Ongeveer zes weken vooruitspoelen. Ik ben midden in South Dakota aan het doen wat ik graag doe; lopen op onze familie roadtrips. Het is hoe ik plaatsen zie. Hoe ik de effecten van nachtelijke geurtjes en te veel hangmattijd corrigeer. Zo blijf ik leuk. Het is hoe mijn familie het met me kan opnemen. Het was pas de tweede ochtend van onze roadtrip en ik ging op pad om een ??meer te rennen dat mijn familie urenlang kon vasthouden. Minder dan een mijl binnen, dacht ik om bergafwaarts te rennen om iets meer te 'toevoegen'. Verdomme die "add-on" Nike Internationalist Hombre mentaliteit. Plots voelde ik iets heel pijnlijks (ik ben geen arts. Ik kan niet zeggen wat er echt is gebeurd) en ik wist meteen dat mijn run voorbij was. En na dat eerste moment wist ik dat ik een pauze moest nemen. Ik wist dat mijn vriend gelijk had. Uiteindelijk zal je lichaam je een bericht sturen dat je niet kunt negeren. De meestal naakte, zingende telegramman stond voor de deur. Dus besloot ik om 30 dagen te stoppen met hardlopen.
Tot nu toe mikte ik op 33-35 mijl per week. Weet je (het met humor en sarcasme zeggen), voor het geval ik in 2019 nog een ultra wilde doen. Het is nu grappig. Maar zo ging het. De eerste paar dagen waren als wanneer je besluit om zout, gluten, vet, koffie, scones of Thais eten op te geven. Het was ellendig. Het deed me denken aan school toen ik het uitmaakte met een man die slecht nieuws was Nike Air Pegasus 83 Womens en dan wilde ik hem bellen. Ik zou mezelf ervan overtuigen dat hij eigenlijk niet zo slecht was. Nog een nacht? Wat kan het pijn doen? Mijn geest was een complete rotzooi. "Wat betekent het als ik niet ren? Wat als ik klaar ben met hardlopen? Wat als ik al mijn fitheid verlies? Wat als ik aankom? Wat als mijn benen die definitie van koele spieren verliezen? Wat als ik iets permanents voor mezelf heb gedaan. Wat als ik gewoon zuig? ”Weet je, zulke eenvoudige, luchtige gedachten.