Eindelijk ontmoet ik Kelly. Ik lees haar blog regelmatig en ze doet mee aan de playlist Thursday fun. We hebben een vergelijkbare muzieksmaak en kleintjes zijn bijna even oud. Ik weet dat het Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen moeilijk voor haar was om weg te zijn, maar ze deed het geweldig op de racedag en eindigde een ongelooflijk zware baan. Ik loop de route regelmatig en het is geen grap. Kelly's reis was een inspirerende reis en ik was blij haar eindelijk (en haar zus) te ontmoeten en een foto te nemen.
Het was echt geweldig om iedereen te ontmoeten en je alle geluk te wensen op de racedag. Ik weet dat dit bericht me wat tijd kostte om op te staan, maar ik wilde jullie allemaal feliciteren met het succes van de racedag. Als je ooit hier terugkomt, aarzel dan niet om me dit te laten weten. Ik kan je wat plattere delen van de stad of wat heuvelachtiger gebieden laten zien - het hangt echt af van wat je wilt veroveren, we hebben het allemaal.
Mijn vader snurkt. Hij zegt van niet, maar hij wel. Mijn vrouw zegt dat ik snurk. Ik vertel haar dat ik dat niet doe, maar ik wel. Sommige nachten snurkt Adidas Zx Flux Womens mijn vader erger dan anderen. Gisteravond was een van die nachten. Ik bleef tegen hem schreeuwen: "Popou, rol over!" Hij lijkt luider te snurken wanneer hij op zijn rug ligt. "Huh wat? Wat is er aan de hand? 'Reageerde hij suf.
Het netto resultaat is dat ik gisteravond niet veel heb geslapen. Ik werd moe wakker, in een enigszins zure bui. Natuurlijk maakte het rennen van 43 mijl in de verdovende kou de dag ervoor waarschijnlijk de zaken er niet beter op. Dus op een slechte nachtrust en stijve benen, waren mijn verwachtingen van vandaag niet al te hoog.
Het was vanochtend weer koud, hoewel halverwege de tienerjaren. Gisterenochtend was het één cijfer. De zon scheen, wat altijd het uiterlijk van warmere temperaturen geeft. Maar ik heb geleerd dat uiterlijk misleidend kan zijn. Dus begon ik meteen in mijn dikke rode North Face "puffy" jasje te rennen. Het was een goede beslissing, de lucht brak pas na 9:00 uur 20 graden.
Maar www.pepegrafie.de toen het begon op te warmen, werd het snel warm, dus ik begon al vroeg op de dag lagen te pellen. En mijn verwachtingen voor de dag kwamen op. Bijna vanaf het begin vandaag werd ik vergezeld door andere lopers. Ze waren van heinde en verre gekomen en brachten veel welkome glimlachen en goede vibraties met zich mee. In de afgelopen twee dagen waren er meer dan dertig lopers aan mijn zijde. Ze hebben ons voedsel, geschenken en vooral veel energie geschonken.
Veel van degenen die zich bij ons hebben aangesloten, hebben gezegd dat ik hen inspireer. De waarheid is, ik gedijen net zo goed op hun verhalen als ze gedijen op de mijne. Voor mij is het ongelooflijk Nike Air Pegasus 83 Mujer inspirerend om over een man te horen, als vader van drie, niet minder, die 120 pond heeft verloren en zijn eerste marathon heeft gelopen. Als ik ontdek dat iemand twee dagen heeft gereden om met me mee te rennen, wil ik alles horen over hun avontuur en hun redenen om hier te zijn. Nooit heb ik me zo'n groot gemeenschapsgevoel gevoeld in een hele natie, ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik deel uitmaakte van zo'n geweldige clan van gelijkgestemde individuen, een unieke samenleving gebouwd rond inclusie en de gedeelde passie voor hardlopen en gezondheid. Ik weet dat mijn vader dezelfde gevoelens voelt en ik heb het gevoel dat de anderen die zich bij ons hebben gevoegd ook de liefde voelen.