Zelfs als de overheid een dergelijke wet heeft aangenomen, weet ik zeker dat ondernemende NYC-handelaren (waaraan geen tekort is) manieren vinden om het verbod te omzeilen, zoals het aanbieden van gratis navullingen op kleinere bekers. Als wetgevers eenmaal dat trucje bedenken en er een wet tegen aannemen, dan zullen consumenten gewoon twee of drie kopjes per keer bestellen als ze meer frisdrank willen, of gewoon de straat oversteken naar een andere bron van pop, waarvan er oneindige aantallen zijn in dit land.
Het grootste probleem met de aanpak van burgemeester Bloomberg is dat het weinig doet om het onderliggende gedrag en de houding van Nike Air Max 90 Hombre mensen te veranderen. Zolang er vraag is naar iets, zal iemand het Nike Internationalist Mujer leveren.
Een echte oplossing zou een oplossing zijn die een persoon die zo'n grote frisdrank wenst te verkorten of elimineert. Waarom zou ik (en waarschijnlijk de meesten van jullie die dit lezen) er bijvoorbeeld nooit van dromen om een ??enorm, suikerachtig drankje te bestellen? Als iedereen zoals wij zou zijn, zou geen wijze handelaar ooit iets aanbieden zonder vraag en zou het probleem vanzelf oplossen.
Dat zijn trouwens mijn gedachten hierover. Volgende week zal ik enkele overheidsprogramma's belichten die echt lijken te werken.
Tot die tijd zou ik benieuwd zijn naar uw mening over het voorstel van burgemeester Bloomberg. “Weeg” met uw opmerkingen.
Als het gaat om fitnessresoluties, is maart de nieuwe januari. Blijkt dat in maart meer mensen lid worden van een Nike Air Zoom Pegasus 34 Femme healthclub dan in januari, en ook meer mensen gaan in maart hardlopen, Nike Air Max Command Mujer ook in januari. ? De goede voornemens voor het nieuwe jaar zijn niet altijd gemakkelijk na te leven, maar hier zijn een paar tips: ? Bezoek eerst uw plaatselijke hardloopwinkel en investeer in een nieuw paar schoenen. Het maakt je eerste kilometers niet alleen leuker, je zult je ook echt schuldig voelen als deze gloednieuwe schoenen waarvoor je net een pak geld hebt neergeschoten in je kast liggen. ? Meld u vervolgens aan voor een evenement. Een doel voor je hebben is een geweldige stimulans om gemotiveerd te blijven. Als je echt wat druk wilt toevoegen, stuur dan een massale e-mailontploffing naar je contactenlijst waarin je je deelname aan dit evenement aankondigt. Beter nog, kies een oorzaak van uw Nike Air Max 97 Mujer keuze en doe de race voor het goede doel. ? Als je je dan traag en Nike Internationalist Heren lui voelt en de inspiratie mist om je aan je trainingsprogramma te houden, Nike Internationalist Femme heb je deze extra kracht om je de deur uit te helpen!