Ik heb een klein stukje muur in mijn flat met veel post-its erop. Ze zijn allemaal bedekt met cijfers die op het eerste gezicht misschien lijken alsof ik een soort raadselcode probeer te breken, maar die in feite splitsen zijn. Het zijn splitsingen voor marathons die ik heb gedaan, lange runs die eraan voorafgaan en belangrijke intervaltrainingen onderweg.
Ze Nike Air Max Command Heren zitten op een plek die ik elke dag zie, en hoewel ik niet zo vaak kijk, fungeren ze als een herinnering. Ze herinneren mezelf eraan dat, als ik mijn training en fitheid tegen een aantal getallen ga beoordelen, dit de getallen zijn die ik zou moeten gebruiken. Omdat dit mijn nummers zijn, die van niemand anders. En de cijfers van iemand anders zouden niets voor mij moeten betekenen.
Het is gemakkelijk om je te laten meeslepen door wat andere mensen doen. Mensen die dezelfde races doen als jij en die hun trainingsruns van Twitter of Facebook posten, kunnen je vragen stellen wat je doet. Ik heb niet zo ver of zo snel gerend, gereden of gezwommen. Doe ik iets fout? Misschien moet ik sneller of harder of langer gaan. Probeer, omdat ik misschien niet in deze mentale val val, ik doe het nog steeds af en toe.
Met hardlopen is het Nike Air Vapormax Hombre gemakkelijker om de training van andere mensen te blokkeren. Ik heb genoeg marathons gedaan en heb nu genoeg blessures gehad om te weten wat voor mij werkt - hoe fit en gezond te blijven en zorgvuldig die lijn te volgen tussen goed trainen en een leven leiden, of tussen kilometers maken en gewond raken. Vier runs per week is mijn absolute maximum, en meestal blijf ik bij drie. Maar er zijn dagen dat ik kijk naar de kilometers die anderen maken en denken dat ik niet genoeg doe.
Wanneer ik een Garmin-opname op Twitter of een andere blog zie, probeer ik deze niet te relateren aan mijn eigen training. En hoewel een website als Daily Mile geweldig is om bij te houden wat je hebt gedaan en om vrienden aan te moedigen, ben ik de afgelopen jaren van hen af ??blijven omdat het te gemakkelijk is om uren naar je eigen nummers te kijken, naar iemand anders te kijken met meer dan de minste zijdelingse blikken is het nog nuttiger.
Dit bericht gaat over periodes. Ik vertel je dat vooraf, zodat je kunt kiezen om het lezen te stoppen als je wilt. Omdat sommige mensen niet willen horen, lezen of zelfs maar denken aan wat er zich onder de taille afspeelt, vooral niet onder de taille van vrouwen. Deze mensen hebben meestal een penis.
Ik heb deze week getweet dat mijn baarmoeder mijn Ironman-training probeert te saboteren. Twee trainingssessies zijn ingekort vanwege de pijn zo intens dat Nike Air Max 90 Womens ik er bijna van moest overgeven. Ik geloof dat mijn baarmoeder zijn bezwaren kenbaar maakt tegen de patriarchale naamgeving van de triatlon waarvoor ik train.
Ik ben geen wuss. Ik deed een half-ironman. Ik heb zeven marathons gelopen. Ik liep een marathon door 30 mph winden en een overstroming. Dus als ik dingen behoorlijk slim zeg, kun je me daarop vertrouwen.
Ik kreeg een antwoord op mijn tweet. "Dank daarvoor. Geweldige timing ook, lunch. 'Sommige periodes zorgen ervoor dat Victoriaanse mensen helemaal overkomen. Als jij een van hen bent, kun je hier stoppen met lezen. En misschien ga je in een schuur aan het einde van de tuin zitten totdat alles voorbij is.
In 2012 in Edinburgh, zette ik mijn racekit op, at ik mijn pap en stond op het punt mijn hotelkamer te verlaten toen ik een laatste reis naar de wc maakte. Daar Nike Air Max 270 Hombre was het, mijn menstruatie. Het had een speciale gastoptreden gemaakt in de ochtend van mijn sub-4 marathonpoging. Zoals je weet kreeg ik nog steeds mijn sub-4 tijd, hoewel ik die dag op de karmozijnrode golf reed.
Je vindt veel dingen gemarkeerd in mijn dagboek - races, trainingsschema's, hardloopdatums - maar nergens is er een asterisk, een P in een cirkel of welke andere 'geheime code' volwassen volwassenen dan ook gebruiken om de migratie van hun baarmoeder voering.