Ik ben allemaal te dicht bij de Chelsea Michaels, en ik stop daar ... misschien te vaak? Maar deze drie tijdschriften bovenaan waren elk slechts $ 5. Mijn rare plannersysteem: ik heb er een (de sprankelende op de bodem) die begon Nike Air Max 2017 Mujer als mijn verdrietjournaal en nu mijn algemene / allesomvattende / alle lelijke gevoelens uit het dagboek is. Ik heb 's ochtends dagelijks een dagboek bijgehouden om alle gedachten in dit kleine brein te verwerken en, man, is het nuttig.
De volgende notitieboek gebruik ik als professioneel brainstormdagboek om idee?n vast te leggen en te plannen. De volgende man, ik heb nog geen gebruik gevonden; het lama-notitieboek, gebruik ik als het notitieboekje dat ik naar vergaderingen breng.
De volgende dag kozen mijn moeder en ik uiteindelijk voor Cold Water Lake Trail als onze voorkeursroute. Het is een mooie afstand met niet teveel hoogtewinst. Mijn moeder is in goede vorm, maar is bijna 73 jaar oud, dus ik moet haar een beetje rust gunnen en willen dat ze ervan geniet ... niet bang.
Zaterdagochtend werden we wakker en gingen we Adidas Yeezy Boost 350 Femme op pad. We kwamen daar aan en de parkeerplaats bij de trailhead was niet te vol wat leuk was. We hebben onze benodigdheden klaar en gingen op pad. Het weer was absoluut mooi, zo niet een beetje warm (in het midden van de jaren 80 die voor ons Washingtonians ronduit zwoele is!). Het pad was redelijk begaanbaar met zeer weinig hoogteverschil en niet te veel mensen om te vermijden. Verschillende schaduwplekken hielpen de eentonigheid van de hitte te doorbreken en de wind van het meer was hemels toen het besloot ons te vereren met haar aanwezigheid. Ongeveer halverwege onze vlucht klommen we naar een rustige plek in de buurt van wat water om te genieten van een drankje en een snack voordat we weer omhoog klimmen en de route vervolgen. Het pad was perfect voor een dag hardlopen, wandelen en het vinden van een prachtige plek in de schaduw. In de verte zag je delen van Mount St. Helens en tonnen wilde bloemen. De omgeving was gewoon prachtig.
Op een gegeven moment tijdens de run stopte mijn moeder Adidas Zx 700 Womens om wat water te drinken. Ik draaide me om en keek haar aan en merkte dat ze worstelde met de bijtklep op haar hydratatiepakket. Ik vroeg haar wat er gebeurde en ze zei dat ze het niet meer kon krijgen. Ik vroeg haar hoe het eraf kwam en ze vertelde me dat ze het eraf had gehaald zodat ze kon drinken. Ik grijnsde waarschijnlijk naar haar (waaraan ze me de moeder opzij haar harige oogbol gaf al uitzoekend dat ik iets te zeggen had) en vertelde haar dat het er niet vanaf hoefde te komen. Nadat ze het had gerepareerd, liet ik haar zien hoe ze de kleine hendel moest draaien waardoor water kan stromen zonder het eraf te halen. Opnieuw volgde gelach. Ik ben er vrij zeker van dat ze blij is dat ze niet opnieuw met de bijtklep op de buis hoeft te vechten. Op dit moment ben ik er zeker van dat ze wacht om de gelegenheid te hebben om me Nike Air Max Command Homme uit te lachen. Na ongeveer 2 uur had mijn moeder genoeg van de hitte en gingen we terug naar het voertuig.
Voor degenen die nog niet in het Mount St. Helens gebied zijn geweest, het is een mekka van paden en een zeer groot gebied. We brachten veel tijd door met het rijden van en naar het hotel, paden en andere bezienswaardigheden. De tijd in de auto, hoewel niet trailrunning liet ons toe om te lachen, verhalen te delen en een geweldige tijd te hebben. Voor degenen die zich zorgen maken dat ik mijn moeder belachelijk maak, is zij de persoon van wie ik mijn gevoel voor humor heb gekregen, dus de ommekeer is fair play. Tijdens het rijden herinnerde ik haar aan de tijd dat mijn zus en ik klein waren en we in de supermarkt waren. We moeten haar gek hebben gemaakt, wat een beetje moederwraak heeft veroorzaakt. Ze boog zich over het Adidas Superstar Donna winkelwagentje, begon een voet te slepen, maakte kreunende geluiden en begon onze namen te roepen ... vreemd. Mijn zus en ik renden naar het volgende gangpad. Ik geloof dat mijn moeder daarna nog tien minuten rustig heeft gewinkeld! De tijd nemen om geweldige tijden te herinneren die opgroeiden, zowel in de auto als op het pad, was een geweldige manier om mijn moeder te bedanken voor alles wat ze voor ons deed.
We gingen de volgende ochtend terug naar huis na een geweldige twee dagen. We namen foto's, praatten, lachten, leerden, aten en hadden zo'n geweldige tijd om echt prachtige herinneringen te maken.