Om eerlijk te zijn, denk ik vaak aan deze ruimte, maar heb geen idee hoe ik deze moet benaderen. De afgelopen 10,5 jaar heb ik over alles geschreven, van gewichtsverlies tot hardlopen tot rouw tot geestelijke Nike Air Max 97 Dames gezondheid. Ik heb geen idee meer in welke baan ik ben. (JK het is de trage op de snelweg; ik rijd als een oma.) Maar ik mis de lichtposten, het voelt gewoon raar om ze te schrijven als ik ook heb geschreven over ziekenhuisopname voor depressie. In een poging hierop terug te komen, zijn hier slechts enkele materialistische dingen die me de laatste tijd wat vreugde hebben gebracht.
Blijf fit en gemotiveerd tijdens het drukke (en met calorie?n gevulde) vakantieseizoen door toe te zeggen elke dag minstens een mijl te lopen, Thanksgiving tot en met Nieuwjaar. ? Een manier om uw logboekitems in december minder op een binaire code te laten lijken, is door deel te nemen aan onze tweede jaarlijkse Holiday Running Streak. Beloof dat je elke dag minstens een mijl loopt, van Thanksgiving (dat is donderdag 22 november) tot Nieuwjaarsdag. ? Voor Nike Air Zoom Pegasus 33 Donna diegenen onder jullie die de uitdaging aangingen en volbrachten, pak je Crest van je Finisher (of badge) en tweet het, pin het, voeg het toe aan je blog, maak er je profielfoto van of kader het in. Je verdient de erkenning voor 41 opeenvolgende dagen.
The Amazon Nightgown: als je Grace volgt op Instagram, weet je alles van deze jurk, en ik ben maar een schaap. Maar het is een lichte, luchtige jurk die perfect is voor het uitvoeren van boodschappen en kille ochtenden op het strand. Cuyana Tote: ik ben zo laat op deze bandwagon. Ik heb de Madewell Transport Tote voor altijd gehad en vond het geweldig, maar ik wilde een nieuwe tas voor het vervoeren van mijn laptop wanneer ik vanuit cafés werk. Over mijn laptop gesproken, ik kreeg dit hoesje vorig jaar en ik krijg er zoveel complimenten over! Iedereen is altijd geschokt als ik vertel dat het een geval van $ 15 is van Amazon. Birkenstock Gizehs: Ik ben te laat op zoveel feestjes hier, hè? Ik kleed me hier zeker meer casual dan in NYC, dus het was eindelijk tijd om aan boord te gaan en ik draag ze om overal te lopen en ze zijn ZO COMFY. Beautycounter Dew Skin: waarheid in reclame, dit doet je huid er echt dauw uitzien. Het ruikt echt een beetje grappig? Maar ik vind het toch wel leuk. Olaplex Hair Perfector # 3: OK, OK, ik zal bijna alles kopen waar Grace over publiceert. Maar sinds ik mijn haar 20 jaar lang heb benadrukt en ook geniet van warmtestyling ... kan mijn haar Nike Air Max Command Femme iets meer TLC gebruiken. Ik heb dit gisteren geprobeerd, het op vochtig haar gedaan en er een honkbalpet overheen voor mijn run en BABY SOFT-haar. Trader Joe's Hair Serum: een haarserum van $ 4? Waarom niet? Zoals ik al zei, ik ben niet de liefste voor mijn haar, dus soms wordt het een beetje kroeshaar. Ik heb hier het kleinste beetje op gedaan en het heeft de dingen gladgestreken. EN het ruikt naar kokosnoot, dus het ruikt naar zonnebrandcrème en ik ben niet boos. Ice Roller: het is als een schuimroller voor je gezicht! Nu ik niet veel meer drink, is mijn gezicht veel minder gezwollen dan vroeger, maar ik ben nog steeds dol op koolhydraten, dus mijn gezicht is nog steeds gezwollen dan ik soms leuk vind. Ik leg deze baby in de vriezer en rol wat van de wallen. 10/10 zou opnieuw rollen. Illesteva Zonnebrillen: ik vind het leuk Nike Air Max Motion Damen om goedkope zonnebrillen op te halen (en ik HOUD van mijn Goodrs), maar toen ik hierheen verhuisde, besloot ik dat ik een mooi paar zonnebrillen nodig had om het officieel te maken. Het merk is gemaakt in Itali?, gevestigd in NYC, maar ik heb ze gekocht op Abbot Kinney in Veneti?. De armen zijn erg delicaat en ik ben elke dag bang dat ik ze ga breken, maar tot nu toe zo goed. #therapyiscool bag: Zoals je weet, ben ik de grootste fan van de therapie. Dr. Christina Iglesia is een therapeut in San Francisco die deze tassen heeft gemaakt om gesprekken over geestelijke gezondheid aan te moedigen. Tot nu toe echter geen gesprekken.