Wifey is deze week de stad uit, dus ik speel alleenstaande vader. Ten eerste, meisjeshaar? Heel moeilijk. Meestal doet echt vrouw het en moet ze een soort magische Nike Internationalist Damen bewegingen hebben of zoiets ... of misschien is het jaren oefenen. We doen goed dingen waar we goed in zijn. Ik heb haar altijd in slaap kunnen laten vallen, haar laten zien wat al het leuke badspeelgoed kan doen en alle Nike Air Vapormax Hombre stemmen in de verhaaltijd doen - accenten en zo. Toen haar haar korter was, kamde ik dat ding als niemands bedrijf en ze zag er goed uit. Maar toen werd het allemaal lang en iemand zei iets over een paardenstaart of een vlecht of hoe heten die kleine elastiekjes? Die.
Dat soort dingen doen me glimlachen. Het doet een hoofdband om haar hoofd, want dat is het beste wat ik kan doen, maar ervoor zorgen dat haar puppy-shirt schoon is, want dat is wat ze met haar vliegtuigsokken wil dragen. Balans. Ik ga niet alles goed doen, maar ik ga mijn best doen wat ik kan doen.
Maar zij is mijn evenwicht. Zij is de reden dat ik door al Nike Air Presto Womens het vuil heen kan komen. Er zijn frustrerende tijden, maar als ze naar mijn armen rent en "papa" roept, is het allemaal goed. Ze helpt me herinneren wat belangrijk is in het leven. Voor mij is het familie. Het zorgt Nike Air Max 2017 Mujer ervoor dat ze opgroeit tot een goed persoon. Het probeert haar te vangen voordat ze valt en haar te laten weten dat het goed met haar gaat als ze dat doet. Het blijft tot 01.00 uur om deze blog te posten omdat ik geen tijd wil missen als ze wakker is. Het brengt offers in de wetenschap dat het resultaat het waard is.
De vijver bevindt zich in het midden van de bouwplaats, het gebied ten noorden van Kings Cross Station. Ik fietste hier de afgelopen twee jaar op mijn weg naar mijn werk en heb gebouwen zien opspringen.
Een van mijn collega's op het werk zei onlangs: "Londen zal geweldig zijn als het klaar is." Het maakte Adidas Superstar Womens me aan het lachen en ik denk er nu aan wanneer ik een weg zie die wordt afgesloten of wordt uitgegraven en gebouwen worden afgebroken en herbouwd.
Voorlopig is er echter midden in al deze chaos een klein plekje van Nike Air Max 270 Dames rust waar iets heel on-Londens gebeurt.
We ontmoetten elkaar om 7.30 uur bij het zwembad, kregen een korte briefing (douches daar - douche alsjeblieft om het water in balans te houden, kluisjes zijn daar - hier zijn een hangslot en sleutel, veranderende cabines zijn daar, het water is 17C vandaag ) en zetten onze cossies klaar om te zwemmen.
Na een beetje knuffelen van de trappen, stapte ik in en vond het water heel aangenaam als je er eenmaal in was. Ik deed een lengte van het zwembad met mijn gezicht naar boven. Toen ik mijn gezicht erin stak, was ik verrast dat de bodem van het zwembad was bekleed en schoon - ik had modder verwacht.
Er waren twee kerels die vastberaden aan het front kruipen door het midden van het zwembad terwijl de rest van ons rond spetterde, een beetje schoolslag deed om naar het gebouw om ons heen te Nike Air Max Tavas Mujer kijken en te kletsen.
Ik praatte met Laura en we merkten iets vreemds aan het gebeuren - mensen die elkaar niet kenden, waren aan het chatten. Londenaren die heel weinig droegen, praatten 's ochtends vroeg met elkaar en zeiden dat het heerlijk was om te zwemmen.
Na 15 minuten zwemmen gingen we op pad om hete koffie te zoeken en naar het werk te fietsen. We lieten die twee jongens nog steeds op en neer aansluiten. Iedereen heeft het recht om te zwemmen zoals ze willen, maar voor mij is dit niet het zwembad om naar binnen te zwemmen. Het is niet zo lang om te beginnen. Hef je hoofd op, stop aan het einde, maak een praatje, misschien met (hijg) iemand die je niet kent.