Nadat we een beetje hadden gepraat en de regen omhelsden voor een paar groepsfoto's, liepen we naar een koffieplek om op te warmen en wat pasteitjes te pakken. We namen snel een klein hoekje over en gingen door met onze sociale vermenging. Extra mensen kwamen en gingen de hele ochtend en we gingen uiteindelijk naar Nike Internationalist Femme de ASICS-winkel aan Times Square voor meer foto's en juichen. De metro auto in de winkel was een succes en natuurlijk werd MEER Instagram goud gemaakt. Bekijk een paar van de favorieten:
Nu de shake outs zijn gedaan, zijn er sociale ontmoetingen achter de rug, het is tijd om na te denken over de race die zondagochtend plaatsvindt. Na deze race in 2010 te hebben gedaan, voel ik me een beetje meer ontspannen over de ochtend, omdat ik weet wat ik kan verwachten. De meesten van ons moeten rond 6 uur 's ochtends op een bus / veerboot zijn om naar Staten Island te worden vervoerd, wat niet zo erg is, maar het hangt allemaal af van wanneer je golf begint. Ik begin mijn avontuur om 9.30 uur en ik heb gehoord dat sommige lopers pas om 10.30 uur beginnen - dat duurt heel lang wachten VOORDAT je aan je avontuur begint door de vijf stadsdelen.
Ik herinner me hoe opwindend de race de eerste keer was en hoe energiek het publiek kan zijn en hoe Nike Air Max 95 Damen ALLE ENERGIE voor een hardloper uitputtend kan zijn, als je er niet aan gewend bent of er niet op voorbereid bent. Aangezien ik mijn reis zal opnemen en elke 20-30 minuten incheckt, is het plan om 2 mijl te rennen en dan een korte pauze te nemen om in te checken met de camera, mijn omgeving op te nemen, hoe ik me voel, staat- van geest, enz. Dit zou me moeten helpen om tijdens de race in een comfortabel tempo te blijven en te voorkomen dat ik 'te sterk' naar buiten ga. Ik projecteer mijn finish in het lage 4-uurbereik. Ik zou natuurlijk blij zijn met alles onder de 4, maar ik denk niet dat mijn benen / training me in staat stelt om dat te bereiken zonder het risico van "uitblazen" in de latere kilometers. Hoewel dat misschien het risico waard is in sommige races, wil ik echt genieten van de ervaring van het runnen van NYCM. De laatste keer dat ik een blessure verzorgde, herinner ik me dat ik 'gedaan' was rond mijl 18, veel te vroeg en dat de meest plezierige kilometers aan het einde moeilijk waren.
Dit jaar gaat helemaal over het Nike Internationalist Damen genieten van de atmosfeer, omdat ik niet zeker weet wanneer ik het opnieuw zal draaien. Het heeft me 4 jaar gekost om terug te komen, dus ik wil mijn best doen om ervoor te zorgen dat het een ervaring is om te onthouden, en tot nu toe is het alleen maar memorabel geweest.
In het Verenigd Koninkrijk groeien mensen deze maand gezichtshaar voor mannelijke kankers. Ik, niet door mijn gebrek aan vermogen om gezichtshaar te laten groeien als ik dat wilde, ben een veel moeilijkere uitdaging aangegaan: niet rennen. No-run-vember zoals Cake of Good Hope het doopte, deelt hetzelfde principe in het hart van Movember - je stopt met het doen van iets dat je meestal bijna dagelijks doet en voelt je daardoor een beetje raar.
Het is precies drie weken geleden sinds de Marathon van Veneti? en sindsdien heb ik niet meer gelopen. Ik heb dit jaar drie marathons gelopen en het plan was altijd geweest om een ??pauze te nemen om te rennen om mijn benen - die de afgelopen maanden last hadden van knabbelen - een pauze te laten nemen.
"Maak je je geen zorgen, je verliest fitheid", zei een collega van mij die Beachy Head Marathon liep in hetzelfde weekend dat ik Veneti? liep en drie dagen later meteen op weg was naar een lunchrun en vroeg zich vervolgens af waarom het niet goed ging .
"Nee. Fitness komt sneller terug Nike Internationalist Herren dan blessures genezen. En je gaat jezelf zo veel kwaad aandoen dat je zo snel gaat rennen. "
De regels van No-run-vember zijn eenvoudig: niet rennen. Dat verbiedt andere vormen van lichaamsbeweging, dus fietsen, zwemmen, spinnen en zelfs dansen zijn allemaal beschikbaar. Op woensdag ging ik voor mijn eerste spin-les ooit. Nu, ik sta er niet mee in om een ??beetje zweterig te worden - ik ben iemand die erom bekend staat dat hij 15 mijl in de zon rent en vervolgens een foto neemt en deze op haar blog plaatst.
Niets, echter, niet hardlopen in de Australische outback, geen marathon lopen in de hitte, had me kunnen voorbereiden op de hoeveelheid vocht die zou proberen mijn lichaam te verlaten tijdens die 45 minuten durende spinklas. De vloer rond mijn spinfiets zag eruit als het einde van The Snowman - alleen een wortel en een plas.
Op vrijdag werd ik door een vriend van mij naar een Nike Internationalist Hombre ‘muziekvideo-dansles’ in Frame Shoreditch verteld. Dit was de eerste keer dat ik nuchtere vreemden danste sinds ik vijf was in een balletrecital. Hoewel de bewegingen die ik kapotmaakte het woord ‘dansen’ waarschijnlijk niet waard waren.
De eerste zes stappen die ik had afgelegd (de routine begon met acht stappen in een rechte lijn en toch kon ik dit niet eens goed krijgen). Maar daarna ging het allemaal een beetje mis en ik bracht de tweede helft van de klas door met de wens dat ik 26 mijl door een storm rende in plaats van acht stappen door een dansstudio te lopen.