Zondag zag ik het uitstellen van iets waar ik al een tijdje tegenop zie door te werken op een zonnige herfstdag die perfect zou zijn geweest om te fietsen. Uiteindelijk kon ik het niet langer uitstellen en werd ik gedwongen mijn fietsschoenen Nike Air Max 2017 Femme aan te doen en te leren fietsen terwijl mijn voeten aan de pedalen waren gelast, omdat dit volgens mij het gemakkelijker zal maken. Ik ben op zijn zachtst gezegd sceptisch. Roeiers bevestigen hun polsen niet aan de riemen en tennisspelers binden zich niet aan het tennisracket. Dus waarom fietsers de behoefte Nike Air Max 270 Homme voelen om zich zo letterlijk met hun cyclus te verbinden, gaat mij te boven, maar in mijn zoektocht om net als Chrissie Wellington te zijn probeerde ik te glimlachen en mezelf aan de fiets vast te klemmen.
Extreem fietsen op een balkon op de vijfde verdieping? Nee. Ik heb het advies gekregen om een ??paar keer in en uit te oefenen terwijl ik tegen een muur sta voordat ik deze nieuwe vorm van fysiek misbruik in het openbaar probeerde. Dus dat is wat ik deed. Enkele minuten geschreeuw 'Waarom werkt het niet?', 'Is het Nike Air Presto Womens pedaal op de juiste manier?' En 'Is het er al?' Volgde voordat ik naar het park ging, weg van die 50ft druppel.
Ik slaagde erin om alle 10 meter propper, vastgeklikt, vrouw vastgemaakt aan fietsen a la Chrissie te fietsen voordat dit gebeurde ... maar ik herinnerde me tenminste de grote grijns! En zoals ik eraan herinnerd werd door Cake of Good Hope, vallen zelfs Olympi?rs af.
Laat de spellen beginnen ... en moge de kansen ooit in jouw voordeel zijn. De uitdagingen zijn vastgesteld, teams zijn gevormd en partijen zijn gekozen - het is een strijd tussen de oostkust en de westkust om wie de 'meest actieve' is. Shape and Men's Fitness Magazine heeft een uitdaging aangevoerd bij verschillende bloggers om hun kust te vertegenwoordigen met de Fitbit Charge.
Elke week ontvangt een groep bloggers aan de oostkust en de westkust een Nike Cortez Womens uitdaging die ze moeten voltooien. Elke andere activiteit gedurende de week is jus. Alle activiteiten worden vastgelegd met behulp van de Fitbit Charge en aan het einde van vier weken, welk team / kust ooit de meeste afstand heeft afgelegd en de meeste stappen heeft vastgelegd, zal een miljoen dollar winnen ... ok, geen miljoen dollar, maar ze worden verklaard de MEEST ACTIEVE KUST, die veel beter is.
Kom elke week terug om te zien hoe het met de twee teams gaat. Zal een van ons snel beginnen en eraf vallen? Zal een kust het slachtoffer worden van weersomstandigheden? Ik weet dat het hier vrij zonnig is, alleen al zeggende. Dit zou heel leuk moeten zijn.
We loggen onze activiteiten met de Fitbit Charge en kunnen dit bijhouden met een handig dashboard dat Fitbit aan alle gebruikers biedt. De Charge kan stappen, afstand, slaappatronen, Nike Air Force 1 Mujer calorische verbranding, actieve minuten volgen. en het stelt u ook in staat om dingen zoals calorie-inname, waterverbruik in te voeren en kan u helpen uw voedselplan of verschillende doelen te beheren.
Dit is hoe mijn laatste zondag eruitzag toen ik twee halve marathons op één dag had gelopen, # disney2LV. Kun je zien wanneer ik rende?