We leven in een dag en tijdperk van uitersten - extreem geweld, extreem weer, zelfs extreme sporten (de 200 mijl is de nieuwe 100 mijl ?!). Er zijn ook extreme vormen van di?ten. Sommige mensen hebben Nike Air Force 1 Dames een vreselijk dieet, beladen met snel gefrituurd voedsel en zoete frisdranken. Aan de andere kant van het spectrum heb je mensen die op de hoogte zijn van de nieuwste rages over voeding, in een constante staat van detox en 'schoon' eten. Sommige mensen zweren bij weinig koolhydraten met hoog vetgehalte en anderen preken veel koolhydraten met laag vetgehalte .
Als di?tist is het een deel van mijn taak om mensen te helpen een eetpatroon te vinden dat aan hun doelstellingen voldoet, of het nu gaat om afvallen, aankomen of behouden, een fittere snellere loper zijn of om de algemene gezondheidsparameters te verbeteren. Met zoveel sociale media binnen handbereik is het gemakkelijk om verstrikt te raken in wat 'goed' en 'fout' is zoals gedefinieerd door gezondheidsfanaten op internet. Ik heb zelfs meegemaakt dat ik sommige mensen op Nike Air Vapormax Dames Instagram niet meer volgde omdat hun constante berichten van brandschoon eten me een slecht gevoel over mezelf gaven en me schuldig maakten dat ik mijn zalmburger op een wit broodje at in plaats van een vel geroosterd zeewier.
Maar het is ook de opvallende balans tussen woestijn en alpine en de duidelijke verandering in luchtdruk wanneer je een berg beklimt en de boomgrens passeert. Het is de manier waarop een rots in de verte klinkt als het door dunne lucht tuimelt. Het zijn die brede weidse velden boven de boomgrens die grenst aan steile bergkliffen en de enorme afstand en stilte van alles beneden. Het is de uitgestrektheid en de openheid van de paden. Al die grote lucht voelt reinigend en ziels voedend.
In een digitaal tijdperk waarin veel van de optie om te werken en rondlopen mogelijk is, begrijp ik volledig dat dit dilemma Nike Air Max 90 Mens van 'waar te zijn' een voorrecht is en, eerlijk gezegd, helemaal geen dilemma. Dat ontken ik niet. En toch bestaat de vraag nog: waar is thuis? Ik denk dat technisch gezien ons huis op wielen staat en we het overal mee naartoe kunnen nemen. Maar ik weet niet zeker of het antwoord zo eenvoudig is.
Een zeer goede vriend van mij vertelt me ??vaak dat het verlangen om iets specifieks op een plek te vinden slechts een weerspiegeling is van belangrijk innerlijk werk, die plek maakt eigenlijk niet zoveel uit. Ik ben het op veel manieren eens. Ik denk dat in sommige gevallen - zoals wanneer we gewoon even weg willen omdat we ons ongemakkelijk voelen waar we zijn - dat logisch is. Maar ik geloof ook sterk in het belang van landschap en geografische locatie die voor ons het meest authentiek aanvoelt. En voor degenen onder ons die de natuur Adidas Superstar Hombre ons heiligdom noemen - waar we allemaal spelen en rennen - wordt de plaats relevanter in elk geval het dagelijkse 'oppervlakkige' aspect van ons leven. We gedijen in de natuur en halen energie en creativiteit uit alle aspecten ervan. En dus doet het er natuurlijk toe!
In Appalachia voel ik me geaard. Als ik aan de Rockies denk, voel ik me zorgeloos. Het zijn twee zeer verschillende bergketens - één oud en wijs, één jong en speels. En misschien is die dubbele acceptatie al het antwoord dat ik nu nodig heb. Misschien kan ik beide plaatsen eenvoudig als één beschouwen. Dan veronderstel ik dat het gevoel van dit of dat gewoon wegglijdt.