Ik ben geen grote wielerfan, ik kijk alleen echt naar de grote evenementen, maar ik kijk graag naar de dagelijkse hoogtepunten van de Tour de France. Dit jaar zette het me aan het denken over rennen, en dat was voordat Chris Froom 400 meter een heuvel op reed in schoenplaten. Dus hier zijn ze ... Je kunt niet elke dag winnen als je het hoofdevenement wilt winnen Chris Froom heeft alles Nike Internationalist Heren behalve de TdF opnieuw gewonnen, maar dit jaar won hij slechts twee etappes. Zo werkt dat. Je wint de totale race door elke dag weer goede prestaties te leveren en de snelste algemene tijd te hebben, en dat betekent dat je deze niet bij elke gelegenheid moet verslaan.
Stel dat je aan het trainen bent voor een marathon, of voor welke race dan ook. Je training is de TdF en je marathon is die laatste rit naar Parijs. Als je naar buiten bent gegaan en een nieuwe 5k PB bij elke trainingsrun hebt gepakt, heb je jezelf opgebrand en zie je misschien niet de achterkant van het peloton. Je moet elke dag opduiken en goed genoeg zijn, maar je kunt niet elke trainingsrun breken.
Niemand wint of voltooit zelfs de TdF zelf. Iedereen maakt deel uit van een groot team van zowel renners als supportteams. Je hebt ook een team nodig.
Je bereikt Nike Air Max 270 Femme je doelen niet alleen. Laat me dat in feite herformuleren: je zult je doelen veel sneller / gemakkelijker bereiken en veel meer plezier hebben onderweg met een goed team om je heen.
Word lid van een club, ga hardlopen met andere hardlopers, ontvang een coach, krijg een sportmassagetherapeut, je doelen zullen binnenkort een stuk beter haalbaar zijn. En maak deel uit van het team van iemand anders - help hen hun doelen te bereiken.
Soms is het best cool om in Californi? te wonen. We hebben verschillende klimaten, afhankelijk van waar je naartoe wilt reizen. We hebben het strand, de bergen, de sneeuw, de sequoia's, de woestijn en dergelijke exclusieve schoenen van KICK ASS.
Als onderdeel van het Blogger-team van Road Runner Sports deel ik graag het nieuws dat ter ere van de 30e verjaardag van Road Runner Sports (een hardloopwinkel Adidas Stan Smith Mujer die begon als een garage in Del Mar, Californi?) en de 30e verjaardag van de Nike Air Pegasus-schoen, "de ontwerpteams bij Nike kwamen samen om een ??unieke, beperkte editie KLEUR & ONTWERP EXCLUSIEF bij Road Runner Sports aan te bieden!"
De Nike Air Pegasus + 30 schoen werd ook genoemd als de "2013 Best Buy" door Runner’s World. Het is de klassieke hardloopschoen van Nike, maar lichter en "beter dan ooit".
De hele race stopt voor rustdagen. Laat de realiteit van dat alles tot rust komen: een multi-miljoen pond (of liever gezegd Euro) marketing- en sponsormogelijkheid maakt dagen vrij waarop het geen atleten en teamauto's en reclameborden heeft door het land paradeert en geen uren live zal hebben berichtgeving met regelmatige advertentiepauzes. In plaats daarvan laat het de atleten rusten, omdat het belangrijk is.
Er zijn www.hurtadoquesada.es renners die goed zijn in het beklimmen van bergen en renners die goed zijn in sprinten. Hun verschillende fysiologie maakt ze beter geschikt voor verschillende aspecten van de tour.
Sommige hardlopers zijn ook beter in sprinten, anderen zijn beter in het beklimmen van bergen, sommige zijn goed in lang rennen, anderen beter in 5K. Tenzij je prof wilt worden, vind ik het niet belangrijk om je fysiologisch het beste te houden.
Wat ik wel belangrijk vind, is echter dat we erkennen dat onze sport veel verschillende kanten heeft - van baan tot weg en trail en cross country, en afstanden van 60 tot 100 mijl of meer. Misschien vind je ze niet allemaal leuk, maar bereid er een paar uit om te zien wat je leuk vindt.