Je bent nog niet waar je wilt zijn. Het is elke dag een worsteling, maar toch laat je de wereld je problemen zien. Ik voel het gewicht op je schouders. Hoe moeilijk het ook is, je doet altijd je best. Het maakt niet uit wat het leven naar je gooit, hoe vaak het leven je ook een bocht geeft, je probeert het altijd. Op mijn moeilijkste dagen laat je Nike Epic React Flyknit Mujer me zien hoe ik ermee moet omgaan. Ik heb je zien huilen naar de maan zoals alleen een kind Nike Air Pegasus 83 Mujer van Moeder Natuur dat kon. Je kracht zond koude rillingen over mijn rug. Toen zag ik je je de rug toekeren, de bloemblaadjes verwelken na te veel tijd in het donker doorgebracht te hebben. Dit is het verhaal dat je hebt gemaakt, maar ik zie dat dit niet het verhaal is dat je had moeten leven. Het is jouw duisternis en jouw licht dat je zo verbluffend maakt, maar je verliest je kracht om een ??fakkel voor anderen te zijn wanneer je te lang in het donker blijft. Dank je fouten, gebreken en angsten voor wat ze je hebben geleerd, maar vergeet dan niet terug te stappen in het licht. Het is de bedoeling dat je de maan, de sterren en de zon bent! Ik leef om je te zien stralen zodat ik ook helderder kan schijnen.
Je wist dat vrouwen werden genaaid en Nike Air Max 2017 Damen bedrijven maakten misbruik van hen. Je werd boos toen een contact werd be?indigd Nike Air Max 90 Mujer als een vrouw zwanger werd. Je hoefde niet te helpen. Ik zie hoe druk je het al hebt. Je had een andere persoon kunnen zijn die denkt: "Ik weet dat dat klote is, maar wie ben ik om iets te doen." Toch koos je ervoor je hart en kennis te gebruiken om vrouwen op te tillen. Ik moest in de spiegel kijken en mezelf afvragen of ik alles deed wat ik kon doen om ook te helpen. Toen je besloot dat je van je lichaam zou houden, ongeacht je gewicht, heb ik het opgemerkt. Toen je faalde en viel, maar besloot terug te gaan, was het alsof je je hand opbracht om me ook te helpen van de grond te komen. Ze zeiden dat je eigenwijs was. Ernstig? Ik heb net een video bekeken waarin een man 5 minuten lang vertelde hoe geweldig hij was en mensen dachten dat het geweldig was. Je Nike Air Max 97 Womens bezat met recht dat je een geweldige race had door een kleine opmerking Nike Air Max Thea Damen te maken, maar jij was degene die te zelfverzekerd was? Het heeft je naar beneden gehaald. Ik voelde je hart zwaar worden. Toen verpletterde je een ander ras. Het was echt geweldig.
GELUKKIG NIEUWJAAR! Omdat ik zulke lage verwachtingen had, had ik eigenlijk heel veel plezier. Ik was er helemaal klaar voor om alles te dragen tot ik een sms kreeg van Meg met haar hete jurkje. Het zou geen kwaad om gewoon Kate Spade binnen te komen om iets sprankelend te zoeken, toch? Gelukkig hadden ze een enorme uitverkoop, en ik liep weg met dit kleine aantal en dan meteen deze-Rent-the-Runway-ed voor een komende cocktailparty.
Een vriend huurde een suite in de New York Athletic Club en we vierden het nieuwe jaar ver boven alle waanzin. Ik keek gewoon terug op mijn eigen blog om te zien of ik vorig jaar over doelen heb geschreven en ik denk New Balance 999 Womens van niet. Hoewel ik over het algemeen een hekel heb aan oudejaarsavond BS, hou ik wel van het idee van een nieuwe start voor het nieuwe jaar en een reden om doelen te stellen. Ik heb een handvol doelen voor dit jaar, maar het overkoepelende thema voor allemaal is om bewuster te zijn. Ik ging een paar jaar geleden behoorlijk in yoga en meditatie toen ik door een moeilijke periode ging en ik wil nu proactiever worden.