Een paar jaar geleden vlogen mijn benen en ik langs een geweldig pad naast de rivier de Deschutes, en we hadden allemaal een fantastische knaller! Ik voelde me als een 10-jarige in een achtbaan. Mijn hele lichaam was gewoon duizelig en ik voelde me volledig levend. Toen stopte het feest plotseling en klopte een beetje raar gevoel Nike Air Max Command Homme op de deur als een agent die een feestje opsloeg tijdens de prom-avond. Dammit! Ik werd gewoon verliefd op dit moment en JIJ verschijnt. Angst wees me erop dat ik misschien een beetje te snel ging en dat die rotsen waar ik niet twee minuten eerder moeiteloos mee bezig was nu allemaal op mij gericht waren; allemaal klaar om me naar beneden te trekken en mijn gezicht in de war te brengen. Wat heb ik gedaan? Ik vertraagde en mijn voeten begonnen te schuifelen. Toen vond een boomwortel van potloodformaat mijn teen, trok mijn voet onder mijn lichaam en viel ik naar beneden (zoals in slow motion). Natuurlijk deed het geen pijn ... Ik begon zelfs te lachen omdat het zo transparant was. Als je plezier hebt en helemaal in het moment bent, zal angst je iets zoets en engs toefluisteren en het zal je naar beneden duwen als je het je geest laat Adidas Zx 700 Damen rijden.
De auteur gaat op pad met vrienden. Een wijze man vertelde me ooit: "zwervers zoals wij, schatje, we zijn geboren om te rennen." Nou, sorry baas, maar sommigen van ons zijn niet geboren om te rennen. Ik moest leren hoe het te doen gedurende een lang en pijnlijk jaar van schelden, huilen en een paar driftbuien op weg naar mijn eerste 5k. Het duurde zo lang omdat ik bang was. Ik was bang dat ik zou sterven of dat ik er dom uitzag. Ik maakte me zorgen dat als ik een hardloper was, ik niet meer cool zou zijn (ik was trouwens nooit cool). Of ik schrok dat ik eigenlijk voor mijn lichaam moest gaan zorgen en het geen afval meer in bierblikjes hoefde te voeren. Ik kwam er uiteindelijk overheen en toen ik dit deed en met mensen praatte, realiseerde ik me dat de grootste hindernis die mensen verhinderde om te rennen, was dat Nike Internationalist Femme ze bang waren. Ja, onze buddy en soms eikel, angst. Ik hoorde steeds van mensen dat ze bang waren om achtervolgd te worden, bang om zich alleen en kwetsbaar te voelen, en mijn favoriet (omdat ik me dit nog goed herinner), er raar uitzien en voor de gek houden. Het komt allemaal neer op vechten of vluchten. En wanneer we voor het eerst als volwassenen beginnen te rennen, zetten deze angsten onze hersenen van de hagedis aan en voelen we ons, nou ... We gaan dood. Maar zoals jullie allemaal weten, gaan we niet dood door te rennen. Tenminste niet vandaag.
Dus, katapult vooruit naar vele jaren van het runnen van tientallen volle en halve marathons, en nu coach ik mensen bij het uitvoeren van hun eerste 5k's en andere races die nog komen. Dit is geweldig, maar ik raak verveeld met weglopen. Dus ik kreeg een coach en begon met trailrunning. Nike Air Max Zero Womens Dag één, omhoog gingen we, en die bekende kleine paniekerige angstvriend verscheen heel luid in mijn hoofd. Maar deze keer had het een hele nieuwe tactiek. 'Je bent in het bos? Je gaat veel te langzaam, je gaat achterblijven. Ik geloof echt dat dat beer was waar je net overheen ging. O mijn God! Je gaat vallen en jezelf pijn doen! '
Het waren al die dingen tegelijkertijd en luid. Ik bedankte dat koor van slappelingen voor het delen en ging door met mijn mooie run. Ik ben zo blij dat ik me eraan heb gehouden. Trail running brengt mijn hart en ziel samen en vult elke lege emmer die ik in mijn lichaam heb. Het herinnert me er ook aan dat angst altijd bij je zal zijn, het is gewoon hoe je het gebruikt. Jess Mullen, een van mijn coachvrienden die 100 miler loopt voor funsies, vertelde me dit
Zaterdag: mijn vrienden en ik gingen Nike Epic React Flyknit Mujer weer een dagje naar Sandy Hook. 10/10, zou opnieuw strand. Wacht, misschien moet ik stoppen erover te praten ... Zondag: Ik heb 's ochtends lekker gezwommen (het is een van mijn favoriete trainingen op zondagochtend geworden - het is zo stil en vredig bij het zwembad, alleen ik en de geriatrie) voordat ik op de trein spring om naar huis te gaan voor de dag / avond . Mijn moeder maakte voor het eerst sinds haar diagnose haar spaghetti, wat echt een beter teken is dan een medische test, als je het mij vraagt.