Ik weet niet hoe het met je zit, maar ik ben nu al veel te enthousiast over de Olympische Spelen van 2012 die naar Londen komen. Gisteravond heb ik ‘Cool Runnings’ gezien voor ongeveer de tiende keer, wat de vlammen van mijn Olympische koorts verder deed opsteken. Ik ben geneigd om zo ver te gaan om een ??dagboek belachelijk vroeg te kopen, zodat ik twee zeer belangrijke datums voor volgend jaar kan opschrijven: zondag 5 augustus en zondag 12Nike Air Pegasus 89 Femme augustus.
Ik kan me de datum van het huwelijk van mijn beste vriend niet herinneren (enige tijd in de lente ish), maar ik weet wel wanneer de Olympische marathons van mannen en vrouwen worden gelopen. Ik heb gekampeerd op de kade om een ??uitstekende plek te krijgen om alle actie te bekijken en mijn vingers zijn gekruist sinds het moment dat Paula Radcliffe fit en gezond blijft tot die datum. En dat Haile Gebrselassie de komende 18 maanden niet meer met pensioen gaat.
Samengevat: ‘Ik voel me vandaag erg Olympisch’. Als jij dat ook bent, bekijk dan het schema op de offici?le site. Of je kunt enkele zweterige foto's zien van mij die de Olympische marathonroute van 2012 loopt.
Het waren witte schoenen met blauwe en gele accentkleuren. Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren welk model ze waren, maar ik herinner me dat ik me er Nike Internationalist Womens behoorlijk fancy in voelde. Ik had nog nooit een paar hardloopschoenen gehad en deze voelden goed aan en zagen er goed uit, en dat was genoeg voor mij. Ze waren het eerste paar waar ik 5 mijl in reed, daarna 8, daarna 10 en daarna 13.1. Ze hielpen me om afstanden te bereiken die ik me nooit had voorgesteld te rennen, en het waren een paar Brooks.
Sinds dat eerste paar heb ik wedstrijden in verschillende merken geprobeerd en gelopen. Als je deze blog in het verleden regelmatig hebt gevolgd of gelezen, weet je dat ik voor de marathonafstand de ASICS Kayano was. Maar in de afgelopen paar jaar was mijn verscheidenheid aan schoenen beperkt tot twee merken: ik droeg ASICS voor langere afstanden en Brooks voor praktisch al het andere. Ik was een man tussen twee merken met een hart voor beide.
In 2015 begon ik af en toe met het merk Brooks Nike Air Max 95 Mujerte werken. We hebben aan enkele projecten gewerkt om Nike Air Max 97 Damen Global Running Day te vieren, en we hebben zelfs geholpen een zombie-commercial te promoten - met in de hoofdrol DEZE twee vrienden (waarom glimlacht die zombie?!?).
De manier waarop het merk omging met de hardloopgemeenschap was anders dan wat ik eerder had gezien. Ze vierden de gemeenschap op een manier waarmee ik contact maakte en de Run Happy-tag was gewoon iets dat logisch was in wat we doen, of nog belangrijker HOE we het doen.
In 2016 begon de Brooks-schoen een sterker nietje te worden in mijn hardlopen. Ik vond een model waar ik me echt comfortabel in voelde (Adrenaline GTS) en ik nam het op in langere afstanden. Maar het belangrijkste was dat ik meer gehecht raakte aan wat ze met de gemeenschap deden, vooral sociaal. Tegen het einde van vorig jaar kreeg ik een rol aangeboden in hun Run Influencer-programma voor 2017 (denk www.etoiledemere.fr aan Brand Ambassador) dat voorheen was voorbehouden aan elites en coaches.
Ik ben opgewonden om officieel samen te werken met een merk dat gelooft in de gemeenschap, zijn be?nvloeders en dit op een leuke en plezierige manier doet. Hardlopen kan leuk zijn, en ik deel dat bericht graag.
Er zullen voor 2017 veel spannende dingen op deze manier komen en ik kan niet wachten om ze met je te delen.