Zwemmen, fietsen, wandelen, yoga - breng je lichaam Nike Air Presto Damen weer in beweging, het is niet nodig om een ??maand op de bank te zitten. En het is waarschijnlijk dat je een paar andere activiteiten hebt gemist terwijl je het overnam. Maar vermijd dingen met een hoge intensiteit.
Meestal richten we ons op onze benen die herstellen van het trauma van 26,2 mijl hard rennen. Maar ook onze geest heeft rust nodig door voortdurend te denken aan rennen en kilometers en sprongen en passen en obsederen over hoe we deze week in vijf runs passen wanneer we laat moeten werken en de kat voeren en OMG MAAK HET STOP . Spring daar niet te snel op terug. Weet je nog dat je midden in de training zat en je wilde dat alles voorbij was omdat het je dreigde te overweldigen? Nou, nu is het zover.
Er zijn andere dingen in het leven dan rennen. Zie je vrienden, hang rond met familie, ga op vakantie, blijf laat Adidas Zx 700 Donna weg. Je rennen zal ervan profiteren als je er met hernieuwd enthousiasme op terugkeert, dat beloof ik.
Onlangs was ik extra vroeg voor een van mijn hardloopgroepen. Ik was onderweg wat treinkaartjes gaan halen waardoor ik 10 minuten in het park bleef zitten voordat mijn lopers arriveerden.
Er is altijd veel van het parkleven om naar te kijken in Finsbury Park om me bezig te houden: twee oude jongens die een dansfeest hebben; mensen hebben argumenten; de eerlijke opzet. Meestal kijk ik echter naar de lopers.
Er zijn momenteel veel hardlopers, wat geweldig is. Misschien zijn ze het hele jaar rond geweest (een paar droegen Londense Marathon-shirts die suggereren dat Nike Internationalist Damen ze dat hebben gedaan) of misschien zijn ze uitgelokt door het mooiere weer.
Sommigen lopen vol vertrouwen het park rond, heuvels op en neer kijkend naar hun horloges. Nike Internationalist Damen Anderen lopen minder zelfverzekerd, koptelefoon op, telefoon vaak in hun hand met ogen heen en weer flikkerend tussen de twee meter voor hen en de tijd op de klok.
Ik vraag me af, terwijl ik in het park zit, hoe het zou zijn als ik hen was, of ik nu begon te rennen.
Rennen was moeilijk voor mij toen ik begon. Ik haalde 1.14 km op mijn eerste run ooit (zo moeilijk was het dat ik het opschreef tot twee decimalen die elke stap wilden vastleggen). Ik had geen vrienden die renden, dus ging ik alleen verder, vond het moeilijk maar zag een beetje vooruitgang.
Acht jaar geleden, toen ik begon, was de wereld van hardlopen heel anders. Er was toen geen Instagram en Twitter Nike Air Max 1 Femme sloeg nog steeds aan. Er waren geen gym selfies of Strava-segmenten. Welke invloed zouden die dingen op mij hebben gehad? Als mijn Instagram-stoom een ??eindeloze voorraad Adidas Zx Flux Womens lachende, gelukkige hardlopers liet zien, heuvels oplopend en geen zweet brak. Als ik alleen maar abs zag in gymspiegels, make-up onbewogen door transpiratie, medicijnbal in de hand?
Het is een leuke cursus met altijd een ongelooflijke swag voor de afwerking. Twee van mijn favoriete hardloopshirts zijn afkomstig van deze race en ik heb een paar keer een PR op de baan gezet. Ze delen ook recyclebare waterflessen uit, wat een geweldige manier is om "groen" te denken als het gaat om hoe hardlopers een race eindigen. Met de finish direct naast de baai in de buurt van Ghirardelli Square, is het bijna essentieel.