Soms ren ik naar de finish swag. Ik heb ooit Adidas Zx 700 Uomo op opeenvolgende dagen ultramarathons gerend voor een felbegeerde blauwe truckerhoed. Dat en alle watermeloen die je kon eten. Ik heb nooit meer gezworen tijdens de race, maar als hardlopers eten we soms onze woorden op.
Ik ren zodat ik alles kan eten wat Nike Air Max 90 Mujer niet is genageld. Tijdens zware trainingsblokken kan ik buiten mijn 6 voet lange significante andere eten. Ik ben 5 voet op een goede dag. Hij wijst er vaak op dat ik de meeste boodschappen eet. Hij is niet verkeerd.
Ik loop voor evenwicht, hoewel, ironisch genoeg, hardlopen soms een obsessie kan zijn. Ik ren om mijn grenzen te achterhalen. Ik ren om de grenzen van die waargenomen grenzen te verleggen. Ik ben de 80-jarige die nog steeds rent. Ik ren omdat ik dat op een dag niet zal kunnen. Ik ren omdat ik kan.
Ik ben een hardloper. Ik ben een wandelaar. Ik ben een camper. Als Nike Cortez Damen ik buiten ben, voel ik me de beste versie van mezelf. Een van mijn favoriete plekken is de Columbia River Gorge. Ik hou van wandelen naar een hoogtepunt en alles in me op te nemen - zoals de top van Beacon Rock in Washington, waar er vaak een fris briesje Nike Air Max Sequent 2 Femme in mijn korte haar waait, en ik kan genieten van de schoonheid. Mijn eerste keer daar dacht ik: "JA, dit is het."
Ik heb drie jaar voor de Sierra Club gewerkt, mijn liefde voor het buitenleven genomen en er mijn carrière van gemaakt. April is Aardemaand en 22 april is Aardedag. Elk jaar in april ben ik overdreven duizelig dat we een hele maand de tijd hebben om onze planeet te vieren, en ik mag Sierra Earth campagne leiden om andere mensen naar buiten te brengen, naar plaatsen waar ze van houden op dezelfde manier als ik van de kloof hou.
Als ik nu een uitkijkpunt in de Columbia River Gorge bezoek en nadenk over onze toekomst, voel ik me bezorgd over waar dingen stromen ...
Afgelopen zomer had ik een babyjongen, Alden. Tijdens zijn eerste levensmaand had Portland de heetste zomer ooit. Tijdens zijn tweede maand was onze Nike Air Force 1 Donna luchtkwaliteit de op één na slechtste in de grote steden wereldwijd, vanwege de rook van omliggende branden. We hadden geen centrale AC, we konden de ramen niet openen en we waren zenuwachtig om hem naar buiten te brengen, zelfs voor een korte wandeling naar de auto voor de afspraken van zijn arts. De extra stress van ongezonde lucht waar ik woon - als een nieuwe moeder met nieuwe emoties - was op zijn zachtst gezegd demoraliserend.
Helaas was ik verre van alleen. Meer dan 40 procent van de Amerikanen leeft in ongezonde luchtvervuiling. Onze kinderen lopen het grootste gezondheidsrisico - 1 op de 10 schoolkinderen heeft astma. Dit is niet de wereld waarin ik wil dat Alden opgroeit.
Vandaag is Alden 9 maanden oud. Er is een vreugde op zijn gezicht wanneer hij buiten is waar ik trots op ben. Als hij een zware dag heeft, brengen we hem Nike Air Max 90 Hombre naar buiten en hij kalmeert onmiddellijk. We namen hem op zijn eerste wandeling toen hij 3 weken oud was. Als we nu uit de draagzak stappen, gilt hij van opwinding.
Het is ongelooflijk om te zien hoe hij de wereld inneemt terwijl we in de buurt wandelen of op pad zijn.
Wandelen met mijn zes maanden oude Alden. Maar ik maak me zorgen om de wereld die hij gaat observeren. Ik wil een magische en duurzame wereld bouwen waarin hij kan opgroeien. Ik wil niet dat hij zich ooit moet afvragen of de lucht die hij inademt hem vergiftigt.
Onze wereld verandert. De temperaturen zijn gestegen en we voelen de impact. We zien het in ons dagelijks leven, we zien het in het nieuws en we zien het op onze paden. Earth Month is een tijd voor ons om te erkennen wat er mis is en ons ertoe te verbinden er iets aan te doen. Ik weet dat we een betere Nike Air Max 90 Herren toekomst voor onze planeet kunnen cre?ren.
Laten we het terugbrengen naar het Earth Day-evenement van Sierra Club.
Wat is het?
Een maand lang fondsenwerving om de toekomst van onze planeet te beschermen, gecombineerd met de vreugde om op je favoriete parcours uit te gaan voor een run, wandeling of opruiming voor Earth Day!
Earth Day is al 49 jaar een landelijke beweging. Het is het grootste maatschappelijke evenement met meer dan een miljard mensen die paden bouwen, bomen planten en actie ondernemen voor de planeet.
Vorig jaar groeide het Earth Day-evenement van Team Sierra met 3 keer - duizenden mensen in het hele land kwamen op Earth Day naar buiten om te wandelen en paden schoon te maken. We hebben meer dan $ 110.000 opgehaald! Dit jaar willen we meer doen. We moeten meer doen.