Vergeet de cijfers op de schaal, of de worsteling met zelfbeeld en weet dat je er op uit gaat en het VERPLETTERT! Glimlach als het moeilijk wordt, zing hardop (wat maakt het uit als je niet de grootste zanger van de wereld bent, dat ben ik zeker niet) gooi een paar moordende dansbewegingen in, misschien doe je mee aan een Nike Air Max 270 Femme gezonde competitie met nietsvermoedende lopers voor de lol! Wat je ook doet, het hoofddoel is PLEZIER HEBBEN! Sommige van mijn favoriete runs die ik heb gehad, waren waar ik uiteindelijk uit mezelf verraste - omdat ik sneller liep dan ik had verwacht vanwege een goede afspeellijst of ik liep langer dan ik dacht dat ik zou doen vanwege een echt goede podcast.
Wanneer ik denk aan het woord gezondheid, en wat dat voor mij betekent, denk ik aan goede voeding en volledig voedsel, het verlagen van Nike Internationalist Womens mijn consumptie van bewerkte voedingsmiddelen en vooral, niet skimpen op maaltijden! Ik denk er ook aan om dagelijks op een bepaalde manier te sporten - of het nu een yogales is, een uur hardlopen (of een paar uur in het weekend) of een leuke les volgen die een glimlach op mijn gezicht tovert. En ten slotte denk ik eraan om tijd te nemen om me uit Adidas Zx Flux Mujer te rekken, veel water te drinken om mijn lichaam gehydrateerd te houden en Nike Cortez Mujer vooral te lachen met goede vrienden. Het vinden van een gezonde balans tussen plezier en werk is een moeilijke weg om te navigeren, maar als je dat kunt, moet tijd voor je een prioriteit zijn. Je gezondheid en lichaam zullen floreren en je in natura belonen.
Iets anders dat ik merkte veranderde dramatisch toen ik mijn manier van rennen veranderde voor mijn gezondheid in plaats van een maat, was dat ik echt naar buiten wilde gaan om weer te rennen (let wel, ik heb nog steeds mijn dagen van willen snoozen en slapen in plaats van opstaan ??en rennen). De dagelijkse druk om naar buiten te gaan en hard te gaan was verdwenen. Plots herontdekte ik de vreugde van het wagen op een nieuwe route, wetende dat ik mijn lichaam een ??plezier deed om te zweten, mijn longen met lucht te vullen, mijn spieren te strekken, hard www.susannabey.es te rennen als ik wilde, langzaam rennen als ik wilde , loop lang als ik de extra tijd had, schiet tekort als ik binnenkort een vergadering had. Het zelf en de maatschappij onder druk gezet was verdwenen.
Mijn punt is dat ik niet langer gebonden was aan een schema geboren uit het hebben van hardlopen omdat ik de avond ervoor iets te veel at. Ik rende voor mijn plezier en voor het verbeteren van mijn gezondheid voor nu en de toekomst. Een andere grote verandering was de transformatie van mijn manier van denken. Ik voelde dit overweldigende vertrouwen in mijn eigen lichaam en zijn mogelijkheden. Ik voelde me nu zo'n slechte ezel en begon zelfs alleen in mijn sportbeha te rennen! Heb ik een sixpack? Zelfs niet in de buurt, maar kan het mij schelen? Zelfs geen beetje! Omdat ik weet waartoe mijn lichaam in staat is, en dat gevoel van vrijheid echt ongelooflijk is. We moeten onszelf Nike Cortez Hombre allemaal belonen met onze eigen badassary.
Ik wist dat het vroeg of laat zou gebeuren, en ik ben blij dat het eerder gebeurde - ja, ik ben verkouden en heeft mijn inspanningen om me aan het trainingsplan te houden ernstig belemmerd. Ik heb in totaal een mijl gereden in week 1 van mijn training. Dit was op dinsdag in de sportschool en ik was blij dat rennen voelde alsof het deed vóór de 10k - niet te veel moeite en niet te pijnlijk.
Deze week las ik dat je na een race een rustdag zou moeten hebben voor elke mijl die je in de race liep. Dus ik had zes dagen rust moeten hebben in plaats van na de 10k gewoon door te gaan, dat is waarom ik het zo moeilijk en ontmoedigend vond om weer in beweging te komen.
Woensdag werd ik wakker met een dichtgeslagen neus en een pijnlijk gezicht en sindsdien denk ik dat ik meer dan mijn lichaamsgewicht heb geproduceerd in snotty weefsels. Ik heb gelezen dat het OK is om te trainen met een verkoudheid zolang Nike Internationalist Hombre het je borst niet heeft aangetast. Zoals ik ongeveer vier uur geleden hoestte, denk ik dat het het beste is om tot volgende week niet op straat te beuken. Ik zou er niet zo van af zijn als het buiten niet zo koud en vochtig was.