Ik heb dit maar één keer eerder uitgevoerd. Ik zit in mijn auto na een snel weekend weg om vrijwilligerswerk te doen aan Lake Sonoma 50, en maak me klaar om de laatste lange run van mijn trainingsblok te lopen. Wetende dat ik een flinke 20 km moet uitknijpen, denk ik terug aan mijn ervaring in de Napa Valley 50k en vind ik dat deze locatie net zo goed is als elke andere - plus, het is op weg naar huis naar Bend. Ik sla 20 mijl uit en spring dan terug in mijn auto voor de 8 uur durende rit naar huis.
Ik heb dit maar één keer eerder uitgevoerd. Het was twee jaar geleden, maar als ik op pad ga, is het alsof ik deze paden al eeuwen ken. Ik ga op vuil dat meer op mijn achtertuin lijkt dan op terrein dat ik nauwelijks ken. Ik kan me de namen van mijn eigen kinderen soms niet eens herinneren, en hier navigeer ik Nike Air Max 270 Herren door een wildernis die me maar al te bekend voorkomt. Ik herinner me duidelijk welke takken van het pad te nemen zonder te stoppen en mijn lagers te herwinnen. Ik herinner me specifieke boomtakken die ik eerder gebruikte om mezelf op en over een rotsrichel te hijsen of te Nike Air Max 270 Damen voorkomen dat ik een graafmachine vrij over de heuvelhelling neem die zelfs in zijn Californische voorjaarsglorie zacht smaragdgroen bedekt met tapijt zolang het oog kan zien, ongetwijfeld tot een blessure zou hebben geleid. Dit gevoel van thuis zijn waait me weg, en ik besteed bijna de hele tijd aan het nadenken over hoe ongelooflijk dankbaar ik ben om te weten dat dit stukje hemel (inclusief sadistische elementen) permanent in mijn geheugen is ingebakken.
Ik denk aan alle plaatsen waar ik ben geweest, de paden die ik heb gerend voelen zowel geweldig als ellendig, de momenten die ik heb gereciteerd Whitney Houston's "Ik wil met iemand dansen" hardop en zorgeloos voor de natuur om te tolereren en de tijden Ik vertrouwde te veel op rennen om een ??opleving in een levenslange strijd met overweldigende angst te bestrijden. Ongeveer Nike Air Max 97 Womens 3 mijl binnen, na een lastige afdaling, ga ik vooruit als ik mezelf stop. Ik weet zeker dat ik een verkeerde afslag heb gemaakt, omdat dit me niet meer vertrouwd voorkomt. Ik ben nooit op deze grond gestapt. Ik draai me om, ga misschien 50 stappen achteruit en ben weer op koers.
Ik heb dit slechts één keer eerder uitgevoerd, nog steeds heb ik de herinnering sindsdien bij me - en ik kom nu net tot dit besef. Hier ben ik, terug op het goede spoor met kilometers voor me, een speciaal moment herbelevend, details aan het verzamelen om het beeld in mijn gedachten te verscherpen. Ik versterk hoe ongelooflijk dit gevoel is, om hard te werken, te glimlachen, te lijden en te stijgen - om met handen op knie?n te grommen en te gieren en te schreeuwen naar de top. Ik heb dit maar één keer eerder uitgevoerd en toch ben ik hier al een Nike Air Max 2017 Damen miljoen keer geweest.