Mijn carrière is doelgerichter geworden en ik Nike Air Max 2017 Mujer zie die passie niet echt eindigen. Ik begrijp volledig waarom andere mensen verder willen gaan en andere kansen willen benutten. Soms denk ik dat er iets mis is met mij, omdat ik gewoon dol ben op hardlopen en racen en de voorbereiding daarop. Ik ben er nog steeds dol op en als mijn lichaam het toelaat, wil ik het blijven doen.
In 2016 werd veel gepraat over dopingschandalen en daaruit ontstond het Clean Sport Collective. Welke vooruitgang heeft de beweging geboekt en wat zijn de grote doelen die vooruit gaan? Hoewel ik niet in het Clean Sport Collective Board zit, was ik in staat om ongeveer een maand geleden deel te nemen aan een vergadering. De eerste stap van de beweging was bewustzijn en mensen achter een gemeenschappelijk doel krijgen. De volgende fase zal zijn om fondsen te werven, zodat het Clean Support Collective Nike Air Max Thea Womens daadwerkelijk kan helpen de sport op te ruimen.
In april 2018 besloot ik dat ik genoeg had. Ik miste hardlopen en gezonder zijn. Ik wist dat het gewicht zou blijven opstapelen als ik er niets aan zou doen, dus begon ik weer voor mezelf te zorgen. Deze keer had ik een nieuwe manier van denken. Ik besloot dat als ik een slechte dag of maaltijd had, dat me niet weer zou laten ontsporen. Deze nieuwe manier van denken maakte het verschil.
Ik begon weer te rennen en waagde me zelfs op paden. Ik woon in Upstate N.Y. net ten zuiden van de Adirondacks, dus er zijn veel paden om van te genieten. Ik wist dat het tijd zou kosten om uit mijn comfortzone te komen om te eten en heel weinig fysiek te doen, dus ik vond langzaam paden die gemakkelijk toegankelijk en veilig waren. Ik sloot me aan bij trailrunninggroepen op Facebook en begon online Nike Air Max Command Homme informatie op te zoeken over trailrunning. Ik wist dat het anders was dan hardlopen op de weg en dat ik waarschijnlijk andere schoenen nodig zou hebben, maar ik had geen idee hoe ik me zowel mentaal als fysiek zou voelen.
Mentaal heeft trailrunning me zelfvertrouwen gebracht dat ik nooit had verwacht. Ik ga naar een parcours en weet dat er verschillende obstakels opduiken en dat ik in een fractie van een seconde beslissingen moet nemen. Ik was niet gewend om altijd naar beneden te kijken, omdat je dat op de weg niet echt hoeft te doen.
Fysiek gebruikte ik verschillende spieren die ik waarschijnlijk nog nooit eerder had gebruikt. Springen en rennen rond water en over takken, zorgde voor een echt leuke ervaring en een geweldige training.
Het is bijna een jaar geleden dat ik van gedachten veranderde over mijn relatie met eten. Ik heb 51 pond verloren (132 in totaal) en ik voel me geweldig. Nadat ik zo vaak was afgevallen en aankwam, stuiterde mijn huid nooit echt terug. Het belangrijkste probleem dat ik had was mijn buik. Ik had een losse huid aan de zijkanten die mijn rennen echt zou belemmeren en ik wist dat het eindelijk tijd was om de langverwachte buikwandcorrectie te krijgen die ik had gewild. Ik ben geopereerd op 4-2-19 en ik genas ongelooflijk goed. Mijn zelfvertrouwen groeit elke dag en in minder dan 2 weken kan ik weer gaan rennen, net op tijd voor (hopelijk) het weer om een ??beetje warmer te worden.
Met 47 voel ik me de beste versie van mezelf die ik ooit ben geweest. Ik ben een hardloper, een vrouw, een kuiken met tatoeages, een student en vooral iemand die zich waardig voelt voor alles wat ze verdient.
Het initiatief heeft nobele doelen, waaronder geld inzamelen voor meer dopingcontroles op races die het zich niet kunnen veroorloven, jeugdatleten leren hoe ze schoon moeten blijven, voormalige veroordeelde atleten helpen de hulp te krijgen die ze nodig hebben om positieve verandering in hun leven te bevorderen, en meer te krijgen bedrijven om de belofte af te leggen en een groot verschil te maken in hoe we doping in de sportcultuur bekijken.
Collega Oiselle teamgenoot Lauren Fleshman werd onlangs benoemd in het USATF Athletes Advisory Committee. Gezien haar uitgesproken kritiek Nike Air Max Thea Mujer op de USATF in het verleden, wat denk je dat dit zegt over het klimaat bij USATF en hoeveel positieve invloed heb je volgens hen op de rechten van sporters? Ik denk dat Lauren, samen met anderen, waaronder Phoebe Wright, in staat zal zijn om echte verandering te cre?ren terwijl hij in de commissie zit. Er is geen twijfel dat USATF enkele tekortkomingen heeft, maar klagen op sociale media (zoals ik zelf heb gedaan) krijgt zelden dingen voor elkaar. Het is van vitaal belang om een ??doorzetter als Lauren in de commissie te hebben die zich inzet voor de rechten van atleten. Als een voormalige topsporter die op het hoogste niveau concurreerde, begrijpt ze wat atleetfrustraties zijn. Ik kijk ernaar uit om in de toekomst met een aantal kooien te rammelen met als doel atleten te helpen.