Als je me volgt op Twitter, heb je misschien tweets van me gezien die wat steun gooiden voor een bedrijf in San Francisco, Bia genaamd - toen ze lanceerden, was ik om een ??paar redenen enthousiast.
Ik geniet van het ondersteunen van startups en hou ervan als mensen hun passies volgen en ervoor gaan. Ik hou echt van de Griekse mythologie en Bia, gedefinieerd als de personificatie van een machtige kracht, was een gevleugelde handhaver van Zeus, evenals de zus van Nike (Victory). (bron) Best cool, toch? Toen ze voor het eerst werden gelanceerd, stuurde ik een paar tweets die aanmoedigingen voor hun website aanmoedigden. Verschillende mensen sloten zich aan en ik kreeg een technisch shirt als bedankje voor het verspreiden van het woord - dit was niet de reden dat ik het deed, maar het was een aardig gebaar van het bedrijf. Gelukkig voor vrouw, in die tijd, hadden ze alleen damesoverhemden. Gelukkig heeft ze een nieuw shirt. Het past mooi en ze rockt het regelmatig. Gezien het feit dat de focus voor dit bedrijf op vrouwen lag, begreep ik dat het gebruikelijk is om vrouwen te zien als de belangrijkste focus voor het runnen van artikelen en kleding. Er is tenslotte een verbazingwekkend aantal actieve vrouwen in onze gemeenschap. Hoewel, ik ben behoorlijk jaloers dat de dames hardloopkleding veel modieuzer is. Nike Air Max 180 Dames Toegegeven, er is een aantal geweldige uitrustingen voor mannen, maar we moeten behoorlijk hard zoeken om iets anders te vinden dan een effen gekleurd hardloopshirt en korte broek met meer dan een streep. Ik dwaal af.
Achteraf gezien hadden we het geluk om Antarctica te bereiken. Onze boot had een gat door de stalen romp doorboord door een ijsberg. Gelukkig waren de reparatie-inspanningen succesvol en konden we het bevroren continent bereiken.
Daar aangekomen was het rennen op Antarctica absoluut spectaculair. We liepen langs duizenden pingu?ns in enkele van de meest verbluffende en unieke omgevingen die je je kunt voorstellen, turquoise ijsformaties en enorme bevroren gletsjers als achtergrond.
De 4 stadia van het rennen die we konden voltooien, gingen vrij snel voorbij, de zachte sneeuw en de beperkte tijdlijn om weer aan boord Nike Air Max 270 Mens van de boot te komen, waardoor deze fasen vrij compact waren. Tijdens de eerste drie fasen werd ik geplaagd door duizeligheid en duizeligheid zoals ik nog nooit eerder heb ervaren (vermoedelijk een bijproduct van de medicijnen tegen zeeziekte die ik had genomen op de boottocht vanuit Argentini?). In de vierde fase voelden mijn benen minder wiebelig. Ik verheugde me echt op fase 5, de beruchte ‘lange fase’. Maar dat mocht niet zo zijn. Zwaar weer trof de nacht ervoor en we waren genoodzaakt het racen na fase 4 te staken, wat een beetje een teleurstelling was.
MEER UIT DE WERELD VAN RUNNER Maar op Antarctica krijg je wat je kunt nemen. We hadden ongelooflijk veel geluk dat we het evenement konden houden. Wanneer het weer hier beneden slecht wordt, is overleven top of mind.
Wat de resultaten betreft, hebben we tijdens de Nike Air Huarache Damen doorvaart naar huis een kleine ceremonie op de boot gehouden. Paul Liebenberg, uit Zuid-Afrika, had de meest cumulatieve kilometerstand gelogd na 4 stadia van racen en werd daarmee uitgeroepen tot de winnaar van de laatste woestijnrace op Antarctica. Het was een vrij nauwe race na vier etappes - slechts een paar mijl gescheiden van de bovenste handvol concurrenten - maar ik was erg blij om Paul bovenaan te zien staan. Hij had het hele jaar zo hard gewerkt om de 4 Woestijnen-serie te voltooien, hij verdiende echt een overwinning.
Wat betreft mijn prestaties, ik slaagde erin om de felbegeerde 4 Deserts Series Championship-kroon te winnen, mijn algehele prestaties tijdens de woestijnenraces in 2008 brachten mij op de eerste plaats. Er wordt een prijsuitreiking gehouden in San Francisco voor het winnen van deze titel. Ik voel me vereerd Nike Air Max Command Hombre dat ik deze prijs heb gewonnen, want het was een langdurige en zwaar bevochten strijd die consistente prestatiestadia vereiste na afmattend stadium, in een veelvoud van klimaten, terreinen, omgevingen en omgevingen. Je kon echt geen slechte race hebben, er was gewoon geen foutmarge.