De vlucht vertrok op tijd, met iedereen aan boord en het lukte ons zelfs om wat rekoefeningen te doen in het gangpad in het vliegtuig ... Nike Air Max Command Heren hoewel ik niet zeker weet of de bemanning of andere passagiers het erg op prijs stelden, maar we probeerden attent te zijn. Ik heb zelfs halverwege de vlucht een dutje kunnen doen.
Toen we in Las Vegas landden, bood Jon (boven in het Run All Day blauw shirt), die ik ontmoette bij RnRLA en zat naast het vliegtuig, aan om sommigen van ons een ritje naar de Tropicana te geven, waar hij verbleef en dichtbij Nike Air Max Zero Womens was de startlijn.
10 maanden geleden heb ik besloten om fit te worden. Ik heb twee jonge kinderen en vond de daad van fysiek achtervolgen hen in het park hard werken. Oefening en ik zijn geen goede vrienden. In de loop der jaren heb ik veel dingen geprobeerd met de hoop dat ik ervan zou genieten, fit zou worden en hopelijk gewicht zou verliezen. Niets tot nu toe heeft me goed bevallen, dus ik dacht dat ik deze lopende malarkey zou Nike Internationalist Femme proberen.
Ik ben altijd stiekem jaloers geweest op hardlopers. Mensen die de deur openen en gaan hardlopen lijken me zo vreemd maar fascineren me ook. Eén ding dat ik wist, was dat ik hulp nodig had, dus in het begin van het jaar wendde ik me op een dag naar mijn zus in mijn auto en de woorden kwamen uit: "Ik wil de Great Eastern Run doen". Daar had ik het gezegd, er was geen weg terug nu de Nike Air Presto Femme verklaring mijn mond had verlaten en ik wist dat Laura de controle zou overnemen.
Er zijn een paar dingen die we als zussen gemeen hebben: koppigheid, vastberadenheid en humeurigheid zijn de beste drie. Ik wist dat als ik haar mijn doel zou vertellen, ze me zou helpen dat te bereiken. Er zou nu geen steun meer zijn. Tot mijn verbazing antwoordde ze: "Nee, dat is niet wat je doet". Ze ging verder met te zeggen dat je begint met kleinere haalbare doelen en bouwt uit naar zoiets als een halve marathon. Ik wist dat ze beginners coachte en ik wist dat ik helemaal ondersteund zou worden.
Dus begon ik in januari met mijn 0 tot 5K-abonnement. Ik wilde niet naar buiten rennen, dus koos ik voor de sportschool om mijn tijd op te bouwen. Ik maakte me zorgen dat mensen me zouden zien proberen te rennen en ik mijn vertrouwen zou verliezen. Ik Adidas Zx 750 Damen kon geen hele minuut rennen, wat nu bijna niet meer te onthouden is, maar die 60 seconden waren echt hard werken.
Mijn grootste mijlpaal was het samenvoegen van mijn twee runs van tien minuten in een hele twintig minuten. De gedachte dat ik constant 30 minuten zou blijven rennen leek toen onbereikbaar. In maart deed ik mijn eerste 5K in Peterborough parkrun, waar ik werd ondersteund door Laura en een vriend. Ik herinner me dat het zwaar was, mijn ademhaling was hard werken, maar ik voltooide het en was niet het laatst.
5k tot 10k was moeilijker maar nu ik het kon doen, kon ik rennen. Ik hield me aan mijn trainingsplan met ingebouwde intervaltraining (die ik vanaf de eerste week haatte). In juni was ik klaar om mijn eerste 10K te doen. Dit keer was het een echte race, geen parkrun. We hadden chips op onze trainers en nummers Nike Cortez Dames op onze kisten. Het was een heel moeilijke cursus, maar nogmaals, ik was steun rond de cursus met een vriend. Ik voltooide het zonder te lopen en wist zelfs een sprint over de finishlijn te halen. Het deed deze keer echt pijn, maar ik voelde zo'n gevoel van voldoening dat ik wist dat ik meer kon gaan doen.
Toen begon de training van 10K tot een halve marathon. Ik wist nu hoe ik naar mijn lichaam moest Nike Air Presto Womens luisteren. Ik raakte niet langer van streek over runs die niet goed liepen, dagen waarop ik het gewoon niet kon doen en mijn training dienovereenkomstig veranderde. Ik gleed uit in mijn training in de zomer en brak mijn teen maar slaagde erin om mezelf weer op de rails te krijgen in september.