OK, blijf gehydrateerd, vermijd Nike Air Max Command Dames cafe?ne en alcohol, yada ... yada ... yada ... We hebben allemaal deze suggesties gehoord, toch? Dus wat zijn enkele insider tips van verharde weg krijgers?
Compressie panty's kunnen helpen. 2XU, Under Armour en Zensah maken allemaal goede. Ik heb recent compressie panty's gebruikt en kan voor hun voordeel instaan.
Ik gebruik ook een product met de naam No-Jet-Lag dat lijkt te helpen, vooral tijdens langere vluchten. No-Jet-Lag is een homeopathisch middel, geen medicijn, dus de effecten zijn iets minder uitgesproken dan een voorgeschreven medicijn, zoals Ambien. Ik heb Ambien een keer geprobeerd. Het gaf me het gevoel dat ik de Twilight Zone was binnengekomen. Ik was dagenlang gespreid. Onnodig te zeggen dat ik geen gewone gebruiker ben geworden.
Er zijn andere niet-voorgeschreven producten die u kunnen helpen bij het krijgen Adidas Nmd Damen van een goede nachtrust, als dat uw bedoeling is. Valeriaanwortel, een kruid en Melatonine, een van de natuurlijke slaaphormonen van het lichaam, zijn twee van dergelijke items. Beide worden oraal ingenomen en zijn direct verkrijgbaar bij de meeste apotheken en reformwinkels. Valeriaan, hoewel alleen maar een kruid, liet me de hele volgende dag slaperig voelen. Melatonine heeft het voor elkaar gekregen om me snel in slaap te krijgen zonder enige aanhoudende gevolgen. De effecten, zo is mij verteld, nemen echter af bij regelmatig gebruik. Je kunt je lichaam maar zo lang voor de gek houden. Uiteindelijk begin je minder te produceren naarmate je lichaam zich aanpast aan de orale dosering. Oma had gelijk: je kunt moeder natuur niet voor de gek houden!
"Dank u, mijnheer," zei de stewardess terwijl ik ging zitten. Meestal let ik erg Nike Air Max Sequent 2 Mujer op procedures voor luchtvaartmaatschappijen, maar dit was een extreem geval; een aflevering van het type "leven versus ledematen" (of tenminste zo zag ik het in mijn gedachten). "Laat me je vertellen wat ik heb meegemaakt", wilde ik wanhopig tegen haar zeggen: "En wacht tot je hoort wat er nog voor me is!"
Ik oefende echter discretie uit en huilde niet op haar schouder. Dus in plaats daarvan zal ik huilen.
Een kleine 72 uur eerder had ik een vlucht genomen van San Francisco naar New York City, waarna ik 48 uur ononderbroken op een loopband liep - over 212 mijl, hoewel ik minder dan twee voet vooruit ging - alleen om aan boord van deze trans- Atlantische vlucht naar Portugal waar ik momenteel op zit. Ik weet niet hoe het met je zit, maar ik kan geen oogwenk in vliegtuigen slapen, en deze vlucht was geen uitzondering, ondanks mijn extreme uitputting. In plaats daarvan liep ik gevoelloos door het eiland, in afwachting van de touchdown. En als we eenmaal waren geland, zou het daar niet stoppen. Bij het uitstappen in Lissabon moet ik drie uur rijden naar een interview voor de release van de Portugese versie van mijn nieuwste boek, direct naar een signeersessie gaan, een paar uur naar bed gaan, de Porto "mini-marathon lopen, "Rij drie uur terug naar Lissabon voor een middaggesprek en boeksignering, sta de volgende ochtend vroeg op en vlieg naar Portland - drie verbindingen, allemaal coach - voor een keynote speech op de Triathlon-conferentie in de VS en vlieg vervolgens naar huis naar San Francisco voor de voetbaltraining van mijn zoon (hey, sommige dingen in het leven zijn een kleine opoffering waard). Er zal genoeg tijd zijn om te slapen als ik dood ben. Nu ik erover nadenk, met een schema als dit, dat misschien niet te ver weg is.
Ik weet dat velen van jullie zelf ervaren marathonreizigers zijn. Misschien heb je een aantal van mijn bovenstaande suggesties geprobeerd, en misschien heb je een paar van je eigen idee?n die je niet graag met de groep deelt. Met een beetje hulp van onze vrienden kan de lucht vriendelijk blijven.
Dus, alsjeblieft, deel je eventuele tips door je opmerkingen hieronder achter te laten. En schiet op; Ik typ deze kolom vanaf het vliegveld in San Pablo, Brazili?, waar ik net 24 uur ben gestopt met rennen.
Het is misschien een risico om mijn grote mislukking van het jaar te delen met een nieuw publiek, maar het is een risico dat ik bereid ben te nemen. Eten dateert van vóór mijn relatie met mijn man (Jason of J). We begonnen samen te koken en maaltijden te plannen op het moment dat we begonnen met daten. Hardlopen kwam ongeveer 3 maanden later. Het leek vanzelfsprekend dat als we samen zouden koken en eten, we onze diners zouden opdienen en de restjes gelijkmatig zouden verdelen. Eén stuk vis voor jou en één stuk vis voor mij. Twee bolletjes groenten voor jou, twee bolletjes voor mij. Lijkt eerlijk, Adidas Superstar Homme toch?
Snel vooruit naar een paar weken geleden, nu getrouwd en Crossfit samen gestart. Het uitproberen van Paleo heeft ons gedwongen om meer te koken en te vertrouwen op restjes voor lunches. Dus terwijl J zichzelf vroeger tijdens het diner tot seconden kon helpen, worden die extra beten nu uitgesproken door toekomstige Jason en Tiffany.
Afgelopen zaterdag werd duidelijk dat mijn "one for you, one for me" -systeem niet meer zal werken. J en ik splitsen een grapefruit voor het ontbijt, omdat we niet veel tijd hadden voor onze Crossfit-les van 9.00 uur. We snuffelden door een AMRAP WOD uithoudingsvermogen en kwamen toen thuis en dronken een Premier Protein-shake (veel eiwit en minimale koolhydraten in 160 calorie?n). Toen besloot J om voor de lunch naar de bibliotheek te gaan en ik bleef thuis.