Ik wilde de aandacht vestigen op de Enso-rol die te zien was in Runner's World en verschillende andere fitnesspublicaties. Ik heb het niet geprobeerd, maar het maakt gebruik van verstelbare schijven waarmee je je op een heel gebied kunt Nike Air Max Sequent 2 Femme concentreren of een probleemlocatie kunt lokaliseren. Om JOU in staat te stellen zich aan jouw specifieke behoeften aan te passen, kun je tot 8 onafhankelijke rollen aanpassen. Iets dat je met een roller niet kunt doen. Het opent absoluut de mogelijkheden voor diegenen die iets op maat nodig hebben voor een specifiek gebied / spiergroep.
“Het meer is open maar waarschijnlijk een beetje schokkerig. Het komt wel goed, maar alleen om je te waarschuwen - goede racepraktijk! 'Kwam het sms-bericht donderdagochtend. Ik controleerde de weersvoorspelling voor de avond - 22 mph wind en wat regen. Dit was weer bedoeld om binnen te blijven, een vuur aan te steken en een hond op je schoot te laten krullen. Omdat ik geen vuur of hond heb, had ik geen excuus om geen wetsuit aan te trekken en in een meer te springen.
Ik heb de Trigger Point Nike Air Vapormax Mens Roller heel snel geprobeerd. Ik heb het waarschijnlijk geen eerlijke kans gegeven om eerlijk te zijn, maar na minder dan een minuut voelde ik het gewoon niet - letterlijk. Ik dacht echt dat het een diepere massage en intenser zou worden. Ik gaf eigenlijk de voorkeur aan de stevigheid van de typische blauwe. Het rasterformaat is ontworpen voor specifiek richten van spieren en misschien geef ik de voorkeur aan een soepele rol die de hele spier bedekt. Nogmaals, ik heb het misschien verkeerd gebruikt, maar wilde het opnemen in deze algehele beoordeling omdat ik een aantal hardlopers ken die het zweren.
Dit was pas mijn tweede echte open water zwemmen. Katie had aangeboden om me in open water te laten zwemmen toen ik voor het eerst mijn intentie uitsprak om een ??triatleet te worden. Ik moest eerst leren zwemmen. Maar op donderdag met Adidas Zx Flux Herren paniekopbouw over mijn eerste sprint tri in minder dan 10 dagen en het feit dat ik 750 meter in een rivier moest zwemmen om het leven uit me weg te jagen, nam ik haar op.
De jongens bij Bray Lake werden niet afgeschrikt door het weer. Er was een vriendelijk gemeenschapsgevoel aan het meer - mensen zwommen samen in groepen en vertelden ons: "Het is niet zo erg als je er eenmaal in bent."
Ze gaven me een felgekleurde zwembroek en wezen ons in de richting van het meer. Een meer waar twee winterharde zielen rondzwommen in alleen hun stammen. Alle anderen zaten stevig vast in een wetsuit - er was niets van de vreemde eenzaamheid die ik maandag had ervaren.
Deze keer, rustig doorgenomen alles door Katie, die ik beschouwde als mijn eigen persoonlijke redder in nood en cheerleader, was ik in het water en keek (op een goede manier) Nike Air Max Command Mujer sneller naar beneden dan de vorige keer. We zwommen een lus van 400 m terwijl de wind het water oppakte en het in onze gezichten sloeg telkens we ze ophieven om te ademen.
De laatste 50 meter van de lus was headfirst in de wind. Ik moest om de 10 meter stoppen om op adem te komen, maar K verzekerde me dat ik het ‘geweldig’ deed. Ik haalde de start maar verliet K om zelf een tweede Nike Air Max Zero Womens ronde te zwemmen terwijl ik vanaf het dek toekeek.
Terwijl ik daar zat, naderden nog een paar vrouwen de ladder. De een zei tegen de ander: "Ik kan niet geloven dat het zo winderig is voor je eerste zwemtocht in open water. Eerlijk gezegd is het meestal niet zo. Als je hier echter in kunt zwemmen, kun je overal in zwemmen. '
Ik zag Katie rond het meer glijden. Mijn eerste keer was er minder dan ideaal, maar ik kan me voorstellen op een rustige dag Nike Air Max 2017 Femme wanneer de zon schijnt, rondzwemmen is best leuk. Ik denk dat ik deze open water zwemzaak leuk vind. En ik denk dat ik klaar ben voor mijn triatlon.