Gisteren maakte het grijze en ellendige weer het niet gemakkelijk voor mij om enthousiast te worden over de 3 kilometer lange run die ik moest doen. Ik zat aan mijn bureau te spelen met het idee om het Nike Air Max 90 Damen een dag uit te stellen, maar toen ik bij mijn voordeur aankwam, moesten de wolken die de hele dag een storm dreigden te ontketenen nog breken.
Ik haastte me naar boven en trok mijn uitrusting aan, vastbesloten dat als ik eruit kon komen en in mijn pas kon komen voordat de regen begon, ik het waarschijnlijk tien minuten kon volhouden. Toen ik door de eerste mijl reed, verdwenen de paar plekken regen die me op de weg achtervolgden en het werd een beetje zonnig.
De volgende mijl leek voorbij te vliegen en voordat ik het wist ging ik rechtdoor het huis op. De laatste halve mijl was een worsteling en liet me hijgen toen ik klaar was, maar het was lang niet zo moeilijk als die eerste paar stappen die me de deur uit haalden.
Mijn man en ik zullen misschien nooit een baby krijgen. Dat is oke. Ik heb er vrede mee gesloten. Toen ik mijn eerste 50K afgelopen jaar voltooide, was hij er om me te bemannen en te ondersteunen. Hij weet dat ik iets heb gevonden dat me weer leven heeft gegeven. Als ik nooit voor die marathon had getraind, zou ik me nooit sterk genoeg hebben gevoeld om trailrunning te proberen. Ze zeggen dat dingen met een reden gebeuren. We zullen misschien nooit weten waarom het leven zich ontvouwt zoals het doet. Vanwege mijn tragedie heb ik me echter omringd www.speditionhs.de door de schoonheid van de natuur, iets doen waar ik van hou, hardlopen. Ik heb een gemeenschap van hardlopers gevonden die elkaar op het pad ondersteunen en die de liefde voor de natuur delen.
Ik hoop alleen dat het delen van mijn ervaringen en tragedies andere vrouwen kan helpen die hetzelfde hebben meegemaakt. Het is prima om te voelen hoe je wilt over je miskraam. Het is een heel persoonlijke ervaring en niemand kan je vertellen hoe je je moet voelen. Het is niet eerlijk en het spijt me dat het jou is overkomen. Voor mijn zusters die een miskraam hebben meegemaakt, hoop ik dat ook jij ooit vrede kunt vinden. Ik zal altijd rouwen om het leven dat had kunnen zijn. Ik zal echter altijd dankbaar zijn voor wat hardlopen me over mezelf heeft geleerd en wat de paden me blijven tonen. Met de liefde en steun van mijn man, familie en Nike Air Presto Mujer vrienden heb ik alles wat ik nodig heb. Als ik langs de boomgrens loop, weet ik hoe gelukkig en gelukkig ik ben, ongeacht mijn tragedie.
De tijd die wordt besteed aan training en het klaarmaken voor een race bouwt bepaalde verwachtingen bij ons op. Of die verwachting nu is om de race te be?indigen, op het podium te landen of onze vorige keer te verslaan, het is moeilijk om niet aan een race te beginnen met een doel of verwachting. Onze verwachtingen en doelen kunnen ons pushen en motiveren om hard te trainen en te werken, om onszelf harder te pushen dan we voor mogelijk hielden. Maar wat gebeurt er als onze verwachtingen niet overeenkomen met de realiteit van onze racedag en onze doelen voor onze ogen wegglippen?
Onze verwachting bijstellen TIJDENS een race is een vaardigheid die niet gemakkelijk te leren is en een praktijk die Nike Cortez Femme moeilijk te accepteren is. De meeste hardlopers die voor een race trainen, zijn gewoontedieren en wanneer de verwachtingen die we hadden in een race hoog zijn, kan onze hele mentale houding in een race ook worden verhoogd. Plots is elk detail dat we voor onze race hadden gepland, gewist. Onze nette, voorbereide en mentaal sterke geest gaat van het kijken als een perfect samengestelde ontbijt sandwich naar het kijken als roerei. Je kunt niet denken, het is moeilijk om op adem te komen, je benen bewegen niet zoals jij ze ook wilt en je vecht tegen tranen. Hoe ben je op dit punt gekomen en hoe kom je er op een positieve manier voorbij.