Milpa Alta is een landelijke Nike Air Pegasus 83 Womens delegatie aan de zuidkant van de stad. Het is zo uit de weg van de drukte van centraal Mexico-Stad dat de meeste van mijn inheemse vrienden die in de stad zijn opgegroeid, nog niet eens in dit stadje zijn geweest. Parkeer bij de ingang van Parque Turistico El Ocotal en verken de lussen in het park. Het land hier is aangenaam divers. Je zult grasvelden tegenkomen bedekt met wilde bloemen die de ruimte vullen tussen uitgestrekte hoge bomen en cactussen. Op de terugweg moet je stoppen en wat pulque halen voor de rit.
Op de eerste zondag die ik ooit in de stad doorbracht, trok ik mezelf uit bed na een Adidas Ultra Boost Womens nacht van één te veel mezcales en strompelde de deur uit met de bedoeling een paar rondjes rond Chapultepec Park te doen. Zonder veel nadenken begon ik de zwerm fietsen en verkeerskegels in mijn straat te volgen richting de kruisende bewakers Adidas Nmd Womens die het verkeer aanstuurden. Toen ik de Paseo de la Reforma overstak, was de hoofdpijn die ik had en alle sporen van vermoeidheid verdwenen. De energie was voelbaar toen ik me met een zee van duizenden lichamen langs deze hoofdstraat van de stad bewoog.
Als je een CTRL + F doet in mijn trainingslog voor 'happy cries', zul je verschillende hits tegenkomen op de zondagochtend dat ik de Reforma run. Elke zondag sluit de lokale overheid 55 kilometer stadsstraten voor auto's en opent de straten voor alle vormen van door mensen aangedreven bewegingen. Je ziet de mensen salsa dansen en zumba doen, Nike Air Vapormax Hombre vaders die hun dochters leren fietsen, gezinnen op rolschaatsen en hardlopers in alle soorten en maten. Voor mij is het een van de mooiste en meest diepgaande menselijke ervaringen in de aanwezigheid van mensen uit alle lagen van de bevolking Nike Air Max Zero Womens die hun lichaam samen bewegen.
Als alleenstaande dame in NYC jongleer ik veel (maar hoi, zijn we dat niet allemaal?) - werken, uitgaan, hardlopen, mijn appartement onderhouden, Junior League, tijd sparen voor vrienden en familie. Om dingen voor elkaar te krijgen en relatief gezond te blijven, ben ik altijd op zoek naar evenwicht. Saldo ziet er voor mij elke dag anders uit - soms werk ik laat, maar mijn appartement is een puinhoop. Soms is mijn appartement brandschoon, maar ik kies ervoor om mezelf en mijn geestelijke gezondheid te voeden in plaats van iets socialer te doen. Hier zijn een paar Adidas Gazelle Damen dingen die ik doe om balans te vinden in gezondheid en leven:
Ik heb echt geluk dat ik minstens 1-2 werkgerelateerde workouts per week heb, of ik nu in onze show ben of ben uitgenodigd voor een persevenement, maar ik maak elk weekend een punt om mijn komende week te bekijken en uitzoeken wanneer / welke trainingen ik ga doen, en proberen dingen niet te doen zoals twee krachtklassen rug aan rug hebben.
Ik kan echt niet alles doen, dus op mezelf neerkomen omdat ik niet in staat ben om 14 miljoen dingen op een dag te proppen is onrealistisch en te verwachten dat ik altijd alle cilinders zal zijn die op elk gebied van mijn leven vuren. Soms verpletter ik het op het werk, maar ik heb het gevoel dat ik een waardeloze vriend ben, en soms neemt werk een achterbank mee naar de crisis van een vriend of familie.