde resolutie. Hypothalamische amenorroe (HA) treedt op wanneer de hypothalamus stopt met het produceren van de hormonen die nodig zijn om de menstruatiecyclus te starten. Hoewel niet altijd geassocieerd met overtraining bij vrouwen, is het een teken dat het endocriene systeem in hoge mate stresshormonen zoals cortisol produceert. Dit komt door te veel oefenen of niet voldoende eten, wat resulteert in een tekort aan energie in het lichaam. De overmaat van deze stresshormonen is positief in verband gebracht met het begin van overbereik en uiteindelijk overtraining syndroom. In plaats van hier aandacht aan te besteden, ging ik ervan uit dat het een normaal onderdeel was van het zijn van een "hardcore Nike Air Max 2017 Womens atleet" en feliciteerde ik mezelf praktisch met het nivelleren. Ik dacht niet aan het feit dat ik mezelf aan het voorbereiden was op mogelijke hart- en neurologische problemen in de toekomst, laat staan ??osteoporose. Ik voegde alleen kilometers en heuvels toe naarmate mijn ultradromen groter en groter werden.