Het moederschip schoot over de rijbaan, gleed over het ijs en regelde oncontroleerbaar. Mijn hart sloeg een slag over toen ik zag hoe mijn vader het voertuig probeerde te besturen. Ik wilde dat hij stopte en Nike Air Max 270 Uomo veilig langs de kant van de weg parkeerde en me solo liet lopen, hoewel hij niet wilde luisteren. Hij schreeuwde naar me om voorzichtig te zijn en ik schreeuwde naar hem om voorzichtig te zijn. Al die tijd gleden auto's en vrachtwagens over de rijbaan in alle richtingen.
Op een heuvel kon ik geen vooruitgang boeken. Het ijs was te glad. Bij elke stap vooruit zou mijn voet achteruit glijden. Ik bleef proberen en proberen, maar kon er niet uit komen. Ik heb zelfs geprobeerd opzij te stappen met kleine babystapjes. Nog steeds te glad. Uiteindelijk gebruikte ik mijn handen om er "spider-walk" op te lopen. Die honderd voet klim moet me twintig minuten hebben gekost.
Toen de wegen uiteindelijk ontdooiden, werd de wind de bron van angst. De voorspelling riep windstoten van 30 km / u op, en dat leek ongeveer nauwkeurig. En de richting Nike Air Pegasus 83 Femme was vandaag teruggekeerd naar het westen, een rechte tegenwind. Ik nam het de hele dag op de boon.
Zeven uur van ijskoude explosies in het gezicht heeft me de wind verbrand en uitgeput achtergelaten. Meer nog dan de fysieke tol, heeft de emotionele last van me zorgen maken over mijn arme vader me uitgeput. Hij klaagde niet één keer, zelfs niet zozeer als een zweem van een klacht. Zijn houding was positief, ondanks de schrijnende rijomstandigheden. Zijn enige zorg was mijn veiligheid. Voor mijn welzijn. In een eerder blogbericht noemde ik hem de grootste vader ter wereld. Vandaag bevestig ik die verklaring opnieuw.
Morgen zou weer koud en winderig moeten zijn. Er is tenminste geen sneeuw in de voorspelling voor de komende dagen. Er wordt voorspeld dat de temperaturen stijgen. Hopelijk zullen ze warm genoeg zijn om de huiveringwekkende Nike Air Vapormax Hombre herinneringen van vandaag te verzachten.
Ik begon te rennen ... serieus in 2007. Ik liep zelden door de middelbare school, de universiteit en daarna. In de zomer van 2007 besloot ik dat ik echt een halve marathon wilde doen voordat ik 30 werd. Ik wist niets over tempo, afstand, tanken of tempo's. Ik voelde me zo geweldig tijdens die race dat ik wist dat ik meer wilde doen. Ik ving de bug en wilde meer.
Als ik niet ren, doe ik ... yoga, wandelen, wandelen en snowboarden. Ik "speel" Mama voor mijn tweelingpeuters en Chocolate Lab, Cooper. Ik brei. Ik bak. Ik werk als Clinical Exercise Physiologist in Cardiac Revalidation. Ik lees veel te veel blogs. ;)
Op een keer toen ik lang aan het rennen was ... zag ik een zwarte beer. Hij gluurde zijn hoofd net ver genoeg uit het hoge gras langs de kant van de weg zodat ik kon Adidas Nmd Damen stoppen Adidas Zx 700 Dames en LANGZAAM wegliep. Toen ik het gevoel had dat ik ver genoeg was, heb ik het geboekt. Het is verbazingwekkend hoe snel je kunt rennen als je denkt dat een beer je achterna zit.
Ik kies ervoor om zonder ... muziek te rennen. De meeste van mijn runs zijn in de vroege ochtend. Ik moet me altijd bewust zijn van mijn omgeving. Ik luister ook zelden naar muziek tijdens races. Ik neem graag gesprekken op met andere hardlopers. Met muziek voel ik me buiten contact.
De vraag die mij het meest wordt gesteld over hardlopen is ... Meestal krijg ik uitspraken over mijn gezondheid van de knie. Alleen omdat je slechte knie?n hebt door NOOIT te rennen, wil nog niet zeggen dat ik een knievervanging nodig heb om te rennen. Gewoon mensen zeggen ...
Na een evenement of zware run, wil ik echt een dutje doen, maar dat is in meer dan 2 Nike Air Max 90 Femme jaar niet gebeurd. Het leven met kinderen na een race of een zware run betekent meestal zoals gewoonlijk. Niet rusten toegestaan!
Rennen is ... mijn ME-tijd! Zelfs als ik met een groep of een buddy ren, is het nog steeds mijn tijd waarin ik problemen kan oplossen en gewoon op de weg kan achterlaten. Het maakt me een betere persoon, vrouw, moeder en vriend.
Als ik onderweg ben ... denk ik aan een aantal echt vreemde idee?n. Mijn hubs zijn altijd verbaasd over waar ik het over heb als ik na een run thuiskom. "Laten we de keuken opzwepen en zwart schilderen." Het klonk als een heel cool idee op kilometer 14 van een lange termijn.