Ik schrijf dit op mijn telefoon terwijl een baby op mijn schoot slaapt na een nacht dat hij niet in zijn bed wil slapen. Dit is het nieuwe normaal. Ik ben vier maanden in het moederschap, dus hier is een update over verschillende gebieden van het leven en hoe het gaat.
Als je het nog niet hebt gevonden, luister dan naar mijn podcast. Het begon een paar jaar geleden per ongeluk en nam toen een pauze. Maar sinds ik met zwangerschapsverlof ben, ben ik er weer mee begonnen. Dit klinkt misschien als de laatste keer dat je extra projecten wilt ondernemen, maar ik heb gemerkt dat Nike Air Pegasus 83 Femme het goed past.
Veel van de gesprekken die ik tegenwoordig heb, zijn baby-gerelateerd, maar door de podcast te doen, kan ik een half uur luisteren naar iemand die me vertelt over hun leven en avonturen. En dan gebruik ik een dutje om de bewerking uit te voeren. Je kunt de 27 afleveringen hier inhalen.
Mijn hardloopgroepen keren deze maand terug en ik breng elke week een avond en een zaterdagochtend door in het park met hardlopers. Het plan is nu om geleidelijk iets meer coachingwerk aan te nemen (trainingsschema's en online coaching) om mezelf weer op de been te krijgen.
Ik heb geleidelijk weer opgebouwd tot zes kilometer hardlopen. De eerste 8 weken na levering heb ik helemaal niet gelopen. Ik wilde het niet, had er geen tijd of energie voor en ik dacht niet dat het verstandig zou zijn. Toen zag ik de gezondheidsfysio van www.dieliseusen.de een vrouw voor een APK voor het oké, voordat ik weer ging rennen / lopen.
Ik ben nu vier maanden na de bevalling en voel me behoorlijk goed. Ik zou dit najaar een halve marathon willen racen, maar ik doe het nog steeds week na week. Dit weekend liep ik 10k, wat mijn langste run sinds afgelopen juli is. Ik heb gepost over mijn verdiensten op Instagram, dus als je ge?nteresseerd bent in de nitty gritty, kun je die daar vinden.
Een groot deel van weer kunnen rennen komt neer op het hebben van een baby die dat ondersteunt. Zoals in, laat hij me net genoeg slapen om een ??paar mijlen te kunnen halen zonder dat het voelt als de eindfase van een 24-uurs ultramarathon.
Niet elke nacht, maar genoeg nachten voor nu. Ik ben me er goed van bewust dat baby's graag dingen veranderen net als je denkt dat je ze door elkaar hebt geslagen, Nike Internationalist Womens dus ik ben er volledig op voorbereid dat hij op elk moment weigert te slapen.
Als je de film niet hebt gezien, ga ik je niet vertellen wanneer dit nummer wordt gespeeld. Dit nummer is al eerder op mijn playist geweest. Mijn liefde met The White Stripes is aan en uit. Ik heb een aantal van hun nummers tegelijk in mijn afspeellijst staan, en geen enkele. Hun video's zijn altijd geweldig. Ik heb het gevoel dat als ze in de jaren 90 liedjes maakten, ze daar zouden zijn met enkele van de geweldige muziekvideo's die we ons allemaal herinneren. Deze is ook cool! Ouder lied, nieuwe film.
Tegen het einde van vorig jaar, toen mijn buik de maximale Nike Air Max 2017 Damen capaciteit bereikte, vroeg het tijdschrift Women's Running me om een ??regelmatige bijdrage te leveren. Ik heb een paar stukken geschreven voordat ik met zwangerschapsverlof ging en zal vanaf nu weer een bijdrage leveren. Kijk uit voor mij Nike Air Max 720 Womens in het juni nummer!